Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOvčácký pes
02. 06. 2009
2
2
1475
Autor
tlampacek
Byl jednou jeden ovčácký pes,moc dobrý ovčacký pes . Sloužil svému pánu stařičkemu ovčakovi na predhůří pyrenejí,jak bylo řečeno sloužil dobře.Každé ráno vyhánel stádo ovcí na pastvu a každý večer je zase přivaděl domů. V noci pak vzorně hlídal jehnatka prěd hladovymi mordami okolních vlků. A tak to bylo po celá leta .Až jednou v noci náhle ucitil něco co přetím neznal neovládnutelnou touhu bežet,vzůru do kopců ,plížit se pod větvemi smrků a borovic, výt na měsíc.
Bejt svobodný ...bejt svobodný jako..............jako vlk.
Dlouho bojoval s touto touhou a čím víc bojoval tím byla touha vetší a větší
Až jedné uplnkově noci.
NEODOLAL......vyběchl z ovčína ,přeskočil ohradu ...a běžěl a běžěl......
dlouho se toulal po kopcích
Hodiny ,dni ,mesíce ........ale čím dýl se toulal tim víc vědel ze udělal chybu
Ze jak koliv v něm koluje vlčí krev.
On je jen prostý ovčacký pes,jako takový se narodil a takový život ,chce žít.
Rozhodl se vratit
Za pár hodin byl u ovčí farmy,
přeskočil ohradu a namiříl si to rovnou do ovčína.
Najednou před ním stál stařický ovčák ve tváři zlost a v očích nenávist
to si ty,ty hnůsna potvoro.
Kde si byl,viš že to byli vlci a co zardousily jehnátek ,ale to jiste viš
určite jsi je sam privědl nebo dokonce vědl,že
zmiz mi z očí at tě nemusím zabit.
Zrůdo
Napřáhne hůl a padne ráná a pak druhá
na třetí už ovčacký pes nečeká a se slzami v očich uhání zpátky do hor skrýt svoji hambu do stinu smrků a pod kořeny starých dubů.................................................
Uběhl náky ten rok ,a jaro se zpozdilo ještě v dubnu ležely všude záveje sněhu ,vlci byly hladový a kroužily kolem farmy. A jako kdyby toho nebylo málo starickému očákovi se rostonala žena a on musel dolů do města pro doktora .
Moc dobře vědel ze z letoštního vrhu jehnátek moc nezůstane. Ale žena měla přednost.
A tak šel, cesta byla ale težká takže se vrátil s doktorem až druhý den ráno.
Doctor ovčáka uklidnil ze ženou to neni až tak zlé.
A tak milý ovčak šel s velkými obavami do ovčína.
Jeho tušení se potvrdilo už dálky byl cejtit pach sražené krve.
Snad jsem neprišel o celé stádo, pomyslel si stařický ovčák na stará kolena takhle zchudnout.......Z hrůzou otevře dveře
Neveří svým očim,
všude kolem pozemi leží mrtvý vlci
V koutku ovčína se krčí ovce i s jehnátky ,žadné nechybí
A před nima v kaluží krve leží ovčácký pes
2 názory
a to by byla věčná škoda... každý občas potřebuje zavýt na měsíc... tak když ne bez chyb, tak alespoň spisovně?:-)bejt svobodný... bejt svobodný jako... - jinak zajímavé... líbí se mi, co píšeš... něčim je mi to záhadně blízké...
tip znovu.