Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se>>>Iluze<<<
04. 04. 2009
6
26
1930
Autor
Lightdancer
Svět je jen Iluze
A stejně jako blankytný sen
Se člověk vzpíná jako vlna
Ztrácí se v něm
Když lemy přiskyřice padnou
Přes okamžik
Vjem v tu chvíli ovládá
Chřadnoucí barvy podzimních věn
A přání zapovězená
Nad sloupy nebeských klenb
Se noří v hloubi sama sebe
Pekelných pěn
Tehdy až pochopí co chápali kuse
Zabodá tuze
Do chodidel
Stvoření Iluze
26 názorů
Lightdancer
20. 05. 2010Lightdancer
20. 05. 2010Lightdancer
20. 05. 2010
Abych řekl pravdu, stává se mi často, že když s někým takhle o něčem diskutuji a nejsem v daném oblasti dost fundovaný, "zakousnu" se do toho. Asi si o zednářích něco víc přečtu. Literatury je koukám habakuk.
Lightdancer
20. 05. 2010
Něco jsem si o nich zjišťoval, ale tohle, zdá se mi uniklo. Zednáři, to je na delší studium.
Lightdancer
20. 05. 2010
A jsi si jist? Člověk si pod pojmem Svobodní zednáři vybaví cokoli, rytuály, zasvěcení, tajné symboly, ale satanismus?
Lightdancer
20. 05. 2010
Já bych řekl, že tomu dnes zas až tak není, - dříve jistě. Mají, nebo měli obdobnou filosofii, jako Templáři, na které, jak se mnozí domnívají, navázali. Já bych byl raději, když by nenavázali. Templáři a jejich dřívější rabování, vypalování a vyhlazování mi nikdy nesedlo.
Lightdancer
20. 05. 2010
Netransparentní? Mohl bys tu nezřetelnost, nejasnost uvést na nějakém příkladu?
Lightdancer
20. 05. 2010Lightdancer
20. 05. 2010Lightdancer
20. 05. 2010Lightdancer
20. 05. 2010
Některé obrazy působí velice dobře, a když už se to pěkně rozjíždí, nejakou hloupostí to profesionálně zazdíš. Nejsi zedník?