Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezah.rada
Výběr: Print
01. 04. 2009
16
22
4366
Autor
martinez
dostala jsem jednou raduv zalepené obálceale má to jednu vadunevzpomínám na dárcev mysli byl a už tam nenímarně tápu v závitechod svítání do setměníže bych měla zase pech?rada psaná tajným kódemk ničemu mi nesloužíta dvě slůvka vprostřed s bodemz bláta skokem do loužízase radu všude hledámco s tím kódem z obálkya vtom slyším: hlavu nelam!než odjela do dálkyvzkaz ti psala při svíčičkácho zalití kytičekpadla kaňka přemaličkáa zahradu zdobil flekpředtím vypla elektrikavíce času nebyloteta na vlak odutíkátím to celé skončiloz toho vemte poučenínehledejte záhadykdyž problémy zuby cenízalévejte zahrady!.
22 názorů
Květoň Zahájský
02. 04. 2009
Květoňu, máš evidentně informační mezery rozsáhlého charakteru :oD
pobočníku, až budeš mít problémů nad hlavu, navštiv s nima Saharu :o)
Muamarku díky - já nechtěla původně téma využít páč tu už jednu zahradu mám a bylo mi jasný že je to téma vážné až důstojné a ze mne by vypadlo asi něco děsnýho... ale pak mi (to) najednou přeskočilo a bylo to :oD
Květoň Zahájský
02. 04. 2009
Epigramově lehké, tohle bych docela rád viděl na jako dílko vítězné :-))
Marek
jejdavilda
01. 04. 2009
já vás tu zdravím a děkuju za návštěvy a komentáře... doufám že ste si užili apríl :o)