Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč ona?
09. 09. 2001
14
0
2053
Autor
motýlek
Proč ona?
Autohavárie. Pár aut v sobě uprostřed křižovatky. Z pod modrého auta trčí čísi ruka. Malá, bílá, nevinná ručka. Lidé běhají okolo, křičí. Prostě zmatek.
Uprostřed tohoto stojí malá dívenka, krásná je jako sluníčko. Jen ty její nepředstavitelně smutné oči, kámen by ustrnul.
Dívenka se chytá ruky, kterou spatří pod autem. Hladí ji, zavírá oči.
Proč?
Lidé nevnímají světýlko, které stoupá k nebi. Pobíhají okolo, snad zachraňují ty, co přežili.
Není rozumné takhle si idealizovat smrt. Vnáší to pak do našich životů falešné naděje..
Mně připomněla reklamu na malou holčičku, která flákne panenkou do auta a sebere jedné ženštine z ruky Fidorku ;)
je hezká, ale nějak příliš mě neoslovila, ale dnes jsem naladěná na jinou vlnu
Don´t_worry
28. 10. 2003
Asi jsem to nepochopila...o jake reklame mluvite ??? Jinak je to hezke,moc.Napsane je to prekrasne.Urcite za tip,ale prozradte kterou reklamu myslite...
Ahoj Maličká. První dílo, které jsem si od tebe přečetl. Nemohu uvěřit. Nikdy bych si nepomyslel, že v tvém srdci lze nalézt tolik soucitu a porozumění.... Omlouvám se tedy. Asi jsem tě podcenil. K čemu dojdu za dalších 8 let? :-) Ahoj a nashle! Aexian
****bez komentáře.....
...........TIP...............
A JEZDI LÍP!!!!!!!!!!!!!!!!!
moc krátké.. a vzhledem k tomu, že i první věc, co jsem od tebe četl, nedá se z toho moc vyvodit... ale jinak fajn.
Zajimave... krute... zvlastne popsane... ty posledni tri radky uz by tam byt nemusely podle me trochu kazi ostry dojem... a hlavne atmosferu... snad proto nedam tip, ale jinak hodne pekne...
smutné na tip....
len by som vynechala vo vete : krásná je jako sluníčko....to slovíčko je....a nechala len krásná jako sluníčko....len môj názor .....
Astalavista: reklama je strasna. asi je to divny, ale kdyz jsem to psala tak jsem si na ni ani nevzpomela. To az potom, pozdeji
tý motýlku pis dál, ty jsi proste naprosto uzasny zviratko, ja te mam tak moc rada, hihi :o)))