Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uživatelka Lakrov - smazat/zablokovat?

Výběr: G_B_Show
19. 05. 2009
7
527
19515
Autor
JiKo

Jsou věci, které mohou být pokládány za recesi a vtip a věci, které přesahují míru mé tolerance.

V diskusi nad literárním dílem "Mylenka a její Střípky" bylo zmíněno, že uživatelka LAKROV využila jisté nedokonalosti písmáka, aby jinému uživateli byl smazán účet.

Vzhledem k tomu, že to byla s nadsázkou "úkladná vražda", protože to byl předem připravený atak s předpokladatelným výsledkem smazat uživatele, vnímám toto jako útok na jiného uživatele nejvyššího kalibru. Pomíjím úplně pozadí a důvody, protože systém oko za oko a zub za zub mají spíše v arabských zemích. My se, doufám, pokládáme za kulturní společenství.


Takováhle akce mi přijde jako provinění z nejtěžších (protože účet po zrušení mazání není jen tak lehce obnovitelný do původní podoby atd atd.), stejně jako vkládání pornografických fotek či dlouhodobé vulgarity v minulosti blokací potrestaných písmáků. Dále to vnímám jako hrubé zneužití programového kódu písmáka.
Proto navrhuji aby uživatelce LAKROV byl zablokován účet.

527 názorů

Toscana
26. 05. 2009
Dát tip
JiKo - fermež a jezmež - meruňky například, dokud nám je Krupp (ne)Essen... :o)))

JiKo
26. 05. 2009
Dát tip
diskuse bystří brilantnost uvažování :))

katugiro
26. 05. 2009
Dát tip
hurá. budeme si mít kam chodit opakovat, kdo je co zač

JiKo
26. 05. 2009
Dát tip
dobrá, tak na žádost publika to necháme zářit do věčnosti, nebo do doby kdy kliknu na odkaz "přečíst zprávu"

katugiro
26. 05. 2009
Dát tip
stáhnout jo, ale smazat, co to je za způsoby?

JiKo
26. 05. 2009
Dát tip
A byl konec pohádky... všichni se usmířili, odčinili své hříchy a mohli před pánem stanout připraveni vejít do bran nebeských.... tak to stáhněmež a za pár dní to smažemež fermež ž

Krupp Essen - jezte kroupy .)

Toscana
26. 05. 2009
Dát tip
Bacha, aby se na meruňkách nepomstily kroupy v nějaké příští bouřce - bylo by po korupčním ovoci! :o)))

Mno, teď už je to na přírodě.

Až dozrají, uvěřím ti.

Meruňky v květnu? Tady nás někdo tahá za fusekli.

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
No mi už teprve ne :-)

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
S tím mi nedělá obtíže souhlasit :)

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
Jak jinak, občas se mi daří i slabikovat, ovšem určitě jsem to tak daleko jako ty v životě nedotáhl

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
kvitovat = vzít na vědomí jejdavilda chtěl jen demonstrovat, že umí číst a větu o sebekritice přidal, aby vypadal důležitěji :)

Vilda je svým způsobem roztomilý člověk .)

ona to stývnova poznámka by měla být chápána z poněkud globálnějšího pohledu

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
To kvituji, sebekritika se hned tak nevidí

StvN
25. 05. 2009
Dát tip
Taky se všichni rodíme s mozkem, ale neznamená to, že ho všichni používáme.

čučenka
25. 05. 2009
Dát tip
Viki, nenech se ochočit. S právem na názor se snad rodíme všichni - ovšem jestli ten názor projde, nebo neprojde, to už je jiná věc... To ale neznamená, že ho nesmíš mít a vyslovit, zvlášť když nikoho neurážíš a nesnižuješ i jeho právo na totéž. Bohužel ne každý to dovede bez osobního napadání.

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
aha, já myslel, že má smazáno celoživotní dílko. To pardon. Dík za info

jejdavilda
24. 05. 2009
Dát tip
Soudruzi kde budou obnoveny ty dílka Narvaha? Rád bych si aspon něco přečet. Tomu říkám reklama na dílka

StvN
24. 05. 2009
Dát tip
Pokud by si každý mohl libovolně mazat kritiky pod svým dílem, jakou cenu by pak mělo je vůbec psát? Smysl tohoto serveru je v otevřenosti a komunikaci. Kritiky pod díly nemají význam jen pro autora, ale i pro další čtenáře a autory, kteří se rádi poučí z chyb druhých. Skutečnost, že se pod díly vyskytuje malé množství literárních názorů není způsobeno čtenářem, ale autorem.

Narvah
24. 05. 2009
Dát tip
..UŽIVATEL, VELMI DIVNEJ. SMAZAT!!

Narvah
24. 05. 2009
Dát tip
SMAZAT AJI OUŠKA, JE TO DIVNEJ!

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
přečti si, co na toto téma říká stývn

ouško
24. 05. 2009
Dát tip
Mně šlo o oficiální potrestání, dle mého názoru by si svůj díl také zasloužil.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
narvah potrestán byl, samotnou mylenkou, milé ouško

ouško
24. 05. 2009
Dát tip
Díky za avíza,ale nějak mi uteklo,jak by měl být potrestán uživatel narvah- myslím,že "čistota" jeho činů je dosti diskutabilní.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
zbla, to je z bratislavy. Odtud pocházíš ?

Já vždycky věděl, že té češtině zbla nerozumíš. Umíš akorát dovozovat.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
pokud ty jsi přechodník, tak přechodník je klíště

Klíště, to je přechodník?

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Příště zavolám na policii, ať mi sundá to klíště

Ignorante.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
ani jsem si nevšiml

Jo. Tobě na krku. Jak se ti dýše?

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
klečíš ?

Hele abys nedostal přes papulu...

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
poklekni

Inu, když učí mistr, jde to samo.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Ale jsi učenlivý, za takovou chvíli ...

Seš snad hluchej?

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Ty kejháš ?

Já taky. Já taky.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
úplně se to bojím dopovědět

Jenže to já nejsem. A jelikož nikdy nelžu...

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Správná odpověď měla znít aspoň někde jinde jsem naprosto akurátní

To bych z toho ale byl zákonitě nesmírně frustrovaný. Asi jako když si tělocvikář někam založí švihadlo, a neví kam. Co já bych pak, proboha, dělal?

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Byl bys exhibicionista, ale na hovno

To bych pak nebyl exhibicionista, no ne?

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Ale tak Pišto, s pravdou ven. Řekni konečně, že jsi exhibicionista a nikdo se na tebe ani nepodívá !

Jejda: Octopus ti to vysvětlil dostatečně polopaticky, myslím. Přesto, kdyby ti to stále nebylo jasné, klidně řekni, zkusíme to v piktogramech.

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
nevidím ji za těmi slovy. V nich ?

Narvah
24. 05. 2009
Dát tip
Lakrov? S M A Z A T S M A Z A T S M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A TS M A Z A T

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
stručně, jsi chtěl říct

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
těch jsem právě nechtěl používat. Mám to zakázáno

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
stačí závan větru a duch se obnovuje, to vím jistě

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Ducha nezlikvidovali ani komunisti, a měli na to čtyřicet let

Norsko
24. 05. 2009
Dát tip
Duch Písmáka, milý džordži ?

jejdavilda
24. 05. 2009
Dát tip
23.05.2009 22:55:51 Pišta_Hufnágl kritik A podotýkám, že LITERÁRNÍ kritika je možná pouze u literatury, nikoli u blábolů. sraček, a podobně Tohle mě taky zaujalo. Cos čekal , že najdeš na amaterském serveru?

jejdavilda
24. 05. 2009
Dát tip
zase překlep, asi si jednou při psaní rožnu, pardon

jejdavilda
24. 05. 2009
Dát tip
Ano, tady je vidět rozdíl mezi kritikem exhibicionistou ( takových netřeba) a kritikem přiměřeně reagujícím by měl být Takových třeba). Kdo je kdo si přeberte

Oldjerry
24. 05. 2009
Dát tip
zabudol som - avi

Oldjerry
24. 05. 2009
Dát tip
Omlouvám se veřejně mylence, že jsem zatáhl starý konflikt, který tu neměl co dělat a poškodil ji.

Toscana
23. 05. 2009
Dát tip
Dero - díky za vysvětlení. Já to mám s tím tlakem spíš naopak a lézt na Písmáka mi to rozhodně nevylepšuje... :o))) Pišta - Tady máš, když somruješ... :o)

Dero
23. 05. 2009
Dát tip
Viki: V tom případě ta původní formulace asi nebyla z nejšťastnějších. Skutečně je snadné v ní vidět to, co (třeba i nevybíravě) shrnuli ostatní.

Dero
23. 05. 2009
Dát tip
Vikivika: Omlouvám se za opakované zkomolení přezdívky.

Dero
23. 05. 2009
Dát tip
Toscana, Vivikva: Pokud autor zatrhne, že nestojí o hlubší kritiku, nemůže kritizující použít zatržítko pro "Hlubší kritiku" a u díla samotného se zobrazuje, že autor nestojí o hlubší kritiku. Kdokoli samozřejmě může tu hlubší kritiku i tak sepsat - jenže v tuto chvíli vy začínáte operovat s represivními opatřeními tam, kde si stačí uvědomit, že si lidi asi o člověku, který hluboce kritizuje dílo, u kterého o to autor nestojí, pomyslí cosi o vztahu velikosti jeho mozkovny s velikostí mozkovny kuřete. To je ta regulace, po které byste měly volat. Resp., protože Toscana to chápe, Vivikvo: Takovou regulaci bys měla prosazovat! Měla by ses bít za to, aby lidi viděli věci takové, jaké jsou. Aby odsoudili pitomečka, který z frajírkovství či msty plácne hlubokou/znevažující kritiku pod dílo, kde taková kritika nemá co dělat. Měla by ses rvát za to, aby lidi viděli, co je špatně, a aby věděli proč. Ale ne, ono je asi snazší dát jednotlivci moc manipulovat, ať si pohodlně zařídí své dny na tomto světě. Proboha, přece byste po člověku nechtěli, aby se namáhal, když nechce být nešťastný a i přes svou celkovou nezajímavost chce pro široké masy budit zdání nějakého významu. To je totiž špatně - ta přetvářka. Ta přetvářka, kterou je bohužel prve nezbytně nutné poznat z vlastní zkušenosti, než si ji člověk může uvědomit v celé její hrůznosti. Než si člověk uvědomí s mrazem v zátylku, že ta přetvářka vede válku ne s jednotlivci, ale s celými národy - a že pohodlně vyhrává. A ano, rozčiluji se. Mám nízký tlak a lékař mi dal na vybranou mezi joggingem a diskusemi na Písmáku.

Jiko, nic nemaž. Je to super píseček :)

Viki, kristepane!!!! Poznáš jabko? Poznáš hrušku? Ano? Tak proč je, propánakrále, mícháš dohromady? Každý autor má možnost požádat admina o vymazání urážlivých či obecně debilních rádobykritik odkudkoli. Jenže to musí být skutečně hovadnost, ne názor "nelíbí se mi to". A ty do toho začneš motat mazání všeho nepohodlného. Nechceš špeka? Uvolníš se. Toscana: Ale já měl těch slov víc. Vyhrávám ferneta.

Sydian
23. 05. 2009
Dát tip
viki: neposílej mi avíza, pokud to opravdu není nutné, ty mi je nejlépe neposílej vůbec, protože tvoje názory jsou ne zrovna moudré, ne-li hloupé. Máš výborné nápady, skoro jako slovenská vláda. Tahle diskuze začala na nějaké téma, rozvinula se úplně někam jinam a podle mě ztrácí smysl, protože problém byl, pokud vím, vyřešen. Jiko: už to smaž, je to tu moc dlouho a k ničemu, původně diskuze o něčem se zvrhla v obyčejnou hádku a to je zbytečné.

Toscana
23. 05. 2009
Dát tip
Nojo, Pišto, v podstatě totéž, jen trochu jinými slovy... :o)

Toscana: No... A co jsem psal jiného?

Dero: No super, během deseti let to tu máme:) Pokrok je holt pokrok, tomu neporučíš.

Toscana
23. 05. 2009
Dát tip
Vikivika - mám dojem, že tam pak nejde dát kritiku žádnou - leda soukromě do zpráv autorovi (sama jsem tuhle možnost zatím nevyužila) - no a ve zprávách si můžeš zablokovat toho, od koho zprávy dostávat nechceš. Pokud je to jinak, jistě ti místní zběhlejší rádi osvětlí, jak tohle funguje.

Tragicus: Ty svině mstivá! :)

Dero
23. 05. 2009
Dát tip
Pišta: Vím, na současném Písmáku je už jen asi pět miliónů důležitějších věcí v pořadníku nad tím. :)

Toscana
23. 05. 2009
Dát tip
pro Pištu - taky nejsem právě zelenáč, dobu cenzury jsem zažila po dobu delší, než možná je věk většiny uživatelů Písmáka, a přesto s Vikivikou taky nesouhlasím - cenzura sem nepatří, protože ta pak vylučuje možnost konfrontace své práce s názory druhých. No a proto to sem přece lidi dávají, aby se dozvěděli, co si o tom myslí druzí... (I když chápu, že pokud ze sebe člověk vyplivne nějakou přemíru emocí, sám tí může být tak unešen, že si klidně myslí, že snesl cosi jako zlaté vejce, a běda tomu, kdo by řekl, že to je bída...)

Tragicus
23. 05. 2009
Dát tip
Pista: Oplatim ti laskavost: Mlejny, vole, mlejny. :]

Nevidím na tom nic urážlivého. A propos, má žena měla dobrý nápad: Pakliže by měli autoři mít možnost mazat kritiky, které jim vadí, měli by i kritici mít podobnou možnost - mazat díla, co stojí za hovno. Co ty na to?

Toscana
23. 05. 2009
Dát tip
pro Vikivika - napsalas tu: "ale pár těch "netýkavek" by si tím vyřešilo problém líp než takovou hloupou pomstou jakou bylo smazání protivníka" - myslím, že ten, kdo netýkavka je, to o sobě velmi dobře ví, a tím pádem může při zveřejňování svého dílka zatrhnout "Autor nestojí o hlubší kritiku" a je to vyřešené, nemyslíš? A pak se nemusí mstít za něco, co mu zrovna neulahodilo. Cenzurou neděs, té už bylo v tomhle státě až běda...

Syd, Dero: Na Liteře maj dobrou věc, že koment jde změnit do té doby, než si ho někdo jiný přečte - což dává jakýs takýs čas opravit po sobě případné gramatické hovadiny, korigovat afektované výkřika a podobně....

Mazat nepohodlné názory, to je skutečně vrchol svéprávnosti! Já se nestačím divit. A pakliže ohledně toho narození nelžeš, je mi tě líto dvojnásob.

Viki, jaksi si pokus uvědomit princip svého "názoru" - hlásáš cenzuru, a byť by tě patrně mohlo omlouvat to, žes tu opravdovou nezažila, přesto jde o zrůdnost, která v normální společnosti nemá místo. Argumentovat jako ty by mohl i pedofil - "když mám názor na sex s dětmi, který se neshoduje s tvým nebo obecným..." Vážně si neuvědomuješ, co říkáš?

Viki: Vážně, pokud jsi to o promazávání nepohodlných názorů myslela doopravdy.

A podotýkám, že LITERÁRNÍ kritika je možná pouze u literatury, nikoli u blábolů. sraček, a podobně.

Viki: Protože se snažím odsud dostat takové tydýty, jako jsi ty.

to je docela legrace. takze autori by meli mit moznost mazat kritiky aby ti co nezvladaj netiketu nemazali druhym ucty? :-) nevim nevim...

Jak že se to říká o těch perlách a ... teď si nevzpomenu na ta konkrétní hospodářská zvířata?

Dero
23. 05. 2009
Dát tip
Vivi, to by nedopadlo dobře - zástupy uživatelů lebedících si na obláčku svých pokřivených realit, potěmkinovské úsměvy a hnus trávící komunitu zevnitř. :) Ono je z mnoha důvodů dobře, že je zde každému člověku nastavováno zrcadlo. Někdy příliš upřímné, někdy bolestivé, někdy dokonce nespravedlivé. Všechny ty odrazy ale mají nějaký význam - cosi říkají a teprve dohromady tvoří něco, co s dostatkem fantazie a jistým sebezapřením lze nazývat objektivní realitou.

Tragicus
23. 05. 2009
Dát tip
Mysli, Viki, mysli. Nebo si jdi lehnout, rano moudrejsi vecera.

Kydy.

Viki: "...kdyby měl autor možnost u svých děl a na svém profilu mazat kritiky, které mu osobně vadí?" - To snad ani nemůžeš myslet vážně!!! Protože jestli ano, přihlaš se k mladým komunistům a rač opustit tenhle server. Fuj, to se mi udělalo špatně! Humus.

Tragicus
23. 05. 2009
Dát tip
Ano, je, kritiky jsou casto zajimavejsi nez samotna dila a muzou byt casto poucne i pro ostatni - nejen z vlastnich chyb se clovek uci.

Tragicus
23. 05. 2009
Dát tip
Eh, to by byly same ciste, positivni "zahradky" komentaru pod dily. Myslim, ze ne, Time.

čučenka
23. 05. 2009
Dát tip
avi

jistě, s tím souhlasím, mazat někomu účet je neomluvitelné. pouze pokud by šlo o moosovou, tak by se mohla udělat výjimka

Oldjerry
23. 05. 2009
Dát tip
armine - dík, to jsem si teda blbě vyložil - soráč. Můj názor na neoprávněnost vymazání účtu je tím však nedotčen - ať se to za srovnatelných podmínek stane komukoli.

Oldjerry
23. 05. 2009
Dát tip
Havrane - knížka není podmíněna talentem. Jsem příklad :-)

milý oldjerry, ale mylence nikdo účet nesmazal, oním nešťastníkem je bratr Narvah

Oldjerry
23. 05. 2009
Dát tip
mylenka má sklon být agresívní, ale to nezadává nikomu právo jí smazat účet. Jistá míra agrese se tu vyskytuje u více autorů, přičemž samozřejmě podstatu agrese a její míru asi bude každý cítit a posuzovat jinak. Z principu : blokovat.

ouško
22. 05. 2009
Dát tip
Nevím kdo je marsé a kde publikuje? Četl jsem od ní/něho všehovšudy jen jakýsi příspěvek do tvé diskuze. Pokud se bavíš je to v pořádku, jen nechápu,proč diskutuješ někde,kde o tom nikdo nic neví a myslím,že snad ani vědět nechce.

jofire, strš si svoje avíza do sedínky

Jofire
22. 05. 2009
Dát tip
Syd: Nemám rád ironii :)

A co myslíš, že ti asi řeknou jinýho, vejre? Avíza posílej, když za a) na někoho reaguješ, nebo za b) máš co říct.

Jofire
22. 05. 2009
Dát tip
Pišta_Hufnágl: Ta avíza jsem poslal všem, ať se na to podívají všichni :)

Příroda se potutelně šklebí :)

Toscana
22. 05. 2009
Dát tip
Pišta - opice zvlčila? Bože, příroda vymknutá z kloubů šílí!!! :o))

Jofire, dík za avízo. Konečně jsi mi otevřel oči. (je to nějaká nákaza, tohleto, nebo lidem měkne mozek z toho oteplování?)

Jofire
22. 05. 2009
Dát tip
Ono je to bohužel takové nezabezpečené, že stačí dát upravený odkaz a říct "klikněte na to" a smaže se účet toho na koho je to zaměřené no, teď jsem se na to mrknul

Zvlčili. To je jasný.

jo, opice na skleníku má pravdu

Toscana
22. 05. 2009
Dát tip
StvN - mi v některých případech připadá, že použít jako nadávku slovo "kráva" je urážkou spíš toho zvířete, než toho, vůči komu bylo použito, protože kráva je užitečná po celý svůj klidný život...

Opice musí být uvázané furt, anžto poslouchat se nenaučí ani za mlada. Katugiro si bude muset krom vodítka pořídit i flašinet .)

pišto, nedělej ze mě druhou opici. já už jsem na to moc stará, bych se učila poslouchat!

armin, dítě: Na chvíli zmizím, a hned takhle zdivočíte, vy dva! Katugiro: Asi bysme je měli uvazovat, když se budeme potřebovat vzdálit, což?

armine, zákaz nevšímati si mě nemáš, to ne, ale bylo by to vtipné:) já jen tak plácám, jsem přejedená.

Narvah
22. 05. 2009
Dát tip
já žádnej problém ouško neřeším. já se bavím.

Narvah
22. 05. 2009
Dát tip
řekla mi to pod dílem marsé.. diskuse si zakládám kde chcu. myslím, že povolenky na to nejsou. ale klidně se mě zeptej, až nějakou budeš chtít založit.

tak nevím, jestli jsem ti poslal avi... tak ještě jednou

já mám zakázano si tě nevšímati ? tento fakt mi unikl...

ouško
22. 05. 2009
Dát tip
milý Narvahu - četl jsem tu diskuzi a kdepak že ti to ta lakrov na té liteře řekla? Nic takového tam není. A proč zakládáš diskuzi na jiných serverech. když problém, řešíš tady Oni jsou tam nějak informovánio tvých aktivitách tady?

armine, no jó, ale ty to máš zakázaný! já nikolivěk.

Narvah
22. 05. 2009
Dát tip
sem teď jako ložil diskusi na liteře, kam se lakrov přesunul, snad i s mylenkou. hned mi jako řekla, že jí závidím její spisovatelský talent či co. jako že jí vyšla ta knížka. ona je asi fakt blázen, hehe

hele, neprovokuj, skleníku, jo :-) si tě taky nefšímám :-D

StvN
22. 05. 2009
Dát tip
Stejnětak i kráva může být velmi inteligentní.

moorgaan
22. 05. 2009
Dát tip
Ono se s tim uz nejak vyrovna jak ho zanm:_))

Muamarek
22. 05. 2009
Dát tip
Moorgaan - ono, asi jsem u něho zrovna zaregistroval pro něho netypický příspěvek - pak se mu omlouvám, že jsem jmenoval zrovna jeho, Marek

katugiro
22. 05. 2009
Dát tip
vás spráskám oba na jednu psí hromádku... a pišta ať si to pak uklízí

Muamarek
22. 05. 2009
Dát tip
Moorgaan - mně vadila ta "kráva". to co zmiňuješ, to ne. Stvn - slovo "stupidní" se nevztahovalo k člověkovi, ale druhu vyjádření, které použil - a to může použít i člověk velmi inteligentní. Mně avíza přicházely od kdekoho, tak se tímto všem, kdo je dostali nedobrovolně, omlouvám, ale omluvu si nejspíš nepřečtou, protože avízo jim již nezašlu, Marek

katugirouši, počkej, až přijde armin (měl by dorazit co nevidět, jen co pišta hvízdne), on ti to vysvětlí, jo?

katugiro
22. 05. 2009
Dát tip
ty už si zase koleduješ...

katugiro, a na koho by to jako mělo být? my s arminem si nezačali.

katugiro
22. 05. 2009
Dát tip
jo, a zas to bude všechno na mě!

Stejný dotaz jako katugiro.

Mám stejný dotaz jako Katugiro. Armin

moorgaan
22. 05. 2009
Dát tip
Muamarku - jiste mas pravdu a nepolemizuji, ovsem nezda se mne ze by nick ze severu nejak prestrelil ci prestreloval, je jednim, kdo umi diskutovat, trefne a bez vulgarismu - spatny priklad! ON prave pouziva slov poskrovnu a kdyz tak velmi trefna... a to ze zde pouzil " jdi mi k šípku" a "hovňousek" , zas neni tak proti etice nebo jo?..:-))

neroušek
22. 05. 2009
Dát tip
Jo,to co říká básník Muamarek,to je nerouškův šálek čaje.****** PS. A Jinotajná to taky řekla hezky.*****

StvN
22. 05. 2009
Dát tip
Mám za to, že napsat, že ti nějaké chování přijde stupidní je némlich totéž jako tomu člověku přímo říct, že to je idiot. Dám ti příklad: Psychopat mi napsal na hlavní stránku: Prijdes mi jako neuveritelnej kokot Nato mi mylenka napsala do zprávy: no, on to ten Psychopat posledním komentem vystihl zcela přesně Nepoužila ani jedno sprosté nebo vulgární slovo, ale víme co víme, že ano:) Nicméně já to samozřejmě napsal s nadsázkou. A beztak jsem nenapsal, že tu mluví sprostě každej. Napsal jsem něco trochu jiného.

katugiro
22. 05. 2009
Dát tip
Hele, Marku, posílám ti snad já avízo od každého svého objevného komentáře?

Muamarek
22. 05. 2009
Dát tip
Stvn: Že tu sprostě mluví každej? Když pominu svou maličkost, nikdy jsem tu neviděl sprostě se projevovat např. Martinez (či Mořského koníka) a spousty dalších, kteří tu rozhodně nejsou menšinou. Urážet někoho do domácích zvířat či pohlavních orgánů mi přijde stupidní, tím více pak na literárním serveru. Nechal jsem se již slyšet, že smazání něčího účtu je vlastně virtuální vražda - už proto, že člověk ztrácí komentáře pod dílkem, které mu mohou být cennější než dílo samo - a na tom trvám. Na druhou stranu - každý tu má právo, aby na své zahrádce pod dílkem neměl plevel v podobě sprostých urážek, které se člověka dotknou. Jen v této diskusi pak pár autorů sklouzávalo vysloveně k sprostým glosám bez obsahu, abych nejmenoval, tak např. nick posazený na sever Evropy. To mi přijde zbytečné a nevedoucí k ničemu, Marek

Narvah
22. 05. 2009
Dát tip
jinotajná: mě jsou tipy uprdele

Toscana
22. 05. 2009
Dát tip
Já bych to viděla spíš na ten toaleťák, co byl na obrázku od JiKo... :o)))))

Jinotajná, ten příklad je hodně mimo mísu. A skutečně by bylo dobré nejprve si všechno pročíst, případně, když budeš chtít skutečně info z první ruky tak kontaktovat aktéry, a teprve pak trousit moudra. Nikdo ti neupírá právo na názor, ale měla by sis jej udělat na základě NĚČEHO.

katugiro
22. 05. 2009
Dát tip
Jinotajná: ve druhém odstavci vysvětlit autor diskuse svůj přístup dostatečně; pro další informace stačí přečíst si kritiky. A jen kvůli tobě jsem ty řádky přepočítal a opravdu jich je spíš dvacet (devatenáct) než sedmnáct.

Jinotajná
22. 05. 2009
Dát tip
Myslím, že s okolnostmi nás měl seznámit zakladatel této diskuze (Tys ty řádky počítal, nebo odhadoval?je jich i s mezerami sedmnáct. :P Rejpu, já vím)

katugiro
22. 05. 2009
Dát tip
Jinotajná: "Myslí(m), že je dobré zjistit okolnosti a seznámit nás s nimi, než budeme mět soudit." Tak si ty okolnosti zjisti, nikdo ti nebrání. Přijde mi uhozené napsat dvacetiřádkovou kritiku o tom, co by se mělo, a přitom průvodní okolnosti neznat.

StvN
22. 05. 2009
Dát tip
Průšvih je to, co udělala Lakrov. To je, jak se říká, bezprecedentní záležitost. To je všechno. Co chceš ještě řešit? Nudíš se?

Jinotajná
22. 05. 2009
Dát tip
Já bejvám klidná.... Celý mi to přijde jako jeden velkej pitomej průšvih.

StvN
22. 05. 2009
Dát tip
Prosimtě neřeš to. Ještě se rozvášníš a skončíš jako ta Lakrov.

Jinotajná
22. 05. 2009
Dát tip
Jenom že je kráva? to je dost slabej čaj... Já tady vyčetla i ostřejší slova, narážky na víru, fanatismus, vyhrožování... Aj tak myslím, že by z toho Narvah neměl vyjít jako vítěz. Pišta mi taky napsal víceméně pochvalnou kritiku k básni a nedal mi tip, a rozhodně mě to nevedlo k tomu abych mu začala písemně vyhrožovat...

StvN
22. 05. 2009
Dát tip
Napsal, že je kráva. Kdyby měl ban dostat každej, kdo tu mluví vulgárně, tak by tu nikdo nebyl.

Jinotajná
22. 05. 2009
Dát tip
jejej, přemýšleli jste třeba nad tím, že po pomíjení vulgárních útoků a navíc jejich schvalování kritiky, pokud útočníky nebyli sami kritici (např.kauza Chabal) a tak se rozhodla udělat to, co by udělala soudný admin. Akorát ten by měla si nejprve zaslat výzvu k archivaci děl na autorské stránce, a pak teprve smazat účet. Takže neříkám, že to, co udělala Lakrov je dobré, ale je mi jasné, že to neudělala jen tak, pro legraci. Když ji smažete, vyjde z toho jako vítěz prvotní agresor, a tím je Narvah. Tahle situace je patová. Jsou tu dva provinilci ale vy řešíte Lakrov. Co ohavného jí Narvah napsal, že se odhodlala k takovému kroku? Myslí, že je dobré zjistit okolnosti a seznámit nás s nimi, než budeme mět soudit. protože jinak je to lynčování. Takže, když potrestat, tak oba(nějak přiměřeně, líbil se mi návrh dočasného banu), když netrestat Nervaha, tak ani Lakrov. howgh

JiKo
22. 05. 2009
Dát tip

Toscana
22. 05. 2009
Dát tip
tak doufám, že se to tu konečně i namaluje, herdek!

Toscana
22. 05. 2009
Dát tip
Túúúúúdle!!! Ani mě nehne, Pišto!

Tato fabulace je sama o sobě hnusný outok na integritu našich frantíků. Styď se.

Toscana
21. 05. 2009
Dát tip
Pišta - já nevyhrožovala odejmutím frantíků, jsem jen tak zafabulovala, jestli to dávno neudělala sama matka příroda... :o))))) - čili: JUST na nic klikat nebudu, tu radost ti neudělám, hade! :o)

Vyhrožovat odejmutím frantíků je proti pravidlům Písmáka! Okamžitě si pošli klikací zprávu a smaž se!

Toscana
21. 05. 2009
Dát tip
pro Dero a Pišta Hufnágl: ... jen abyste na těch amatérech vůbec měli co ukazovat, pánové!!!! :o)))))

raja
21. 05. 2009
Dát tip
galerie pišty v neoprénu, jak je tam s mufem, ta píše!:D

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Tak to pozorovatel asi nepochopil.

To bylo řečnické zvolání, ne tužba!

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Psal mi pozorovatel, že se o to postará.

Ale já už se na to fakt vyprdnu!!! Eště to zavolejte do Novy... :(

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Syde, nechoď kolem horké kaše a také si o ně řekni. A vůbec, když už to není tajemství, tak zde jsou přihlašovací údaje Pišty Hufnágla na amateri.cz: Uživatelské jméno: sexxikocicka22 Heslo: norskojebuh

A nějaký tuvalan si surfuje po amateri.cz zdarma! Jdu plakat do polštáře.

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Nečerti se. Tak mají někde na Tuvalu tvoje přihlašovací údaje na všechny ty pornoservery, které dennodenně navštěvuješ. To je toho!

Hade.

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Dela: Samotné používání free proxy je trestem. Rychlost, stabilita a důvěryhodnost většinou zcela minimální. Osobně bych se bál přistupovat na net přes proxy, kterou jsem si sám nevytvořil. A většina laiků, když už se dohmátne existence takové služby, pak tu proxy používá pro serfování po všech webech. Tím se trestají sami, víceméně odevzdávají svá hesla třetí straně. Zároveň se omlouvám Pištovi, kterému jsem asi tuhle nevýhodu za Vellina velkého blokování zamlčel. :)

Tak nějak jsem to myslel, když jsem říkal "symbolický".

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Pišto, zabránit někomu v přístupu na veřejnosti otevřený projekt opravdu efektivně je nemožné. Mohl bych samozřejmě leckterého šikulu přechytračit a vymyslet ještě sofistikovanější způsob blokace vázané na prohlížeč nebo dokonce na samotné PC, ale ta námaha mi za to nestojí. Řekněme, že už samotné nepříjemnosti plynoucí z potřeby obcházet IP ban jsou dostatečným trestem. Navíc nepochybuju, že uživatelé Písmáka k Lakrov, pokud se vrátí, budou přistupovat jinak než dosud. Trest považuju za adekvátní.

Delahaye
21. 05. 2009
Dát tip
jj .. free proxy určitě nezná jen Pišta nebo Dero :-) nicméně si nemyslím, že by to došlo tak daleko Dassler udělal rozhodnutí - a mně se nejvíc líbí, že s ním nespěchal, takže to bylo po zralé úvaze. Když si vzpomenu na Zdenkovo bleskové blokování, než bys řekl ajpí ... :-)

Já ti nevím, Dero... Sám jsi mi přece tehdá ukázal, jak jednoduchoučký je tohle obejít. Svého času mi Vella blokla přes čtyřicet IP adres, a k čemu jí to bylo, že... I když tohle je jiná situace, pravda. On ten ban bude mít spíš symbolický význam, řekl bych...

Toscana
21. 05. 2009
Dát tip
Klidně mě mějte za skeptika, ale vidím to tak, že Lakrov nakráčí na přátelskou návštěvu k mylence a logne se z jejího počítače - a ještě si u toho svorně padnou kolem krku a zapláčou si, jaká nespravedlnost byla spáchána na nevinné oběti... :o(

katugiro
21. 05. 2009
Dát tip
tyjovka, to už je napínavý jak srilr...

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
katugiro: Myslím, že tím zábava nekončí. Ale nechci předjímat.

katugiro
21. 05. 2009
Dát tip
vida, vlk se najedl... dvě IP adresy po třiceti dnech dají dohromady navrhované dva měsíce :)

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
katugiro: Nick Lakrov se střídavě přihlašuje ze dvou pevných IP adres, tyto jsou zablokovány.

katugiro
21. 05. 2009
Dát tip
VT Marvin: naopak, na rozhodnutí moc nezáleží... diskuse na tom byly tím nejzajímavějším :)

katugiro
21. 05. 2009
Dát tip
To znamená, že sem bude chodit z práce, nebo z domova? Nebo jen z kaváren?

jejdavilda
21. 05. 2009
Dát tip
Lakrov může být ráda, že majitel je dobrák

Dero
21. 05. 2009
Dát tip
Majitel rozhodl o třicetidenní blokaci IP pro Lakrov. Počínaje dneškem je v platnosti. (avi všem)

Eileen
20. 05. 2009
Dát tip
ééé nevim o co de, ale klidně jsem pro . . . . :-D

papouch
20. 05. 2009
Dát tip
asi Tvé nejčtenější dílo, JiKo :-))

JiKo
20. 05. 2009
Dát tip
BG ale čtenost mám dobrou ne?:)))

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
Pišta - autogramiádu rovnou spoj se spartakiádou a budeš ještě slavnější!!! (byl bys první, kdo by cosi takového uspořádal) :o))

pozo, jen jsem se zeptala, a co? a takhle bychom mohli pokračovat do alelúja.

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
pišta: bohužel jsem zrovna velmi zaneprázdněn, je mi to moc líto dítě: jen jsem se zeptal a co?

pozo, nechtěla jsem na tu otázku vůbec reagovat, ale teď vidím, že tě tu otravuje fanda, tak odpovím: jo, videokameru, a co?

Sláva!!! Svoláme do Chvojkovic autogramiádu.

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
dřív, než bych chtěl

Kdy tě uvidíme zase?

Zvykneš si.

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
ale že celebritám odpovídají lidé i na otázky, které nedostali, to je už zvláštní

Možná. Ale když seš ta celebrita, sledujou tě všichni, víš.

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
krs kameru jsem to ještě nezkoušel, ale avi jsem poslal hádám dítěti..

A jak jinak se dostat do televíze, než krs kameru?

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
videokameru?

Dobře, dvě kosti. Ale nezvykej si! Pídě_na_pytlíku: Armin není opiška! Armin je chybějící spojovací článek mezi opiškou a člověkem!

mě cvičené opice nikdy moc nebraly. (nechtělo by to radši banán? nebo videokameru?)

kost, jo ? lakomče

A ty zas, ty hraběnko jedna zpovykaná, nedokážeš ocenit skvěle vycvičeného Armina (kterému tímto posílám čerstvou hovězí kost, hop!) a furt jenom meleš o židlích!

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
žiši. mylenka je fakt kráva. radši to smažte, nebo jí zas řeknu, že se chová jako píča..

pišto, ty srágoro! ty se taky ozveš, jen když je všechno jakože hahaha sranda, ale jakmile dojde na lámání židlí u vás doma a kdyjakomámetedapřijít, tak seš najednou děsně zaměstanej ohříváním mlíka, takže ššš, hezky šoupej nožičkama!



dítě: Pche! Koukej! Armine, okamžitě se omluv!

armine, když už někoho někam za každou cenu táhneš, tak se prosím tě za to aspoň neomlouvej.

Norsko
20. 05. 2009
Dát tip
Kult osobnosti ? Zastaralé ...

Pišta má vždycky pravdu Omlouvám se za hromadné avi

promiň pišto, máš pravdu :-)

Petrusha: Je vidět, že jsi členem primitivního národa. Každý Čech ví, že když si v nastavení zadá 10000 kritik na stránku, tak jich rázem nebude 13, ale jen jedna. Mám tu nějaké korálky a zrcátka, nechceš? .)

Armine, sakra!!!! Ty tvoje nevěry už mi začínají vadit.

Petrusha
20. 05. 2009
Dát tip
nojo, poďakovať možno len keď mne sa fakt tých 13 stránok čítať nechce a ak neviem za čo tak radšej neďakujem :) to by bolo teeeeeeeeeeeeda no pekne ďakujem :)

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
Petrusha - máš poděkovat!!! protože informace se v dnešní době takřka zlatem vyvažují... :o))

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
pozorovatel - tady už neví v podstatě nikdo nic, ale nejvíc nahlas tu zloděj řve "chyťte zloděje!!!" :o)))

Petrusha
20. 05. 2009
Dát tip
ad mylenka - prečo furt tie avíza? ... čím som si to zaslúžila, he?

dero má pravdu :-)

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
ad mylenka: >>> Lakrov jednala zkratkovitě, protože jinak by samozřejmě nepoužila svoji adresu.<<< - ahááá, čili kdyby nebyla v afektu, jednala by ještě zákeřněji. To už je opravdu jen k smíchu. Někdo ti vynadá, možná ne zrovna vybíravě, a ty místo aby sis ho zablokovala všude, kde můžeš, vyběsníš kámošku, a ta mu vykrade místní účet. Jakákoli snaha tohle tu obhajovat jde mimo, je to totiž neobhajitelné, a to i kdyby ses umluvila a opakovala tu neustále totéž dokola kolem. Zveřejňování soukromých zpráv je bezpochyby mimo košer jednání taky, ale o tom tu diskuse není, pokud sis nevšimla - je to o Lakrov a případném jejím potrestání. Tvoje reakce už jsou nejblíž infantilnímu "Já chci, já chci, já chci!!!" - ještě chybí, abys začala dupat. :o)

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
to poslední nepsala mylenka, ale Lakrov, která se jí nabourala do profilu (tedy, přišla na její heslo: jméno mylenčiny první lásky), a protože má srdce, tak ten poslední komentář napsala za ni, za což se na ni nemůže nikdo zlobit, ne? diskant_na_perníku: přijď mi to říct do očí, ty Jánošíku

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
"a jinak si tam klidně nacpi celou naši korespondenci..." tak já už fakt nevim

Plíny_na_seníku? Šmarjapano... Mylenko, kolik ještě bude "opravdu toho posledního, co k tomu říkáš"?

blokovat samohlásky umí na jedničku pámbů, na dvojku dassler, na trojku dýro a na čtyřku ti nejlepší z nás. (tak nekecej dýro!)

Dero
20. 05. 2009
Dát tip
ktgr: blkvt smhlsk nmm

promiň, katugiro. jsem debil. zasloužila bych jednu přes držku.

Marcela.K.
20. 05. 2009
Dát tip
StvN :-)) no comentt.

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
sítě_na_pleníku: teď už toho mám ale akorát tak dost! jestli se mi ihned neomluvíš, zapíšu si tě do notýsku a budu s tebou diskutovat jen přes jiné uživatele. nebo dokonce přesvědčím admina, aby ti na klávesnici zablokoval samohlásky, a to pak budeš nahraná, co?

katugiro, marjápano! jak už ti mám jinak vysvětlit, že jsem tě právě smrtelně urazila a chci přes držku, ty čůzo? copak tady se člověk nedovolá už ani přesdržky? kdyby tu byl chroust, tak si se mnou o tom aspoň promluví, jak mi dá přes držku, až mě potká, herdekfix!

StvN
20. 05. 2009
Dát tip
Co do toho taháte mě:) Já jsem nikomu neposlal klikací odkaz, ani jsem nikomu nenadával a už velice dlouho jsem se nikoho ani nesnažil urážet, jakože jsem to svého času také dělal. To, co mezi námi proběhlo, drahá mylenko, nebyla pošta. Tys mi sama od sebe začala psát urážlivé zprávy. Nejednalo se o žádné citlivé údaje, jejichž zveřejněním bych tě nějak poškozoval. Zveřeňování dopisů není protiprávní, pokud vím. Skutečnost, že jsi nebyla toto schopná Narvahovi v klidu vysvětlit je druhá věc.

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
dítě_nás_kloníká: mám tomu rozumět tak, že chceš založit novou diskusi a napsat o mně básničku?

katugiro, nechci tě poučovat, snažila jsem se tě nachytat a urazit, abychom se mohli jít normálně rvát. a tím jít ostatním příkladem. páč to je řešení.

Marcela.K.
20. 05. 2009
Dát tip
Ne, Marvine, je to jen o tom, jak to tu funguje :-)A to je poslední co jsem k tomu řekla...

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
dítě_na_sklípkanovi, jestli mě chceš poučovat, tak to řekni rovnou a neschovávej se za duby!

katugiro, jo, ale dub ty žaludy přece neplodí následkem toho hučení, ty chytráku! jestli se chceš rvát, tak to řekni rovnou a půjdeme ven.

Norsko
20. 05. 2009
Dát tip
Milá mylenko, kdy už konečně přestaneš mluvit ? Ty nevidíš, ani necítíš, jak ti to máslo mastí tvé kučeravé vlasy ?

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
není. dub nese žaludy a ty jsou užitečné zvířátkům, například.

hučet do mylenky, do dubu, je to jedno.

Marcela.K.
20. 05. 2009
Dát tip
Tak ještě na závěr, Narvah mi začal sprostě nadávat, když jsem zveřejnila jeho soukromou zprávu ve které mi vyhrožoval, že se mnou i Lakrov zamete. Jak vidno, to se nějak z toho všeho vytrácí... Lakrov jednala zkratkovitě, protože jinak by samozřejmě nepoužila svoji adresu. Není sama, kdo mi napsal, že by v reálném světě za své chování dostal Narvah přes hubu. Velmi mě překvapuje, že to, co u jednoho je v pořádku(viz profil StvNa, kde ve svém Vztahu k literatuře zveřejnil moje soukromé zprávy asi před čtrnácti dny,) to je v případě, že to udělám já taková sprosťárna, že si přece nadávky takového kalibru zasloužím. Takže si tu vzájemně lezte do zadků a přesvědčujte se o tom, že jste šíleně vtipní. Mně to víc nezajímá a kdy budu mluvit a kdy mlčet si budu i nadále rozhodovat sama. Až poruším pravidla Písmáku, klidně si mě zablokujte taky.

Marcela.K.
20. 05. 2009
Dát tip
Tak ještě na závěr, Narvah mi začal sprostě nadávat, když jsem zveřejnila jeho soukromou zprávu ve které mi vyhrožoval, že se mnou i Lakrov zamete. Jak vidno, to se nějak z toho všeho vytrácí... Lakrov jednala zkratkovitě, protože jinak by samozřejmě nepoužila svoji adresu. Není sama, kdo mi napsal, že by v reálném světě za své chování dostal Narvah přes hubu. Velmi mě překvapuje, že to, co u jednoho je v pořádku(viz profil StvNa, kde ve svém Vztahu k literatuře zveřejnil moje soukromé zprávy asi před čtrnácti dny,) to je v případě, že to udělám já taková sprosťárna, že si přece nadávky takového kalibru zasloužím. Takže si tu vzájemně lezte do zadků a přesvědčujte se o tom, že jste šíleně vtipní. Mně to víc nezajímá a kdy budu mluvit a kdy mlčet si budu i nadále rozhodovat sama. Až poruším pravidla Písmáku, klidně si mě zablokujte taky.

Norsko
20. 05. 2009
Dát tip
Jak sám ? Sám můžu jít na pivo a ten člověk to ani nepozná

Norsko
20. 05. 2009
Dát tip
Jak to provedeme, inženýre ? :-)

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
pro Dero: V souvislosti s moorgaanovou výzvou díky i ode mě.

A co třeba potrestat banem i ty uživatele, kteří svojí tvorbou kazí dobrý vkus čtenářů ? :-)

moorgaan
20. 05. 2009
Dát tip
snad jen , že celá věc měla a jak je vidět má řešení - buď se řeší a nebo dořeší ! .. PROFESIONÁLNĚ DOBRÁ PRÁCE. kompetentní uplatnili kompetenci a řád je nastolen, spravedlnost dovolaná a trest na cestě. jsem spokojený a mam pocit, že vetsina z nas si po Derově vysvetleni a provedenych krocich oddychla a utvrdila v presvedceni, ze na Pismaku jsme relativne v bezpeci proti podobne partizanstine, ktera zde byla provedena. obdivuji Derovu znalost problematiky, schopnost byt trpelivy,umet resit nedostatky, uznat je, hledat cesty k vetsi dokonalosti serveru - urcite si zaslouzi za rychlost, vysvetleni a vyreseni celeho excesu podekovani od tech, kteri to radi oceni. ja to ocenuji a dekuji!

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
Amen :-)

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
avi všem, že by se to jako mohlo už uzavřít, hehe

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
Toscana: mě to jako nevadí. V neděli, když mi zmizel účet mi to přišlo divný a docela sem vyšiloval, ale dnes mi to přijde spíš legrační. Aji jsem psal majiteli serveru, že mi jako přijde zbytečný Lakrova trestat. Že se jako potrestala sama tím, že ten infikovanej odkaz poslala ze stejný IP a tím se to proláklo. Dero chybu opravil, Lakrov si dává bobříka mlčení a tím bych to jako uzavřel. Jako tahle diskuse mi přijde fakt zbytečná už. Lepší se zabývat něčím jiným zas.

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
PS: Zajímalo by mě, kolik empatie by zůstalo v tobě, kdyby ti někdo něco takového provedl. Nějak ti uniklo obrovské množství empatie těch, kdo sem něco napsali, s člověkem, na kterém bylo to svinstvo spácháno.

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
Delahaye - ano, afektem by se to možná jakž takž vysvětlit dalo, nikoliv však omluvit, protože dospělý člověk by měl vždycky mít v hlavě i kus rozumu. A když už afekt odezní, pak je na místě aspoň jedna věc - přijít a říct: "Jo, přepískla jsem to v afektu, je mi to líto a omlouvám se." (a pak čekat na ortel za to, že svůj afekt nedovedu ovládat) - tohle totiž slušný člověk udělá vždycky. Ale zatím se to nese (zejména od mylenky) v duchu křiku "No booože, tak vás vykradli, no a? nebylo přece zamčeno, dobře vám tak!"

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
Toscana : jen zopakuji, že pokud vyprovokován a v afektu někdo udělá věc, kterou by s chladnou hlavou neudělal, nemusí být proto ještě titulován tímto způsobem. Že se v tom exkrementu ještě nerýpe tím, že by se pokoušel tento lapsus obhajovat a svým způsobem čeká na "ortel" je jen rozumným krokem. Jánošíkem samozřejmě taky není. IMHO - of course. BTW - z většiny příspěvků zde čiší nedostatek empatie jak Paroubkovi sláma z bot

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip Voříšek
lakrov je růžena nováková prej

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
pozorovatel: ještě že na TV koukám jen málo a na Novu takřka vůbec, čili mi zmiňované úspěšně uniklo a ani nijak zvlášť nelituju :o)

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
toscana: to jsou takové hry až bude na nově pro změnu pišta, tak si z něho budu utahovat já

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
pro Pištu: nemyslím, že by bylo rozumné sem tahat to, co se děje někde mimo Písmáka, tady by se snad měly hodnotit literární pokusy jednotlivých uživatelů, ev. jejich činy a projev s tím související. Nebo se pletu? (totéž platí pro Pozorovatele)

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
pro Delahaye: Nelibuju si v silném výrazivu, ale to, co Lakrov provedla, byla opravdu sviňárna - a tím pádem jak tedy chceš korektně nazvat někoho, kdo dělá sviňárny? Nadto: možná sis všiml, že odvahu, aby sviňárnu udělala, měla, ale neměla ji na to, aby sem přišla a obhájila se a nebo omluvila, čímž jen potvrdila Derovo tvrzení. Tady myslím není na místě tančit mezi eufemismy jako mezi slepičinci na drůbeží obývaném dvorku...

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
já vlastně doteď nevím, jestli je lakrov žena či muž ale mylenku jsem neutěšoval!

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
což může být pištův tajný plán, jak odlákat pozornost od své pohnuté minulosti...

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
pravda, Pozorovatel je na mediální hry ten pravý .. :-))) to by bylo zajímavé vyústění !

Jestli ona celá ta aféra Narvah-mylenka-Lakrov není jen mediální hra Pozorovatele a jeho kamarádíčků, kteří potřebovali odlákat pozornost od své šaškárny v televizi...

pozorovatel
20. 05. 2009
Dát tip
ať je to cokoliv, je to už rozmázlý všude

No, stývn ti to, hádám, shrnul srozumitelně. Nevydávej svoje měřítko za jediný pravý metr. To, že se shodneme na Rathovi, to znamená jen a pouze to, že holt nic horšího tu nemáme.)

StvN
20. 05. 2009
Dát tip
Delahaye, jak ses mohl v diskusi přesvědčit, pro někoho je svině, pro jiného Jánošík.

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
To je dobře. A docela Ti i věřím. Nicméně mi pořád nerozumíš - nejde o hedvábí. Já si prostě nemyslím, že je důvod říci o Lakrov, že je škodolibá svině, protože to prostě není pravda - pokud vycházím ze všech informací, které zde zazněly. Pro porovnání : např. Rath, David svině je :-)

Já taktéž. Poptej se mezi lidmi, s nimiž se stýkám. Zaobalování do hedvábí mi nějak nejde pod nos.

papouch
20. 05. 2009
Dát tip
já taky: Mylenko, prosím, mlč už.

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
Dero : ano, myslím že hash by byl prima. O provinění jsem přeci nemluvil. Díky za Tvůj čas. Pišta : cože ? :-)) Jsi trošku mimo misku - pokud máme nazývat věcmi "pravými jmény", což jsi mi s Kolumbovskou oklikou dokonale osvětlil, tak Lakrov by mohla být nazvána např. zbrklým, ukvapeným škůdcem. Škodolibost v tom nevidím a už vůbec ne důvod, nazvat někoho tak drsně explicitně. Nebo snad o ní víš fakta, která by Tě k tomuto opravňovala ? A hlavně - jsi schopen a ochoten, vše co píšeš na net, říct pak tomu dotyčnému v reálu ? Já ano - protože z tohoto srovnání vyždy vycházím. (To není vytahování - jen prevence. Neumím se totiž moc prát. :-) )

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
pokud je lakrov škodolibá svině, tak mylenka je nejlepší kamarádka škodolibé svině?

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
Toscana, Dero: já tam měl jedno dílo a to sem si obnovil už sám. radši ty díla ukládám a mažu průběžně.

Dero
20. 05. 2009
Dát tip
Delahaye: Snažím se vyjadřovat adekvátně, nemyslím, že bych se něčím "provinil". Pokud jde o potvrzení. Celá aplikace v současné době stojí na vyhodnocování GET parametrů. I v současné době je, mám za to, smazání třeba potvrdit - avšak není problém navázat odkaz už s parametrem indikujícím potvrzení. Architektura Písmáka je bohužel tak rigidní, že není snadné ani jednoduše změnit typ formuláře na POST, čímž by se podobná alotria ztížila. Samozřejmě se nabízí generování unikátního hashe před potvrzením, pravděpodobně takovou ochranu i zavedu, ale nebude to hned.

Nazývat škodolibou svini nějakým jiným, jemnocitnějším výrazem, to není jazyková kultura ani obecná lidská slušnost. Je to tzv. politická korektnost, což je zhoubný, z Ameriky přišedší trend, jehož důsledkem bude podobně "šifrovaná" mluva, jako za komančů. Všichni budeme vědět, o čem je řeč, ale budeme navenek krásní, hodní a hlavně korektní - a nepostižitelní. Hlavně se nikoho nedotknout!... Vzpamatuj se, delahy.

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
Dero : díky za částečné vysvětlení, nicméně jsem se primárně ptal ohledně potvrzovacího tlačítka při mazání vlastního nicku - je/není/bude/nebude. Nemyslím, že můj dovětek byl zbytečný. Vyjádřil jsem svůj názor k faktu, že jazyková kultura a obcně lidská slušnost je zde na ústupu, a že i Ty částečně podléháš tomuto trendu. Toť vše. Vycházím tedy z premisy, že smím mít a vyjádřit svůj názor .. :-)

teda mylenko, okrikovat admian serveru, kde jsi hostem, to je dost silny kafe... přidávám se k pištově prosbě. k této: "Mylenko, prosím, mlč už. "

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Ty se přestaň ohánět slovy o přátelství, protože to, co dík "přátelství" tvoje kamarádka provedla, je jako jít s kanonem na komára. Když ti vadí něčí projevy, zablokuj ho všude, kde se projevuje, a máš pokoj. Ovšem lumpárna, kterou tvá kamarádka provedla, není omluvitelná ničím!!! Ani srdcem. Narvaha neznám, co jsem tak četla, měl by možná zvážit, jaký slovník používá, ale takových lidí je na Písmáku určitě víc. Ti všichni by měli přehodnotit nadužívání vulgarismů, ovšem jejich používání není omluvou pro tak drsnou pomstu. Takhle by mohl mít někdo v žaludku tebe, kvůli tomu, jakým způsobem s druhými mluvíš a jak obhajuješ sviňárnu, kterou Lakrov provedla - a představ si tu "radost", kdyby se ti pomstili stejným způsobem a začali tu vyvolávat jako o jarmarku "To je OK, to jsem jen chtěl udělat radost někomu, koho mám rád!"

Dero
20. 05. 2009
Dát tip
Toscana: Na tom, že takové chování je netolerovatelné, se samozřejmě shodneme. Mohu jen zopakovat, že jsem vhodné opatření už navrhnul. Mimochodem, Narvahova práce vniveč nepřišla, smazané dílo mu obnovím co nejdříve.

Dero
20. 05. 2009
Dát tip
"Server jako takový zůstal dokonale bezpečný." - :-)))) Do databáze ani k souborům se nikdo nedostane. Takže ano, server nelze trvale ohrozit. Že jde zneužít chyb v programovém kódu k tomu, aby bylo možno uživatele zmanipulovat k akci, kterou provést ve skutečnosti nechce, je věc jiná. A souhlasím, že takové chyby by se vyskytovat neměly, nicméně už delší dobu není v mých časových dispozicích napravovat tu spoušť, která v kódu panuje. Pokud ten čas budu mít, tak zabezpečím frontend alespoň proti různým formám XSS. Ale jak určitě sám víš, XSS útok se dá vést mnoha formami, je těžké postihnout všechny, aniž bych výrazně omezil uživatele. Když už mluvím o tom látání a bezpečnosti - když jsem server přebíral, byl náchylný i k SQL injection, tedy obsahoval chyby řádově nebezpečnější. Toto bylo v tichosti opraveno. jinak výrazy jako "škodolibá svině" mi k Tobě moc nejdou .. ale asi jsi se časem taky změnil, to se lidem stává ... Ten dovětek byl zcela zbytečný. Toho vyjádření nelituju, naopak si myslím, že je zcela na místě. katugiro: Na nedostatek temných uliček spoléhám.

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
Pro Dero: Díky za vysvětlení, ono se to i dost blbě hledalo, protože naše zákonodárství s tím zase tolik neoperuje. Mám trošku jasněji a jsem klidnější (patřím mezi ty technicky méně zdatné) :o) Nicméně trvám na tom, že to je svinstvo toho nejhrubšího zrna, protože dík tomu, co se stalo, přišla vniveč Narvahova práce, které jistě věnoval spoustu času. Tak trošku (když to nadsadím), je to jako kdybychom přehlédli, že jsme nezamkli byt, někdo na to přišel, byt nám komplet "vybílil", nezůstalo by nám než holé zdi - a to všechno by se omlouvalo tím, že dotyčný lump chtěl jen potěšit svou přítelkyni, která na nás měla pro pár ostřejších slov při sporu poněkud spadeno. A tato přítelkyně pak vyvolávala do davu "On to udělal jen proto, že má srdce, že mě má rád..." Nemůžu si pomoct, ale na takovouhle lumpárnu se žádná omluva najít nedá. Stále tu ale postrádám vyjádření onoho zloděje - když ne nic jiného, tedy aspoň jeho omluvu tomu postiženému.

Ty taky??? :))

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
Pišto, za tu krávu by ses ale měl omluvit. Jinak hrozí, že tě tvé srdce smaže z písmáka. (A s tím utěšováním... tak ono nás bylo víc! :)) )

Koukám, že se mi nějak zbláznila stylistika. Asi jsem psal zase srdcem.

Pamatuju jednu klientku, která si naporoučela operaci, kterou ale jaksi opomenula uhradit. Potud bych to chápal, lidi jsou holt lidi. když mě ale tatáž dáma po půl roce potkala na ulici a zčistajasna mi vynadala, kterak jsme hrozně drahý. Což už byla logika nad mé chápání. A nějak podobně se to má s mylenkou. Když si vzpomenu, kolik nocí jsem strávil tím, že jsem ji utěšoval pokaždé, když jí kočičí hovno či podobný pablb napsali, že je kráva, připadám si jako... kráva. Mylenko, prosím, mlč už.

Delahaye
20. 05. 2009
Dát tip
Dero : smazání sebe sama nevyžaduje potvrzení "Skutečně chcete .. ?" ??? Zkoušet to nebudu, to se nezlob :-) ale určitě by tomu tak být mělo ... "Server jako takový zůstal dokonale bezpečný." - :-)))) jinak výrazy jako "škodolibá svině" mi k Tobě moc nejdou .. ale asi jsi se časem taky změnil, to se lidem stává ...

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
mylenko, přestaň už konečně všem radit, kdy se mají krotit a co je správné: holt se ostatní shodují na tom, že si to nemůžeš dovolit. nejde tu o narvahovy nadávky, ani o tvé zveřejňování korespondence. vyřídili jste si to mezi sebou, jak jste uměli, tak to sem přestaň motat. narvah také není jediný, s kým tu máš problémy. mohla by ses nad tím možná zamyslet.

Marcela.K.
20. 05. 2009
Dát tip
Dero, Ty víš velmi dobře, proč k tomu došlo, takže se i Ty kroť prosím, ve výrazech. V reálném světě by za to, jak se Narvah choval, dostal po hubě...napsalo mi to víc autorů. Jen nemíní podporovat vaše exhibiční vystoupení. A já už také ne. Díky tomu co se stalo si tu i nadále sprosťáci mohou myslet, že běžným oslovením mezi lidmi jsou vulgarismy...patně si to myslíš i ty...je na majiteli, ať rozhodne.

katugiro
20. 05. 2009
Dát tip
Nejjednodušší způsob? Pch, kde dnes narazíš na temnou uličku...

Dero
20. 05. 2009
Dát tip
Toscana: Šikovný právník by sice dokázal na základě vágně formulovaných zákonů obhájit leccos, ale odborníci rozlišují dva druhy útoků na server/web: 1) Útok na samotný server. Útočník se snaží získat administrátorská oprávnění na cílovém serveru, případně si přivlastnit privilegium, které mu nepřináleží. Člověk, který se pokouší o takovou činnost, je hacker. Pokud se dotyčný zároveň snaží serveru uškodit či využít nově nabytá oprávnění ke svému prospěchu, říká se takovému člověku cracker. Zákon tyto dvě osoby nerozlišuje, odborná obec však často nepovažuje konání hackerů za škodlivé. V dřívějších dobách takoví lidé nezřídka systém nabourali, zjistili jeho parametry a zanechali správci zprávu, kterak systém zabezpečit. Bohužel Hacker Pravý jako druh už téměř vymřel a také Správce Pokorný, který by po nalezení lístečku s popoisem, jak systém zabezpečit, nevolal bezpečnostní složky své země, také. Lakrov není ani hacker, ani cracker. Neoperujte prosím s populárním termínem "hacknout" něco, protože k tomu nedošlo. Server jako takový zůstal dokonale bezpečný. 2) Útok na nejslabší článek Nejslabším článkem každého zabezpečení je lidský faktor. Kdykoli člověk k systému vymyslí slabé heslo, kdykoli se prokecne před "kamarádem", kdykoli v systému provede akci, kterou by provést neměl - pokaždé dojde k narušení systému vinou lidského faktoru. V současné době by asi nejjednodušším způsobem, jak získat přístup k Písmácké databázi, bylo počkat si na mě v temné uličce a hesla ze mě vytlouct. Všem těmto metodám se říká sociální inženýrství, aneb útok na lidský faktor. K tomu také před pár dny na Písmáku došlo. Do soukromých zpráv šlo až donedávna vkládat HTML kód, tedy značky, pomocí kterých lze vytvořit mimo jiné odkaz na jinou stránku. Stalo se to, že Narvah dostal zprávu, ve které byl pouze odkaz vedoucí na stejnou stránku jako tlačítko v jeho nastavení, které slouží k vymazání uživatele. Tento odkaz byl nadepsán jako "Zobrazit zprávu". Technicky zkušenější člověk v takové situaci na odkaz nekliká, pouze na něj najede myší a podívá se, kam odkaz vede, na svém status baru - což je lišta prohlížeče dole. Poté volá pyrotechniky, respektive adminy. Technicky méně zdatný člověk, tedy většina uživatelů Písmáka, však žádnou zradu v této fázi netuší (a poprávu, taková manipulace nemá systémově vůbec být možná) a na odkaz klikne. Tak se stalo, co se stalo. Narvah se smázl a útočník si mne ruce. Využil systémových prostředků k tomu, aby oklamal jiného uživatele k akci, kterou by dobrovolně nikdy neudělal. Je to sviňárna nejhrubšího zrna, ale rozhodně nejde o bezpečnostní riziko pro Písmák jako takový nebo pro vaše data. Takový člověk také není hacker, nýbrž jen škodolibá svině s troškou technických znalostí. Ban Lakrov dostane, o to se zasadím. Ale že bychom se zde museli ohánět zákony? To si tedy nemyslím. --- Závěrem: Písmák vám může připravit různá překvapení. Pokud se tu někdy objeví škůdce, který těch technických znalostí bude mít více, tak i nepříjemná překvapení. Ale v žádném případě se nemusíte bát o svá data, soukromí či identitu, vše je uchováváno v bezpečí, jištěno zálohami.

Narvah
20. 05. 2009
Dát tip
hm..hustý!

Toscana
20. 05. 2009
Dát tip
Hledala jsem na netu, do jaké míry je tohle třeba i trestným činem - a našla jsem toto: Hacknutí (ve smyslu nabourání webových stránek nebo počítače či získání přístupu k těmto systémům) jako takové není trestné. Český trestní zákon v současné v současném znění neobsahuje skutkovou podstatu ani jediného trestného činu, která by hovořila přímo o „hackování". Toto jednání bývá posuzováno nejčastěji podle § 257a tr. zákona, které se jmenuje „Poškození a zneužití záznamu na nosiči informací". Podle odstavce jedna tohoto ustanovení platí, že trestný jen ten, kdo získá (jakýmkoliv způsobem) přístup k nosiči informací (to může být třeba DVD, CD-R, ale taktéž harddisk v počítači, mobilní telefon s pamětí, apod.), pokud má zároveň úmysl způsobit jinému škodu nebo jinou újmu nebo získat pro sebe nebo pro jiného neoprávněný prospěch a pro způsobení takové škody informace, ke kterým se hacknutím dostal tyto informace: * a) neoprávněně užije (např. hacker na objednávku nabourá počítač nějakého podniku, kde zjistí výrobní proces nějakého produktu a tyto informace předá zadavateli této „zakázky"), * b) zničí, poškodí, změní nebo učiní neupotřebitelnými (např. data smaže, částečně přepíše, zakóduje, zaviruje počítač, atd. ) nebo * c) učiní zásah do technického nebo programového vybavení počítače nebo jiného telekomunikačního zařízení (např. V takovém případě hrozí pachateli trest v podobě trestu odnětí svobody až na jeden rok (v praxi však připadá v úvahu maximálně tzv. „podmínka", státu se totiž těžce nevyplatí někoho ve vězení živit...), zákaz činnosti (možno uložit až na 10 let!), peněžitým trest (do výše 5 milionů), trest propadnutí věci (pachatel může přijít o takové věci, které ke spáchání použil, nejčastěji PC, WIFI anténa, atd.) nebo propadnutí jiné majetkové hodnoty. více na: http://www.ddworld.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=353&Itemid=123 .... a vy tu dumáte o tom, zda blok ano nebo ne?? Docela úsměvné. Příště může přijít jiný šikula a nedojde už třeba "jen" k virtuální vraždě práce jednoho uživatele.

pišto, no né! z toho bude mít obzvlášť zbora děsnou radost! tak kdy nás pozveš?

Dítě, já vim. Zničíš mi židle. Ale jako stařík to aj přetrpím.

Dalekohled nebo mikroskop... Není to jedno, jestli se s tím kouká nahoru nebo dolů?

pišto, seš nepoučitelnej. jako bys zapomněl, jak vždycky dopadneš.

to od tebe ani nečekám

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
to ti nezávidím

popravdě, mám ho u pé :-)

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Tak to jsi slabý řízek, mě dávno zablokoval, musíš se víc snažit

já ho na nic neptám. kdykoliv na něj promluvím, obviňuje mě, že vyvolávám hádky a dneska mi začal vyhrožovat, že mě nechá zablokovat

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Pochybuji, že by mě nazval svým soukmenovcem, ostatně, můžeš se ho zeptat

to nic neznamená, norsko pálí i do vlastních řad

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Bohužel, on mě zablokoval

vidlo, pozoruji u tebe jisté znaky, které jsou patrné i u norska... nejste vy náhodou z přízně ?

já žádnýho leoše neznám... takže nemohu sloužit pišto, ono to dopadne jako s tou sbírkou na sbírak... a vůbec, na co dalekohleď ?

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Skládejte se na co chcete, sedíte tu 2 dny a melete furt dokola. Byl to jasný zásah do soukromí, zablokovat IP. Jenže vás asi baví se opakovat

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
furt leoší rohy než parohy, že jo armine

Složíme se na dalekohled, co vy na to? :)

notabenekdyžbymělnamalovanýrohy

"Vy jste tu celá?" To vypadá jako impertinentní dotaz, za který by cizinec, který by jej vypustil z úst, dostal na pláni Tortilla přes... ústa:))

celá den a celý noc

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Vy jste tu celá den? Neuvěřitelné.

Norsko, ale já neveršuji.

Dítě: Můžem si to natrénovat spolu, v soukromí... :)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Rád bych ti kradl verše, ale to se podaří jen málokomu

pišto, nevím. s výpraskem bych byla opatrnější.

Syde, ty vole, muslimové nejsou rasa:)

To je moje hláška, milé Norsko. Kradeš.

Já myslím, že mají tělocvik, občanská teroristická výchova je volitelný předmět. ale to by měl vědět norsko, je to přeci jenom fundovaný znalec a odborník přes cvičky, švihadla a tak.

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Děkuji za avízo, milý Pišto. Vracím neporušené

Dítě: A co nucený výsek?

"nebmi" je hezké slovo. Norsko je lišák. Nevyhrožuje jen jedním nebem, vyhrožuje rovnou dvěma nebmi! Jestli on nebude muslim. A propos, mají muslimové povinný tělocvik, nebo se to spláchne v rámci občanské teroristické výchovy?

lakrov zablokovat. mylence nucenou dovolenou. aspoň na nějaký čas. anebo napořád.

Pišto, tohle nebude založený švihadlo... já bych řekl, že norskej si zabouchnul dveře do tělocvičny a klíče nechal z druhé strany v zámku A už mlčím, nebmi norsko vyhrožuje zablokováním

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Milý Pišto, jen houšť a větší kapky. Je tu nuda

Proboha už Norskýho nechte! Uvědomte si, jak by bylo vám, kdybyste si někam založili švihalo, a zapomenuli kam...

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip

to snad musíš vědět ty :-)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
udělal jsem to ?

ty mě zablokuješ ?

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Opět ti budu opakovat, že tvé zablokování bych považoval za cestu ke světovému míru. Proč si o to neustále koleduješ ?

tak relaxuj. hlavně se ale neprojevuj

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Nemlčím. Relaxuju

nejsem, to byl jen takový vtípek :-) Yop, díky, norskej, že už mlčíš ;-)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Nebudu se s vámi bavit o volovinách, můj názor znáte. Slovo bych dal opět mylence

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
ty jsi žena? kdybych to věděl..

Vidíš, narvahu, norský tě patrně považuje za moji armádu :-) A sydiana taky :-) Jsem polichocena :-)

Sydian
19. 05. 2009
Dát tip
Jen že se tady něco řeší (asi docela závažnýho) a ty sem přiletíš a začneš provolávat, že se s nikým nehádáš (a pohádáš se s prvním, kdo se na to ozve).

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Celá tvoje armáda je mi k smíchu, milý armine

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
ne, jsme to já!

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
fakt boží!

ne, milý norský, jsi to ty. už jsem ti to říkal dvakrát :-)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
s: Ano, mele. Jsi to ty. Ještě něco jsi chtěl vědět ?

Sydian
19. 05. 2009
Dát tip
Se mi zdá, že tu někdo mele z cesty, viď, norsko?

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
n: neopakuj mi to tak často, sic zpychnu

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Nevím, proč bych zrovna já měl opakovat, co v diskusi již přede mnou bylo řečeno, mám rád originalitu. A je-li podepřena osobní zkušeností ... Co bych ti povídal, stejně bys nic nechtěl pochopit

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
lakrova nechat bejt. už tak si hodila elektivní mutismus

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
norsko seš boží!

Sydian
19. 05. 2009
Dát tip
Zpět k tématu, pánové!!!

19.05.2009 18:05:48 Norsko Hádat se s mylenkou, nebo narvahem může jenom kokot. Nic mu to nedá, nikam se neposune, a přitom bojuje s blbstvím. To jste nevěděli ? Tak mi řekni, tělocvikáři, kdo se sem přišel hádat :-)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
n: To bych v životě neudělal. Nic by mi to nedalo, nikam bych se nedostal, a přitom bych bojoval s blbstvím. Je smutné, že ti to musím opakovat

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
norsko: vidíš! a už se se mnou začínáš hádat!

Tragicus
19. 05. 2009
Dát tip
Legracni, ze mylenka mluvi o prijmuti kritiky, sama se s kazdym, kdo ji nepochvali jeji povidky, hada a nakonec napise, ze ji stejne zajima hlavne nazor Lakrov.

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Vůbec bych si ho nevšímal, pokud by to bylo únosné. Ostatně, je ti podobný

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
co bys s takovým zbytečným člověkem norsko udělal? postavil bys pro takový lidi tábor?

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Milý armine, kdyby tě někdo zablokoval, považoval bych to za cestu ke světovému míru. Člověk jako ty, který celý den sedí u kompu, aby sledoval jenom diskuse, lezl do řiti pištovi, případně to natřel moosové, je totiž zbytečný

G_B_Show
19. 05. 2009
Dát tip
Takhle má vypadat pořádnej bulvár. Paráda!

Ušetřím tě trapného doznání, že nevíš, o čem se bavíme :-)

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Celej arzenál jsem si blbě vyplejtval v několika slovech. Ale mně to stačí, armine. Nemohu za to, že umíš zahrát jenom blbce

nyma
19. 05. 2009
Dát tip
po přečtení této a druhé diskuze jsem dospěla k tomuto: mylenko, jsi úplná kráva. A doufám tedy že budeš umět přijmout tuhle kritiku. Když jiným vyčítáš, že to neumí. Nadávat lidem možná není pěkné, ale debilům už nejde nic jiného než nadávat, kdyby neexistovali vypatlaní kreténi, tak nemám komu nadávat.

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Další šťouchnutí, ta psychóza. Ona to prostě neumí napsat normálně, bez píchnutí. Jinak já kritiku beru, ale ne mstivou. Schválně jestli mylenka napíše něco bez popíchnutí.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
Muessa3 mi otevřela oči! Prosím, netrestejte Lakrova!

Norsko, máš co říct k tématu ?

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
jsem rád, že to norsko říkáš. už jsem byl celej nedočkavej, kdy se objevíš. seš boží!

Norsko
19. 05. 2009
Dát tip
Hádat se s mylenkou, nebo narvahem může jenom kokot. Nic mu to nedá, nikam se neposune, a přitom bojuje s blbstvím. To jste nevěděli ?

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
konečně si na to kápla mily! je to tak! si ženiální!

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
ne, klidně mi piš mily! jsem rád za každou kritku, která mě posune dál ;)

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
No alespoň je jasné proč Vám ležím já, a patrně i Lakrov, v žaludku :-) Přijmout kritiku vám holt nějak nejde...tak si mě pro příště blokněte... abych třeba nezapomněla..:-) A jestli to potřebujete pofoukat, on se někdo z party najde :-)

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
StvN :-)) opravdu úsměvné...běžte si s tím k doktorovi, to opravdu už zavání psychozou :-) Narvahu, mýlíš se... Tvé věci jsem občas četla, ale zdály se mi dost o ničem ...tahle povídka byla alespoň dobře napsaná, vystihovala prázdnotu toho vztahu o kterém jsi psal. Proto jsem napsala komentář. Napříště si ho u Tebe raději opět odpustím.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
dělá to velice jemně, to je fakt, hehe

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
nojo! už to vidím pod tvým dílem studna - mimochodem tvoje best of. to co napsala mě, mělo podobnej charakter. takové pichlavé, plné úsměvů, hehe tady to máme: ":-) No asi do tebe zrovna někdo narazil, když Pána prstenů přirovnáváš tomuto dílku :-)) Prostě je to pro mě prázdné...nic mi to nedalo. Když budu stokrát opakovat lež, nestane se z ní pravda. Tím, že mě tento text neoslovil, neberu právo jiným tu nad ním jásat... třeba holt máme každý jinak nastavené hodnoty. Nemám prostě ráda pózisty :-)"

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
hm, bych taky stvne řek, že její motivace byla prostě si ulevit. nikdy předtím mi pod dílo nic nenapsala. ale v neděli chvíli po tom, co jsem psal do diskuse lakrova, že má zajímavou potřebu se zviditělňovat, mi to u díla přistálo. to jsem jako ještě netušil, že to jsou kámošky na život a na smrt. jinak bych si dal bacha a šel házet žabky ;)

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Je pravda, že když jsem tuhle nedal tip někomu, koho měla mylenka ráda, tak mi přišla strhat pár povídek. Já jako furt nevim, proč se mylenka staví do pozice světice. Ty zkrátka světice nejsi.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
já si tě do oblíbených šoupl. jen mi nejde do hlavy jedno: Je Lakrov Beruška, nebo Žirafa?

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Nevím , že Lakrov svou diskuzi smazala a je mi to jedno...nehlídám ji a pokud vím, nikdo se tam s nikým nehádal...

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
?? V diskuzi u Lakrov? A netrpíš Ty nějakým stihomamem? Klikám na autory jak a kde chci...některé mám v oblíbených - Tebe samozřejmě ne a k Tvé povídce jsem přišla přes nominace do Povídky měsíce...takže tady jsi trochu vedle.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mylenka: akorát lakrov svoji moc milou diksusi smazal. proč asi, hehe. s vama je fakt prča největší ;)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
octypus: modlím se, abych se stal lepším člověkem no ;)

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mylenko: nepřišla jsi snad pod mé dílo po té, co jsem se vyjádřil v lakrovově diksusi? nepřišla sis tak trochu ulevit? a když sis ulevila netrvalo dlouho a zveřejnila si naši korespondenci s tím, že tobě ani lakrovoi nikdo vyhrožovat nebude. popravdě, už mě to moc nebaví omílat to pořád dokola, děvče

Bóže, mně je za tu ženskou až trapně.

Petrusha
19. 05. 2009
Dát tip
jémine, tu sa perie bielizeň a všetka :)

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Napsala jsem ti, když jsi na moji kritiku u tvého Exitu (která mimochodem vůbec nebyla negativní, jen jsem dílo netipovala) regoval, že se za mě a Lakrov modlíš, ať si ji nebereš do huby. Proč jsem Ti to napsala? Ona Tvé dílo nekomentovala, možná ani nečetla...nebyl důvod se o ni otírat, ale Ty už jsi měl zjištěno, že ji mám ráda a správně jsi tušil, že nebudu reagovat, když budeš urážet jen mě... Takže se Ti povedlo co bylo Tvým záměrem... autoři zde se nemusí bát mě a Lakrov, ale měli by si dát moc velký pozor na Tebe, pokud ovšem nejsou ve "správné - čistící partě".

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
já si po zkušenosti s tebou mylenko dávám bacha na to, co napíši do zpráv, hehe

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mylenka: nepsalas mi snad, že si lakrova "do huby brát nebudu"?

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Narvahu, po zkušenosti s Tebou je mi jasné proč svá díla mažeš!

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Podívej, uveď tedy jasně čím a kdy jsem Tě já napadla, vyhrožovala Ti. Buď tak laskav...celou poštu máš u mě na profilu a já chci vidět konkrétní mé "vyhrožování" Tobě. To vyhrožování, kterým se tu stále oháníš a ono neexistuje.

jejdavilda
19. 05. 2009
Dát tip
Tak nevím, neměla by k tomu něco říct Lakrov? Pokud toho nelituje, tak tady asi nemá co dělat

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
mylenko já svoje díla mažu normálně. včera jsem se tě ptal, zda mám smazat svou diskusi - řekla si, že si ji zálohuješ a že bys ji hned vyvěsila u sebe. takže klídek.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
s mylenkou nikdy. mám ji moc rád a modlím se za ni.

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
On byl sprostý jinde...u svého Exitu...ten už tu v prvním vydání nevisí...proč asi? Bylo by totiž jasné kdo koho provokoval. Pak u diskuze Varování...proč ji smazal? Nyní, když nebyla odezva u haiku lakrov...radši to taky smázl... třeba si příště vybere Tebe, nebo někoho tobě milého... nepřeju Ti to. Víš, dělej si obhájce komu chceš.

Narvah
19. 05. 2009
Dát tip
hele, mylenko, nechápu, proč by mi měl někdo vyhovovat. já tuhle diskusi nezaložil. co bude s lakrovem je mi ukradený. abych uvedl opět na pravou míru to, co tu zase píšeš: má výhružka přišla až po tvé, nadávky "blbá krávo" až po zveřejnění naší soukromé pošty. co se týče "píče", tak jsem se pouze zeptal - cituji: "takhle to děláš normálně? že nejdřív lidi provokuješ a když se na tebe naserou a vyfakujou tě ve zprávách, tak zvěřejníš jejich soukromou poštu? nejseš tak trochu píča?"

Marcela.K.
19. 05. 2009
Dát tip
Od Narvah Pro mylenka Odesláno 16.05.2009 21:27:42 Předmět Re: Re: Re: Re: Re: Re: n/a pořád mi připadá, že se málo modlíš. s lakrovem brzo zametu, to tě mohu ubezpečit. pak si vezmu na starost tebe. píšeš naprosto katastrofálně. kde kvete nuda a klišé, tam se lidé málo modlí. Toto je zpráva, kterou mi Narvah poslal, proč jsem ji zveřejnila je snad jasné, komu ne, najděte si to v diskuzi u "recenze" na Střípky...co na tom, že mi tu pak veřejně nadával do blbých krav, debilů a píči, že. Vždyť to je normální a běžná mluva a můžu si za to přece sama, jak mi sdělil Dero. Kdyby zasáhl tak, jak by bylo podle pravidel a ony komentáře alespoň smazal, Lakrov by je nečetla a "nevylítla". Tak Vyhovte Narvahovi, vždyť to byl přece cíl a důvod toho všeho...

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
Pirát promluvil moudře..........tak to je,ale vlastně už šlo jen o výši trestu pro Lakrov a jak někdo navrhoval úplné zablokování na pořád je kruté dle nerouška.PS. A Narvah?...ten se potrestal sám.:)*****

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Lakrov udelala chybu a je potreba aby to bylo resene-za chyby se plati, je zvolen metr, asi spravny a pokud se bude merit vsem stejne, bude to jen k dobru veci!

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
Neroušek se usmívá na Piráta a souhlasí s Pirátem,který tu-vlastně u Narvaha bojoval za slušnost.Narvah je sprosťák ( včetně té jeho recenze),ale Lakrov to přehnala,i když bojovala za přítelkyni.********

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
Nerousek velmi dobre chape delikatnost situace - je to chytry a intelgentni kluk...posilam pozdrav a usmev:-)))

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
Dero je moudrý.Jestli neroušek rozumí,tak je to dvouměsíční zablokování.To je dostatečný trest.Neroušek by ještě přihodil jako trest zrušení-přejmenování nicku Lakrov na jiný,páč tento nick už ztratil dobrý zvuk.*****

Dero
19. 05. 2009
Dát tip
JiKo, když se ptáš - navrhl jsem pro Lakrov dvouměsíční IP ban. Musí se ještě vyjádřit majitel, to se stane pravděpodobně dnes večer.

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip
wow - toť drsné


Fouraix
19. 05. 2009
Dát tip
šikovná:)

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
Pro StvN:Jako polehčující okolnost je bráno například opojení alkoholem, jednání pod vlivem omamných látek nebo nějaká psychická porucha. ...to není pravda,berou se i morální důvody,citové,okolnosti,vazby.....čili je to rozhodně širší než jen alkohol,drogy,nemoc pro přesné zvážení viny a trestu.*****


dyš vono na to aňy klyknout nejde :'-(

Tož jestli to bylo v televízi, tak to muší bejt pravda, mámo!


papouch
19. 05. 2009
Dát tip
..jo! De přecik vo to, abychme se na základě nějaké události mohli pohádat, vynadat si do capů, ignorantů a neandrtálců a tím zavdali příčinu k dalším událostem, na jejichž základě bychme se mohli pohádat, vynadat si... atd... :-)

Jiko: Ale klikací, nezapomeň :)

JiKo
19. 05. 2009
Dát tip
pozouš to v televizi říkal: my se chceme hádat :-))

JiKo
19. 05. 2009
Dát tip
pošlu tedy shnilé avízo :))))

Pravda. Cesta je cíl!

no jo, ale dohadujeme se, a o to jde především :-)

Srandovní ovšem je, že jak potrestat viníka se dohadujeme jen my, kdož jej jaksi potrestati nemůžeme. Ten krom toho, že nebohému viníku pošleme hnilé vejce, kupříkladu.

stvn : třeba lakrov splňuje vše

arkp ale mělo by se to vyšetřit Jestli sis nevšimla, tak vyřešené to je, tak se dohadujeme, jak potrestat viníka

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Jako polehčující okolnost je bráno například opojení alkoholem, jednání pod vlivem omamných látek nebo nějaká psychická porucha.

JvB
19. 05. 2009
Dát tip
To co je se stalo je docela sviňárna. Pokud pachatel, ale již delší dobu nevystupoval na tomto serveru velice útočně. Neurážel jiné autory jak se jen dalo apod. tak myslím že trvalá blokace účtu je nepřiměřený trest. Chce-li ho někdo potrestat, tak ať mu znemožní pouze vkládání příspěvků všeho druhu. To je myslím trest dosti krutý. tak 2-3 měsíce. Smyslem toho je, aby každý mohl vidět že je lakrov přihlášena a ukázat si. Navíc nemoci se vyjádřit k tomu k čemu chci je taky nepříjemné.

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
Pro StvN:berou se v potaz polehčující okolnosti: a polehčující okolnost je,že Lakrov ve výsledku špatný čin neučinila výhradně ve svém zájmu,ale pro přítelkyni..*****

papouch
19. 05. 2009
Dát tip
..banka, nože - to není demagogie Kristus taky mluvil v podobenstvích :-)

to teda je

jsem si vzpomněl na jeden případ nezletilých výtečníků. Šlo o to, že jeden ubodal druhého. V televizi poté promluvil jeden z příbuzných onoho vraha a řekl zhruba toto: "V televizi říkali, že k tomu neměl důvod. Já jsem s ním o tom mluvil. A věřte mi, že důvod měl. A to opravdu dobrý důvod."

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Motiv slouží k usvědčení pachatele, ne k jeho omluvě.

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Wiski - mylenka je provokatérka, která ráda pošťuchuje, popichuje, rýpe, člověk ani neví, jestli to myslí vážně nebo je to jen vtípek. Jestli to někdo nevydržel a poslal ji do prdele, tak se vůbec nedivim.

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
PS.neroušek bere v potaz motivaci Lakrov,že se zastala přítelkyně,ale nepřijatelným způsobem.****

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip
banka .. nože ... demagogie jak víno :-) klidně si upalujte, když planete spravedlivým hněvem P.S. NIKDE jsem nenapsal, že Lakrov svůj čin spáchala s nějakým edukativním záměrem - jen to, že mimoděk přiměla administrátora konat - a to je jednoduše ku prospěchu Písmáka.

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
Aha....neroušek by byl pro zablokování nicku Lakrov,tedy za smazání nicku Lakrov za to,že úmyslně smazala nick Narvah.Aby byla nastolena-obnovena spravedlivá rovnováha.Ale zablokování adresy,tedy navždy prakticky vyloučení z Písmáku,to přijde nerouškovi příliš kruté.*****

JiKo
19. 05. 2009
Dát tip
Všichni víme že nožem se dá zabít. Každý si nůž může koupit. Ale nikdo nemá právo zabíjet a taky prodavač v domácích potřebách nenese spoluvinu když si u něj někdo koupí vražednou zbraň. O tom snad není sporu. Stejně tak je to s útoky na internetu. Každý program má slabá místa. Plánované zneužití je ovšem věc, která přestupuje hranice, které jsem ochoten akceptovat.

O tom, že si Narvah koledoval, snad nikdo nepolemizuje, ne? Řeč je o adekvátnosti odvety zmiňované dámy.

Petrusha
19. 05. 2009
Dát tip
The man, hovorí sa tu o blokácii adresy, nie nicku ...

TheMan
19. 05. 2009
Dát tip
Zablokovat? To není řešení. Nový nick a jede se dále.

Mně včera stývn vulgárně vynadal do jantarů :-) a taky z toho nic nedělám :-D

papouch
19. 05. 2009
Dát tip
když někdo vyhackuje banku, tak jde bučet natvrdo a omluvy "že chtěl poukázat na díry v systému" jsou žvást

neroušek
19. 05. 2009
Dát tip
JiKo má pravdu a to je jediný případ (bohužel),kdy má zcela pravdu také Papouch.****

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Mazání se mi taky nelíbí. Měla by odejít sama.

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Skutečnost, že systém umožňuje zneužití nijak neomlouvá toho, kdo se chopí příležitosti. To, co se tu omlouvá, je prostě kravina. Nechápu, jak o tom rozumný člověk s nějakým alespoň základním morálním uvědoměním může vůbec pochybovat.

Zapomínáte, že má srdce a je hrdina :-) Souhlasím jako se Stvnem, nelíbí se mi představa velebení takového chování. Ovšem smazání účtu je velmi přísný trest. Na druhou str. je vhodné nějaké disciplinární potrestání. Dovoluji si navrhnout dvě alternativy potrestání : 1) Pět hodin čtení básní Jarmily Moososové 2) Zamezení přístupu na písmák po dobu jednoho měsíce

papouch
19. 05. 2009
Dát tip
Delah. - už jsme off topic, odpověď osobně

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip
co je na mém příspěvku žvástovního ? ze zmiňované diskuze vyplynulo, že několik adminů včetně Dera o časované bombě vědělo, ale spoléhalo na "uvědomělost" zúčastněných - viz poukázání na nedestruktivní činnost Tvoji a pozorovatele a to je - dle mě - naivní nezodpovědnost hraničící s diletantstvím sorry za další můj žvást

papouch
19. 05. 2009
Dát tip
Del.: ne, nechybí. Respekt k názorům mám. Ke žvástům ale respekt nemám. :-P

To pleteš, to bude margarín. Máslo způsobuje stud.

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip
papouch : no super, respekt k cizím názorům Ti skutečně nechybí ale máš recht, já mít máslo na hlavě, tak kolem sebe taky střílím signifikantní

Ona by měla mít tu slušnost, a odejít sama. Já mít takovýhle máslo na hlavě, už se tady neukážu...

papouch
19. 05. 2009
Dát tip
zablokovat to ostatní výše jsou žvásty

Delahaye
19. 05. 2009
Dát tip
hon na čarodějnice(-i) radši ať odpovědný(-í) zajistí, aby "nedokonalosti" pominuly .. nechápu, jak se něco takového na veřejném serveru vůbec může přihodit svým způsobem je to i dobře, že někdo poukázal na trhliny

moorgaan
19. 05. 2009
Dát tip
tato vec je špatná - urcite zpusobila dotycnemu ujmu a dovedu si predstavit, ze kdyby se neco podobneho stalo mne, tak by me to pekne stvalo a citil bych potrebu se branit ! jiste existuji pravomoce a rozhodnuti majitele ci spravce, aby tu vec prosetril, zda to bylo opravdu tak, jak se to zde prezentuje a byly ucineny kroky k tomu, aby se podobna vec neopakovala a dotycny byl - pokud to skutecne udelal - potrestan podle tech, kdo trest vynesti mohou a maji na to opravneni. miru zavineni, zpusob provedeni a prukaznost poskozeni by mela byt kompetence kompetentnich!

StvN
19. 05. 2009
Dát tip
Jako souhlasím s tebou. Já osobně přestávám mít chuť tu pobývat, když se tu bude tolerovat (ba dokonce omlouvat či velebit!) takové chování.

beru svůj komentář zpět a ruším si aviza. nemám sílu na to pitvat nějaký žabomyší spor.

Petrusha
19. 05. 2009
Dát tip
ak je to pravda ... tak je to sila teda

Muamarek
19. 05. 2009
Dát tip
Spíš by si měla sama uvědomit, co udělala špatně- nejsem pro metodu "zub za zub" - smazání nicku kohokoli mi přijde odpůdivé a hnusné, pro to nemám toleranci. Mohla by mu spíš pomoci s obnovou účtu, když je šikovná přes počítače - takové veřejné práce svého druhu, Marek

pokud soud a rozsudek, tak řádně odůvodněný.

Rabb
19. 05. 2009
Dát tip
já bych byl možná i pro.. ale fakt nevím, co se jí honilo v hlavě.. ..třeba příště smaže rovnou celej písmák! .-)

Tragicus
19. 05. 2009
Dát tip
I kdyby zde platilo "oko za oko, zub za zub", tohle by bylo spise "hlavu za vlas".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru