Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec uprostřed
25. 08. 2001
2
0
2411
Autor
valerinka
Nahoru
Dolu
Doleva
Doprava
Pořád tak putujem
Všechno to stejně skončí uprostřed
Uprostřed celého vesmíru
Uprostřed hnilobného pachu
Uprostřed planety Země
Zastavte vlak
Podpalte stodoly
Vysušte moře
Zavalte doly
Všechno to stejně skončí uprostřed
Uprostřed celého vesmíru
Uprostřed hnilobného pachu
Uprostřed planety Země
Vali, to je právě to: nesvedl jsem (zatím ;-))) ) žádnou, ale v několika sváděných jsem našel dobré "virtuální" kamarádky, nebo aspoň známé, se kterými se pozdravím třeba na Pokecu... virtuální proto, že s většinou se mi nepodařilo se ani sejít. Ale možná je to tak lepší, konec konců správně bych jako ženatý člověk vůbec nikoho svádět neměl... jenže ono se to řekne, nesvádět, když básnířky jsou tak sympatické, manželka tak protivná a touha zažít v životě ještě něco romantikého tak silná... ;-)))))))))))))
(tohle, co jsem napsal, je míněno napůl v žertu a napůl vážně, tak si z toho vyber :-)) )
Mythus: já Valerince právo na smutek neberu - kdyby napsala sem tam smutnou básničku, ani bych necekl (taky občas píšu docela smutné věci). Ale u ní - se mi zdá - je toho smutku o krapítek víc, než by bylo zdrávo, proto se jí snažím posílat sluníčka a hladit slovíčky po dušičce... (i za cenu toho, že teď jenom čekám, kdy mě zas někdo obviní, že tak činím se zištným úmyslem ji svádět - dopředu prohlašuju, že TO TAK NENÍÍÍÍ!)
Albi, to nebyla pěkná poznámka... :-)) Nene, zařekl jsem se, že už žádné další Písmačky svádět nebudu ;-)))) ....do doby, než případně změním názor :-)))))))
Valerinko, neposlouchej ho, já zase nejsem takový chlípník, jak to teď vypadá :-))))
Bacile, není to doufám tím, že už jsi to zkusil u všech ;-)
Už mlčím, nebo abych se bál jít na Šuplík. Nic ve zlým.
bacílku bacílku.......možná půjdu studovat ka vám:-))) jo jo biologie....ale to se ješte uvidí:-)))
Albirejíčku jen ho nech...já se jen tak lehce nenechám:-)))
p.s: Bacílku malinkatý dotázek....kolik jsi jich už svedl, chichi:-)))
Vali, nesmutni, náhodou ty ostatní taky nejsou špatné, jen je škoda, že jsou většinou takévé depkové... Suníčko do srdíčka...
Bacil: hm.......to jsem už já, no:-)))
Mythus: někdy, brzy...určitě:-))
Bacil: horší jo??? hm.......:-((( nějakou bych tady našla...třeba všechny ostatní........:-(((
Albireo: jo jo.....je to mrcha!!
Tahle je depková, ale dobře napsaná, dovolím si dát jí tip... i když bych od Tebe raději četl nějakou horší, ale zato veselejší, Valerinko... Láska a Dobro existuje, věř...
☼
Ramiz_Achundov
25. 08. 2001
Mythus.......je to možné.....už to tady bylo:-(((
Diana.....ale proč?? je to zbytečný