Ptáčku, ty jedno "TO"! Ty jsi ale pokušitel!!! Ale když nejsou výzvy, nejsou ani výsledky! Dík za tip! Takže snad jako oslava 17-tého tipu?
Prima den přeji....
J.Š.
když budoucí text písně... tak tip :)*
Já si také už delší dobu hraju s MyšLenkou, že by se tahle "Vanilková...." mohla použít jako text pro hudbu=> to že by jako vznikla písnička spojením obou. Byl by to takovej trochu "protiodvaz" k "Lipové...." Tak ještě to chce asi čas, ale byla byto docela dobrá oslava patnáctého "tipu"! Dík! J.Š.
myslím, že ta teorie platí 100%:-)
nejen docela, ale zcela:-)
To teda tak jistě nevím, jestli platí tato teorie "lásky za lásku"! V každém případě děkuji za přízeň. Sotva bych nějkdy dříve uvěřil, že se právě toto dílko bude docela lidem líbit.
J.Š.
láska se ani jinak, než láskou lečit nedá:-) t.
Děkuju, i za tip a přízeň.
Protože asi neoplývám příliš bohatou schopností vytvářet a spolupracovat s vlastní fantazií, svoje "motivy" si "těžce" odžívam. Pak teprve mohu něco vyplodit! Zdraví J.Š.
pěkný motiv ta vanila *t*
Nejsem odvážná, pouze upřímná a nestydím se za svá slova ;)
Hele Anděli, raději nepřeháněj nebo při pátku puknu pýchou. A to bych nerad neb zítra musím jít hrát tenisový turnaj. Co by tomu pak řekli ostatní spoluhráči??:-) Ale jseš moc milá a také odvážná, když to dokážeš takhle napsat. Smekám..! J.Š.
Miluji vanilku a miluji tvou báseň... Tak nádherně něžná... tip ;)
taky tančím...,pro lásku...***
Odcházíme a přicházíme
Léčíme lásku láskou
A s očima zavřenýma se tajně milujeme
S kamennou maskou
tohle se mi líbí*
Autore...s tou hlubší kritikou si dojdi za Pištou. Jinak musím přiznat, že jsem to slyšel přednášet v originále v kavárně Carpe diem (Praha 12.12.08).Není co dodat."T"
Přiznávám, že nemám rád přílišně komplikované věci. Tak ať je jasno, .... a konečně ať je taky něký léto! Nemám rád tyhle medardovský monzuny...Dík. J.Š.
A Tvoje "Heršpice" jsou prímový, možná, že by se i hodily na nějaký teenage-ovský web. Je to originální, má to nápad i "poučnou" pointu.
Ty brrr....ďo, to je hezký přirovnání. Kdyby se tady dávaly ceny za kritiky, tak tahle (kritika) by jistě nepřišla zkrátka.Děkuju. J.Š.
tanec beznadeje v nadeji, ze tancime s laskou/*