Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO krtečkovi...
05. 06. 2009
2
40
3459
Autor
FAE BOMB
Týden starého zahradníka
PONDĚLÍ: Děda jde pro zelí.
ÚTERÝ: Krtek dělá "bordely".
STŘEDA: Zabil ho děda! ( motorovou pilou !!! )
ČTVRTEK: Jakej byl krtek?!
PÁTEK: Krve jako z jatek...
V SOBOTU: Krtek visí na plotu...
V NEDĚLI: Plaňku má v prdeli!!!
40 názorů
To byl fakt jen začátek na Písmáku. Minimálně ta grafická úprava je horší. Ale snažim se...
Morticia Adams
17. 10. 2011
Ladislav Špaček napsal: Když jsem v Singapuru o tom hovořil s ministryní pro veřejné zájmy, říkala, že za prodej žvýkaček a jejich žvýkání udělují minimálně sedm ran holí.
Prej je to tam prostě zakázaný. A jinde se píše:
Nejenže v poslední době lze - navzdory rozšířenému mýtu - žvýkačky do úzkostlivě čistotného Singapuru bez sankcí dovézt, dokonce se tam dnes už prodávají. Přestože jsou k dostání jedině v lékárnách, a některé druhy dokonce pouze na lékařský předpis, při nákupu běžných typů stačí předložení identifikačního průkazu... Zákaz žvýkaček byl v Singapuru vydán před lety kvůli neukázněným jedincům, kteří znečišťovali ulice a také podzemní dráhu.
Morticia Adams
16. 10. 2011
Jo. Pak jsem šel na učňák, kde jsem se vyučil zametačem ulic s odbornou specializací na seškrabávání žvejkaček z chodníků. Kuřáci většinou šli na "zametač/sběrač vajglů", ale to mi smrdělo...
Morticia Adams
16. 10. 2011
Zvláštní třída v pomocné škole. Tehdy jsem chodil do čtvrtý. Bylo mi patnáct...
Morticia Adams
16. 10. 2011
Jaguár: Toto jsem neodevzdal učitelce, ale poslal po třídě. Učitelka to pak zabavila.
na první dílo slušně brutální,nikdy bych se neodvážil něco takového odevzdat ve škole :-)
T-O, asi se na tebe mrknu. Zrovna nemám čas, vedu s někym korespondenční válku. Máš taky něco "vostřejšího"?
Pokud máš nezletilá dítka, dej jim to přečíst. Nepředpokládám zápornou reakci...
aleš-novák
05. 06. 2009
Ten krtek je stejně mrtvej, takže s nim moc velká zábava asi nebude...