Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpáč se probudil
07. 09. 2001
16
0
4719
Autor
Merle
Trepanace hlavy
a jiných pruhovaných svalů,
slaví skalpel - amputace.
Spálu, horkost, zimomření...
ne, není mi moc dobře.
Není.
A z kouře táhle vyvstává
maska trapičova,
zlá to postava - skalpel a bič.
Znova a znova trýzní mi duši.
Vše tvé pryč!
Tuším už tuším jeho jméno.
Jméno jeho
tuším
Já
Troskotanec
13. 06. 2003
katčenka: a to by mě zajímalo jakým člověkem u tebe jsem. a pokud mě nechceš odhalit veřejně, klidně do zprávy...
Jsi pro mne clovek,ktery pise dobre. Vice nez dobre a ja nejsem ta prava,aby ti psala kritiky,protoze jsem nedosahla ani poloviny tve urovne...
katčenka: to je hezké... ovšem kritikou cizích básní se můžeš naučit mnohem víc než psaním vlastních... donutí tě to (nebo autorova odpověď)totiž přemýšlet nad zákonitostmi, a vůbec definovat a zdůvodňovat pocity a postoje.
ale doporučuju kritizovat jen lidi, co to snesou
BTW: já se učil psát až na písmáku
Probudit se z tušení je.. koukám navýsost zvládnutá (zima, horko, spála) dřina! ;) -jak by tě jeden (z ublížení) nepochválil!
i dva!! -trapič a já. :))
mé mámy a sestra jsou na mě (skoro úplně) hrdé :)) co víc si můžu přát? ...snad ještě opravdu vyrůst
Máš pravdu, Falko. Nejen vnitřní rýmy - i na konci jsem přehlédl 2 ocasaté rýmy.
Omlouvám se, Merlíku.
Já chci taky lítat....no ale když i ptáci padaj umláceně z bidel....
Merlíku, ty si tajně studuješ chlape, žejo? Zatím co já se utápím v blbinách, chlapec sílí...
;o)
Je moc hezká, opravdu!!
Synku, ty jsi nám ale vyrost ;o))) !!!
Albireo, rozhlídni se líp a nekoukej jenom na konce veršů... :o)
Bráško... a vlastně, co dodat... s tím posledním slovem, se svou odpovědí už roztahuješ křikdla... :o)
kalná jsou jitra Merlíkova :c)
... ty pruhy na hlavě ... kdes k tomu přišel ?! Tys spal na kanále ?
moc dobré, Merlí...
(ale to poslední Já to trochu ruší... jinak dokonalé!)
***!
taky jsem se chtěl poklonit, ale zapomněl jsem, že jsem na bidýlku,
přepadl jsem a skončil zobákem v pilinách...
píp :)
Rýmovaná? Jediný rým, co tam vidím, je bič/pryč.
Jinak ovšem - klobouk dolů!