máš snad něco s levým palcem u nohy,
mě už může rozplakat jen klesající
mě už může rozplakat jen klesající kurz eura
sakra, zrovna když tě chci rozplakat...
konečně jsem se dnes zasmál :-)
říkej mi co toužím slyšet, říkej mi
dobře dobře, napravím to :)
no občas připomenout bys to moh, oni lidi zapomínají
tebe miluju ze všech nejvíc a to už tu všichni vědí, takže to ti nemusim vzkazovat vlastně
ta část pro Rabba mě zaujala... nabídla a udolala? kdo by to řek... a co teprv dybych se fakt snažila?! :oD
Ferry: mě těší, že máš radost :) Vyhrála jsi zaslouženě, tak co by ne :) A pochvala zase naopak těší mne, to je doufám jasné :)
Aleš: ani by mě nepřekvapilo, kdyby se Ferry jmenovala ve skutečnosti Jana :)
Jarmilko, jojo, už je konec :) Příště se pokusím být srozumitelnější při zadávání :)
Macecha: hlasovalo se tak, jak bylo stanoveno v zadání. Se mi to už nechtělo protahovat. A že mají výhodu pak ti, kteří napíšou dílo nejrychlejc, myslim ostatně odpovídá charakteru hry :)
Janina6: trvám na pozvání na bramborový salát! :)
Moorgaan: bez ochotných autorů by z koule byla nanejvýš tak šiška, rozebírat to nebudu :) Děkuji, pochvala potěšila :)
Rabb: se mi už chtělo na to vybodnout, se přiznám. Leze to do času. Ale dobrá víla mořský koník se mi nabídla coby asiasistentka. Takže mě udolala :-) Což ona umí, jak víme.
Muamarek: desetiboj? Zešílels? Kdo má ty témata furt vymýšlet? :)
Ještě jednou díky všem. Těší mě, že vás koule baví a že to berete tak, jak bylo od začátku zamýšleno.
dám ti něco k paradajce, mmnt... :o)
doufám žes nevsadil všecko cos měl... :o)
DESETIBOJ JE JEN LOGICKE VYUSTENI dobre myslenky a hlavne - skvele realizace souteze!.-))
Vsem vyhercum posilam velkou gratulaci, byl to boj, teda trojboj :-))
Pokud to pujde jako ve sportu, petiboj a sedmiboj na sebe nedaji dlouho cekat, nakonec prijde i desetiboj, co? :-))
Marek
Fšem, fšem, fšem, kdo mě zde výše pohladili milými slovy - Díky !!! A za květiny a okázalé dary (Jarmilko!!!)
Vidíš, řádku, že u tebe jen plytce nešplhám. Moorgy i jiní tě za tvé pořadatelské a scénáristické atp. nápady také chválí.
Krásné předmájové dny a večery přeji. A v ten dnešní i báječně inspirující KOULOTÉMA !!!
graTulujem:)********************
myslím, že to byla taková nejúspěšnější a nejkolektivnější soutěž za celou historii..
..já gratuluju řádkovi, že se na KOULI ešče nevybodl a že přináší nový možnosti jak motivovat k četbě i k psaní.
a ferry jako taky gratuluju, že.. no ne že ne.. možná si dílka přečtu, když obstála v takové konkurenci.
myslim ze gratulace nepatri jen vitezum, ale vsem, kdo to podporili a hlavne - řádkovi !..
za prima napad a zpestreni KOULE ..
JEN TAK DAL!!!
Gratuluji vítězům!!!!
A dík za brambory :-))
Neni to myslim o odvaze, ale komu čest, tomu...Matylda :-)
Také jsem myslela, že tipování bude následovat ještě aspoň týden.
Vítězce samozřejmě gratuluji a tiše závidím. Ale, přeji, zaslouží si.
řádku - prosím, zadej dnes do "KOULE" to zadání, které jsem Ti avizovala minulý týden tak, jak jsem to zadala. Děkuji.
Jééééééééé.on už je tu konec? A já se pořád chystám poděkovat řádkovi za vysvětlení nepochopení pravidel a martinez za laskavou radu!
Tak aspoň všem výhercům co nejsrdečnější GRATULACE!!!! :))))))))))
Pro: FERRY, martinez, Impresse, Janina6
Jééééééééé.on už je tu konec? A já se pořád chystám poděkovat řádkovi za vysvětlení nepochopení pravidel a martinez za laskavou radu!
Tak aspoň všem výhercům co nejsrdečnější GRATULACE!!!! :))))))))))
tož zlatým koulařům gratuluji, paradoxně v zlaté soutěži vyhrává železná Ferry :o) alleš gute...
Tak to je skvělý! Všem gratuluji, Ferry zvlášť! :-)
Jéje, a já se zde zjevuji až takhle pozdě a zírám.
Zrovna jsem stažená ve svých bažinách a moc nevycházím,tak díky všem příbuzným, přátelům i ostatním čtenářům, kteří se na mé stránce stavili, za tipíky a povzbuzení. Řádkovi za důmyslnou a vtipnou trojsoutěž - co téma, to výzva.
Blahopřeji všem, kdo se zúčastnili !!! A těm, kdo bodovali, zvláště.
A už víc nevím, neb jsem naměkko. Snad jen s Fráňou Šrámkem povím ještě:
"TĚCH NEZNÁM SLOV, JEŽ ŘEKL BYCH A PLAKAL..."
vidíš... to je fakt... chlapi nemaj vodvahu asi :)
no úžasný... gratuluju kolegyním (kde zůstali ňácí chlapi?! :o)