Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePadlý
29. 08. 2001
12
0
3457
Autor
Seregil
A zrodil se muž
Minulost zahalená mlhou a stínem
Krev v jeho stopách stéká jak růž
Budoucnost má nejasnou jakoby obluzenou vínem
Žije pro přítomnost
Živí svůj stín, rozsévá smrt a beznaděj
Co znamená proň žít?
Je to smrt, nemoc, bída a krutostí déšť
Znamená to plémě zla sít
Ten muž Padlý jest
Znovu a znovu se vydává
na jednu z mnohých cest
Když krkavec zakráká
a prach smete tlukotem křídel
Nikdo netuší, že spouští osudů hřídel
hrdzava_dzejn
24. 04. 2004Swedish_Nigg
09. 01. 2004
Šroubované rýmy
staromódní
Na druhou stranu, myšlenka, pochopil-li jsem ji správně, se mi líbí. Má to něco do sebe. Zdar
Jaká zuřivost? To chce klid a slunce v duši!!!! :o))))))))))))))))))))))))))
U týhle? To si ňák nedovedu představit,... i když by to mohla bejt sranda. :o)) No, možná je to moc měkký, bůhví co vona potřebuje...
jo! To ste uhodli! uááá-FUJ!, takový kecy, že se nestydíte....Styďte se, povidáám! (výhružně)
To je mrcha, a mě v tom nechá! Já prosim bylo taky hodný semínko, já totiž nic špatnýho neudělao(i když , to je fakt sranda!!)(s neviným výrazem) :o))
Teda...ale zpod mé zuřivosti se nevymaníte Semínko i ty Shammánnku... :-)))
(zuřivost ˇ/"¨!!<:-(>&§??)
Já bych zdovolením, i bez, zakouzlil a kamsi daleko se vytratil, neb být se s Seregilem není rozumné!
musim se přiznat, že tohlencto nejni tak docela moje sféra...líběj se mi ty poslední tři verše...
Sem chtělo bejt aspoň trošku zlý, ale já to buď neumim, nebo to prostě nejde! Je to supr, vážně. Je to chladný, jako když na podzim fouká vítr! Jako ta šedá, kterous to napsal. Teď by to chtělo trochu zahřát! :o)))
Drownedgod
05. 11. 2002Drownedgod
05. 11. 2002
tohle se mi libi ze vseho od tebe nejvic, taky mi to prijde hodne originalni *
Tanaki: Dej si trochu času, nepíšu jen poezii... ale jsem rád, že se líbí...
no mas pravdu mela sem napsat ze vseho co sem zatim precetla, precetla sem zatim jen basnicky co mas ve vyberu :)
no, epická vážně nejni...
:o)
je podobná té první, všichni rozsévají zlo....já chci taký dobro, bůůů :o/
ale pěkně napsané to zasejc je!
Maristella
01. 04. 2002
Atmosféru to má vážně dost ponurou a takovou...brrr, zimnou! Také se tam objevují zajímavé obrazy, ale jako celek - vážně nevím...
(Jo a nesouhlasím s tím, že jde o epickou báseň! :))