Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePá se učí biolu
Autor
hanaot
Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more.
Hit the road Jack and don't you come back no more. What you say?
Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more…
šváb. škvor. to je skoro stejný. šváb jaký. domácí. ne obecný. škvor. taky obecný. Hit the road Jack…co se směješ? saranče. vrzavá. ne mnohokřídlá. NE. modrokřídlá.. lupenitka. fuj to se mi nelíbí, to se učit nebudu. bruslařka. horská. vodoměrka. štíhlá. jak to poznám. je taková.. no štíhlá, tak je štíhlá. jehlanka. to je divný, to se učit nebudu. svižník. jakej. no lesní. má na sobě jako maskáče, tak lesní. střevlík měděný. vypadá, jako by ho přejela pneumatika. krajník. pižmový. asi smrdí.. co je tohle. aha světluška. and don't you come back no more, no more, no more, no more… divnej světlej brouk je světluška.. hrobařík.
jak poznám hrobaříka. („je pruhovanej“, říkám jí..) zebra je taky pruhovaná. čemu se furt směješ? tesařík. alpský. má antény, to poznám. klikoroh, pilous, květopas. fuj ty jsou škaredý.. zlatoočka. asi má zlatý voči. když je skvrnitá, měla by mít skvrny, ne? asi má někde nějaký skvrny. co je tohle? mravkolev. áá Ťutínek!
to je Ťutínek.. mami, nemáš nějaký peníze? já už nemám na kartě.. Hit the road Jack and don't you come back no more, no more, no more, no more… pestro.. co.. pestrokrovečník.. . hm.. se mi nelíbí, to se učit nebudu.. kovařík.. krvavý, lemovaný, obilní.. debilní... (biola..)