Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevlakem
12. 05. 2009
1
4
1063
Autor
kamikadzeeeeee
Alej bříz
zástup smrkových vojáků
hejno krav
zasněžené pole bodláků
reklamní spot
mraky plné červánků
samotný hrob
veselé řady slimáků
nafoukaný balónek
tráva skrytá žalem
ohnivý půlkruh
voda s usazeným kalem
4 názory
Santi: Máš samozřejmě pravdu, je to čistě subjektivní - chtěla jsem jen nabídnout zase odlišný náhled na věc ;).
Nar> dík, že se mnou nesouhlasíš. tohle jsem četla už před nějakým časem a vidím to malinko jinak...ale trvám si na tom, že text pro mě postrádá větší rozměr propojenosti s názvem.
"nepopsatelná schopnost se podívat na nějakou naprosto všední věc a po psat ji v rýmech"/ve verších, jistě, jistě...ale stejně jako schopnost popsání, tak i vnímání textu jsou velmi subjektivní.
Troufáím si nesouhlasit se Santi - naopak - svými možná poněkud naivistickými, nevypsanými, ale přesto chytlavými rýmy z toho báseň děláš - a ne, že ne ;).
Santi: Koneckonců - co dělá báseń ?? Není to snad právě ona nepopsatelná schopnost se podívat na nějakou naprosto všední věc a po psat ji v rýmech ( v tomto konkrétním případě - jinak ty rýmy samozřejmě nejsou nezbytně nutné) ??
A pro k. T.
hezky se díváš a máš fantazii, vtip - třeba "zástup smrkových vojáků" nebo "nafoukaný balónek" jsou toho důkazem - oceňuji.
ale celkově mi to vyznívá nějak do ztracena...ten vlak přece někam jede...ty někam jedeš vlakem...v tom není jen to, co vidíš z okýnka...
jen vyjmenováváš...a myslíš, že rýmováním z toho uděláš báseň. neuděláš.