Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMedlov 2009
23. 03. 2009
8
45
7091
Autor
papouch
23. - 26. 7.
☼
Kdo neví, o co jde - každoroční tradiční písmácké setkání v kempu u rybníka Medlov asi 10 km severně od Nového Města na Moravě.. Kdo není blbý, tak si to najde na mapě a podívá se na písmáku na minulé ročníky.
BLAF!
45 názorů
No tak já zkusím taky dojet - minule jsem byla s dítětem, druhé "dítě" dojelo a pes radši zůstal doma. Jestli dojedu tak s dítětem č. 1, dítě č. 2 umřelo a Harýka radši nechám doma, neboť by ho vlk sežral - i když si říkám, že by to zase mělo své výhody...
jasné, jasné brácha:) kotě ještě není ani narozený, no možná ani vzniklý, i když dle zvuku, co venku vyluzujou kočky....:) uvidíme, uvidíme :)
Možnáá, možnáá bych se letos mohla dostavit, uvidíme :) Dlužím bráškovi kotě, tak bych mu ho asi měla dodat, že:) Ovšem předem hlásím, že žádné děti nemám, teda krom sebe. Ale výletovat klidně budu:) Nejhezčejší byl ten výlet na ten kolotoč:,)
Jo na výlety to už jsem zažila....
citace
„Na hrááád“
NASRAT!
Je to už 7 rok a jako by to bylo včera.
Zkusím si vzít dovču, ale do stanu už mě nedostanete. Můj starý mi je malý a nechci dopadnout jako LILI a její „á“ bych to zařídila jináč.
Uvidíme. mladej řk, že on ani omylem. Pavlovi jsem to pro jistotu zakázala já, tak snad s Kubou.
jó výletování a děti, na to slyším, a uháňaní mi neva...taáágže: blaf :)
Pišta_Hufnágl
24. 03. 2009
tak jako papouch na vý letě proč ne?
papoušci sice nie sú bohviaki letci, ale ... sú to vtáci!!! :)))
Pišta_Hufnágl
24. 03. 2009
jooo, tak to je v poho, môj malý mal vlani 11 mesiacov, zrovna ako gorgonin :)
náhodú, jelikož ste šeci políhovali a líhovali, my sme s děckem na vejletě byli, jelikož ináč by sme s jím tam nevydržali
akurátže teda sami nooo ...
akurátže fčíl už je dítko divokejší...
a uháňá aj víc ludí naráz, tak nevím :)
já lóni hlavně chlastal, (bo bylo proč), takže dětičky nikam neťaplaly; letos ci být hodný a choditi na výlety ;-)
Thalina - moje dítko minule bylo, a šílená mjela taky dítko a Gorgona mjela ešte jedno dítko ... a zvyšek, šak to sú len děckaaaaa ... na čele s papouchem, enom teda len kúsek vječí noooo
Armin Tamzarrian
24. 03. 2009Pomerančová
24. 03. 2009
mnoo:-( přijedu od móře a v práci máme audit z pejhřimova v jůesej takže moje účast je spíše hypotetická
kouzelná_květinka
24. 03. 2009
A nechceš to prohodit? Nechat doma vlka a vzít manželku? Nebo - vzít vlka a dělat, že se opiješ? Nebo.. nechat doma malou a opít vlka? Nebo...
Pišta_Hufnágl
23. 03. 2009
ať čučám z okna, jak čučám, tak tramprdlínu, ani ráju neviďám .. ěši to nebude tím, že huš je tma :-)
Tipný*:)
Mrkl-li by jsi dnes z okna, viděl bys raju lítat na trampošce jako papouška...by ti to tu náladu hned spravilo;D
Jináč, sice to není Pejřímouv ale bych aj jela kdybych to neměla všude tak ..... daleko!:)
Ať vám tedy počasí výjde!
mnoo 15téo deme na bíbího ... pak mám ten další týden celý týden dofču, teda už mám neco ve výhledu, ale tak jako ... jeslivá bude jak bude a budeme mít sébú stan ... mno, nechávám to oupen ... šecko je možné, a dál než na moravu na dofču sichr nepudem :) tak možná po cestĚ :) jooooo
neeeeeeeeee
gdo ví? :)
len zariď lepší počas, nech tolko nechčije!!)))
děcko už je hodne běhavješí a do leta teprva bude!!!
Já ti to, papouš, vytmavím a ty mně to vysvětlíš, jo? Dohodnuto!
A vloni jsem se tam přijela podívat a nenašla vás - a tebe už vůbec ne! (Máme u NM/nM chalupu, tak mne to nezdrtilo).
Přišlo mi to ještě jednou. Jsem suchar nebo blb?!?! ;-))) TIP (pro jistotu)