Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ Jablonce nad Nisou
08. 09. 2001
8
0
2880
Autor
Petula
Cesta sypaná sklíčky
Barvy se hemží do očí
Mohly být poháry s víčky…
V prachu lemují úbočí
Co rozhodlo
Ty pohár budeš
a tebe na střep rozbijí
Svému osudu těžko ujdeš
Sklář s palicí
nepromíjí…
Co rozhodlo
Ty pohár budeš
a tebe na střep rozbijí............. *******************
P.S.: lepší myšlenka bez rytmusu než rytmus bez myšlenky:-)
coney_island_baby
14. 09. 2001Semipalakva
11. 09. 2001
Já jsem sklíčka nesbíral - dokonce ani kuličky "skleněnky", za nás se víc cenily "olovňáky". Ale tip rozhodně dám.
Albi**Reo
Ještě jich mám z dob svého dětství obrovskej kufírek!!! Největší poklad bylo temně modré hladké kulaťounké sklíčko,které jsem našla pod jedním kaštanem.
A největší zážitek byl,když nám dovolili jít se podívat v Janově přímo do sklárny! Vždycky jsem si říkala,že kdybych byla kluk,stala bych se sklářem /....ehmm....tedy pokud bych se nestala cirkusákem,nebo paní od kolotočů/. Ve sklárně je krásně teploučko a vznikají tam nádherné poklady!!
Petulíí, připomnělas mi moje dětství! Děkuju *o*
Mně taky - my jsme chodívali vybírat sklíčka na skládku,která byla za vsí . Největší cenu měla modrá sklíčka a oranžová , bohužel, už jsem je poztrácela.Mohly jsme udělat písmáckou burzu:-)))
Gastarbajtr
08. 09. 2001
Ty taky ??? já jsem taky sbírala strašně ráda střípky, sestřičko...
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
*