Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak jsem se stal ekologem
01. 07. 2009
29
28
3677
Autor
jejdavilda
Proč já tvrdil, že jsem in
už mě poutaj na komín
po desátém ginfizzu
upsal jsem se Greanpeacu
28 názorů
jejdavilda
02. 07. 2009
Zde mohu jen zvolat s Fráňou Šrámkem:
"Těch neznám slov, jež řekl bych a plakal..."
T******
aleš-novák
02. 07. 2009
je tu jen rozdil, ze ekologove maji Katerinu a gyn-ekologove ... radne zamestnani
vildo - jeste muzes porad byt gyn-ekolog a rozcilovat se nad mizenim pralesu ci krovin a nad lokalnim oteplovanim!
jojo... z pacošů jsou ale vůbec nejlepší takoví ti staříci, co už si o životě iluze nedělají - nepobouří je vůbec nic, naopak, jsou velmi přející :o)))
strouzek cesneku mi radili na jinem oddeleni :-)
se slivovici jsem sice oplaskl, ale zato byl pronikave naparfemovan
a pacienti citici znamou vuni se rozdelili na dva tabory - neprejici & prejici (Bylo rano stamprdlatko, dochtore? Do ucha jo? I do ucha? Coze, jenom do ucha?? A neni to skoda? To se to tam nejak rychlejs vstreba? A jak to z toho ucha smakuje? Vy jste neunavnej experimentator, doktore, to vam teda povim!
Vaud - jen slivovici? Jeden známý si na podobné doporučení nacpal do ucha kus česnekového stroužku zamotaného v kousku gázy (taky mu zvukovod pěkně otekl,hihi)
pote, co nam zrusili hajzlbabne, tak nam zustal jediny pritel - a toho z ruky nedame!
nosim v hlave namet povidky, jak jsem si lil na doporuceni ORL kolegy do ucha terapeuticky slivovici :-))
avox - otázkou zůstává, co je tou "malou dávkou", když to končí vazbou na komín... :o)))
Vaud - taky ti musí ruce od flašky kořalky odsekávat majzlíkem??? :o)))
hahaha, dobrý! Tak takhle k tomu ledaskdo přijde! Než stačí vystřízlivět, už je k něčemu uvázaný nebo je na větvi :-)))***