Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRumík umí!
17. 06. 2009
1
15
2297
Autor
FAE BOMB
Ožralá husopaska
Když jsem husy pásala,
zimou jsem se třásala.
Vod tý doby, co chlastám tvrdej,
zimou se už netřesu...
15 názorů
Tak daleko zas lítat nemusej', stačí, když se projdou s lahváčem po Václaváku. Dostanou minimálně pokutu. Pečená husička to prej spraví... Pokud jsem dobře informován, tak v Praze je to horší, jak v USA. Tam můžeš kalit, co chceš, ale z papírovýho pytlíku. Tady? Když budeš mít vodku ve flašce vod "Dobrý vody", tak každej hovno pozná. Dojdou "švestky", čuchnou k tomu a máš problém... V hospodě se můžeš vožrat, jak chceš, ale běda, jak si sedneš na lavičce v parku, vytáhneš deset deka salámu, tři housky a lahváče...
"Hory mají oči" neznám. Je to něco, co stojí za mojí pozornost? Jinak- vožrat divoký husy by mohlo bejt zajímavý, na podzim by pak třeba letěly na sever, místo na jih. Každopádně asi nakřivo... :-)
Já jsem viděl třesoucího se bezdomovce, když si v létě kupoval v drogerii toluen...
Když jseš v lihu po dobu celý svojí kariéry, tak žádnej absťák nemáš... Už jsi viděla někdy třesoucího se bezdomovce? Líh při běžnejch teplotách nezamrzá...
...ale třesu se z absťáku,,,takže jsem si moc nepomohla,,, jako řešení vidím mobilní ohniště...
Když jsem husy pásala,
zimou jsem se třásala.
A když jsem se vožrala,
všechny jsem je sežrala...
Lepší...?
"když jsem husy pásala
zimou jsem se třásala
teď už jsem je sežrala
tuk nejlepší kořala"
:)