Vtipná nejen báseň, některé tvé komentáře nemají hranice :-D
Běž, Yfčo... já si zatím projdu Velice intimní deníček (:-D
Krutí brko... jdu se projít do ledničky... :o)*
humorně napsané, to pěkné *t*
Nore - děláme. Na to si zeleninu koupím za pár haléřů.
Toscano - máš recht, já to smažu až se vrátím ze zabijačky.
Kde máš mrkev a petržel ? Vy neděláte domácí polévky ?
Nore - vyvedu tě z milého omylu : mrkvani jsou na Vysočině, pokud nejsou Becheřany... já mám na 5,28 arech čtverečních 140 keřů, keříků a konifer, stydlivě se mezi nimi krčí jeden záhon jahod, jeden rajčat, jeden s okurkami a jeden s cibulí (mám speciální druh). To vše zabírá necelý ar. Na půl aru máme kvetoucí kytky...
ale vypěstuješ mrkev. Hlásím se na sklizeň
Nore - jak povznášející jest živ být toliko veršem a vůněmi... to jenom já, napodobenina ducha, se utloukám - a to vědomě - obžerstvím těla mezi jednotlivými chody literárního menu.
bude se mi stýskat. Neměl jsi mi to připomínat, se zlobím, už jsem skoro zapomněl co to to je, a žil jsem takovým krásným vegetariánským životem bez masa i zeleniny, vlastně bez všeho
Správně to u vás říkáte, ale proč to píšeš ? Uzený má daleko do psího sraní, nezdá se ti? (:-D
A u nás se říká, že HONEM SE ANI PES NEVYSE*E - a na tom trvám i já!!! :o)))
Toscano - ten obrázek tam nemůže být sirotek. Nedokonale, ale hned, jsem tam zatím něco napsal za tebe - prostě kámoš, jak má bejk. (:-D
Ale prdinu ze stejné prezentace - dala jsem si na googlu hledat obrázek a hledací heslo bylo "udírna" - no a tohle mi to vyhodilo v nabídce. K tvé výzvě zatím nic, nedovedu něco vyplivnout jen tak na povel, šmarjááá!!!
Tosca - podtrh : to je ze stejné prezentace, jako jsem to vzal já ! a co k nové výzvě na mé straně?
Libye - můžeš, máš to ode mne povoleno !
mnamy mnamy mnamy,,,ma laska chce hami:))))*
mj. je nás moc, chtělo by to nášup a tahle udírna vypadá taky mimořádně slibně ;-)
Prosecký - beru, je to věc názoru a citu. Je fakt, že takhle to utíká od zbytku poezie do bahna naturelu.
Vaude - děkan - hned je mi lépěji zjistiv, že nejsu staré, jen pokro-čilé (:-D (5 minut)
Tosca,akrp,zuzulinka,Hesí, Marlav, sarrah - váš souhlasný mruk mne těší! ďé!
Ferry - dobrý vkus, ale já bych zrovna teď sbodl i ten blbý salám. Vždyť i ten z udírny jsa vyňat krásně voní. Tím nechci zatracovat Sonju Ricci...
Zboro - dalších 5 minut hýkavého smíchu
šmarjááááá..jdu vymetat lednici :o)))
No takové dílo! A ta pointa obracející hříčku břichopasí povahy v připomenutí tragické možnosti prohloubení krize - ať už tělesné rozkladem zevnitř, či ekonomické, kdy ani na buřta ze soji nebude - ta má náboj Beethovenovy Osudové.
Ovšem druhý pohled na bezkonkurenční ilustrační foto naladí čtenáře zpět do pohody plné příslibů, rušené jen milostnými stony excitovaných útrob...
Já sama horuji pro druhou flákotu zleva na prostředním věšáku.Krkovička, nemýlím-li se, Mistře?
S úctou zde můj skromný tipík: *
Nám kdysi říkali ve škole, že uzené se proto nekazí, neb je tak zdravotně závadné, že ho ani bakterie nechtějí! :o)))
cha....ze sladkého mám nejradši maso:-)
Konečně flák nefalšované lyriky!
Avi Pištovi.
Starý Jirko,
neřekl bych, že všechny tři poslední jsou nadbytečné. Jenom pátá a šestá je spíchnutá rychlejší jehlou. Myslím to v dobrém.
Jo, a tvorbu podobného typu bych nazvala:
GASTRONOMICKO-LABUŽNICKÁ LYRIKA :o))))
ano ano - uzeni klobas je pecko pro pokro(a presto)cile :-)
Tady je vidět, že člověk nikdy neodhadne reakce. Hříčka a celkem nic moc - já vím. To je jen vkusně zadané téma, které je mi - s výjimkou správné výživy - po všech stránkách blízké.
Děkuji vám všem, některé komentáře si vyžadují odpověď
Vaud - příjemná nadsázka, od tebe neobyčejně milá
Prosecký - v tom případě jsou zbytečné všecky tři poslední, neboť na sebe navazují. Když je ale vynechám bude to neukončené... ale navzdory : dík za názor.
Výborné. Dávám tip. Snad je tato sloka je nadbytečná:
že máš dost? a že už končíš ?
nekecej a dlab !
dej si pivo - jedem dále.
Nejsi přece srab !
Nedávno se manželka vrátila pozdě odpoledne ze školení a když viděla, že jejího příchodu nedbaje hypnotizuji televizi, nabyla dojmu, že se snad dívám na porno.
Dávali úžasný dokument o uzení úhořů. Kam se hrabe erotika!
tak toto je Járo super*
Myslím, že i papouch bude slintat :))
oslavná óda na uzené se ti mooc povedla :-)
mňam, to byla dobrota :)))*
nejlepší zákusek je šrůtka uzeného, nejlepší dortík grilované kuře - normálně jsem si málem naslintala do klávesnice: při pohledu na ten obrázek jsem si připadala jak Pavlovův pes :o)))) *t za mimořádně poetické dílko ;-)
zatím pro mě nejlepší dílo na Písmáku :-))*
moje neoblíbenější, bohužel nyní nejzakázanější bašta ... T***
klobásky a uzené, moje nejenom srdeční záležitost, přiznávám se :o))
Sliny mi kapají z huby...