Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrátký příběh o dlouhém příběhu.
Autor
Hanka13
Krátký příběh o dlouhém příběhu.
Už jsem slyšela o babičce,která si do koupele sype marihuanu, o slavnosti "Vítání úrody", kdy se na kopci pouští papíroví draci a vinylové desky s reagge na sterých gramofonech, taky vím jak se vaří pervitin a jaké svinstvo se do toho dává,např. hydroxid sodný, ano,ten co se používá do ucpaných záchodových odpadů,kde spolehlivě rozpouští tekuté i pevné látky, fosfor, toulen a když to špatně zderivuje... . Znám kluka,co s kamarády vybílil otcův byt a rozmlátil mu firemní auto,otce pak vyhodili z práce, splácí auto, je na mizině a maminka? "Vždyť on je takový chytrý chlapec!" Bohužel je-vražedná kombinace. Znám kluka,který z nešťastné lásky spolykal tablety z popelnice,na ruku si cigaretou vypálil ornament a pak se pobil s matkou tak,ze musela být hospitalizována, znám sourozence, kteří k nám utekli z vánoční dovolenky u rodičů, šťastní, že jsou zpět, vím o klukovi, kterého matka dopovala utišujícími léky tak, že několik dní seděl na schodech s výrazem "ani obraz,ani zvuk",a na hudbu namaloval obrázek, pak ho hrubě zaškrtal a pojmenoval "Zavřená osoba", a když mu vysadili léky, poznali jsme ukecaného a rozesmátého Frantu. Nebo jiný kluk s nejčernějšíma očima, jaké jsem kdy viděla, bledá tvář a černé tanga kalhotky, v nichž přišel. Znám tři děti,které matka zanechala brutálnímu alkoholikovi,nejmladšímu byly tři měsíce. Přišlo se na to po 2,5 letech,když otec nechal hledat syna. Utekl za starší sestrou na squoter, prý je dealerka a on krásně modeluje rukama s hodně krátkou čárou života...