Chápu. Mě jenom překvapilo, že jsem taky psal o fauně a zapomněl jsem na to.
ech, teď jsem asi mimo. To byla pochvala, Květoňku
Na to jsem úplně zapomněl. Taky o zvířátkách, že?
Dětem bych to teda vysvětlovat nechtěl.
Dost dobré. :) Slabikář má konkurenci.
Doufám, že je to nápis ze španělského záchodu.
Ano, i pitomost si zaslouží být promyšlenou.
Inteligentní čtenář to ocení, a blbci se blbostí stejně nezavděčíš.
pěkně hravé a dobře promyšlené tedaaa*
Pravda, s rybou "Salmo trutta morpha fario" by rytmus malinko škobrtnul.
Daleko těžší je najít tu správnou rybu kvůli chuti. Ale ani tady nemůžeš udělat se pstruhem chybu.
muselo dát práci najít správnou rybu kvůli rytmu
Tetřevům to asi v potoku nejde :)
moc zverstva na kope... :)
Stejné "kraviny" na absolutní rým přidává mezi písničkami Arnošt Frauenberg. A mě se to líbí. Tady i u něj. "T"
Při četbě výplodů některých autorů si konzumované potraviny často pletou směr!
Tak mám čaj vyprsknutý v klávesnici, děkuju :o)) *
Avox, "pět střev" to už by byl docela masakr!
Norsko1 - zesměšňování se před intelektuálkama bych mohl vyučovat ve škole. V tom jsem přeborník.
Nevěřil bys ale, jak takový pokořený pseudointelektuál přitahuje davy děvčat s ochranitelským komplexem. Kam se na ně hrabou vyschlé intelektuálky!
Rabbe, máš recht. Protekce, známosti, lobování, podplácení, falešné kamarádství, toť rajská hudba pro zvrhlíka mého formátu.
:-) vtipné, ale vtipností by se vyrovnalo i jiným blbůstkám za dosavadní červenec.. no jo, protekce a známosti, to je svinstvo.. :-)
hahaha, to jsem se tedy zasmála! Fajn!****
Je to skutečně jen blbůstka. Celkem o ničem...
mmch, květoni. Tet řev, se mi nelíbí. Příliš násilné, blbě se to čte. Zkus si to, žádná intelektuálka ti na to nenaletí
a ještě se zesměšníš
jaképak opisování. Vilda s Alešem píší "vildovoloviny" a ty jsi své dílo sám nazval "krávovinou".... je krásná :-))) jen mám dilema, ty zmiňuješ kvarteto a mně se ke slovu tetřev vnucuje rým "pět střev" :-) */
To si může zkusit.
Můj tetřev si to s ním pěkně vyřídí.
Ten, když má po toku,
tak velí k útoku!
Krleeeeš!
Byl to můj tetřev, který tě momentálně
nenávidí
Promiň, já jen tak nechtěně zavadil.
To byl tvůj teřev?
Já myslel že je to podvyživený kolibříček!
na mýho tetřeva mi nesahej
Ba ne. Po toku a po ptákách!
A vůbec, je to tvůj tetřev nebo můj?
mají před tokem. Na to mohu přísahat
Všem příznivcům krávovin srdečně děkuji za projevenou přízeň.
Tímto dílem jsem chtěl pouze upoutat pozornost kritiků, aby viděli že mé předchozí "varietní skeče" nejsou to nejhorší, co je mohlo potkat.
Abych tedy objasnil svůj vztah k Jejdovi Vildovi.
Patří k autorům, které mám ve zvláštním šuplíku.
Tyto postupně čtu jaksi plošně. Zatím se mi celý proces podařilo dokončit pouze u několika z nich.
Řada je stále delší a delší, a času poskrovnu. Tudíž, zatím jen tak občas nakouknu a těším se. Jednou k tomu dojde.
Z toho pyne, že jakákoliv podobnost je čistě náhodná a o nějakém opisování nemůže být ani řeči.
K tomu dojde, až po důkladném prostudování celého díla.
Púvodně byl v této frontě zařazen i Aleš, ale, to musíte uznat, prostudovat jeho sebrané spisy je stejně nemožné, jako prokousat se všemi básněmi Jarmily Moosové. Tak už jen zachycuji novinky.
chudery tety,
kdyby věděly,
že vyplaší tetřevy,
do lesa by nešly,
na to vsadím
svoje tretry... :-)
"Zkrátka mají po toku!" To je bezva! a vůbec je to celé dobré a hlavně vtipné. Rozesmálo mě to + tip. J.Š.
Nemám už čas na obsáhlejší komentář, tak alespoň tip.
tyvole - to je supééééééér!
***
Křížovnická škola čistého humoru bez vtipu
byla původně pouze označením, za kterým se skrývali dva čeští umělci, pozdější ředitelé této skupiny, Karel Nepraš a Jan Steklík. Věnovali se především instalacím a objektům. Jejich "ministrem" byl Ivan Magor Jirous
wikipedia
humor bez humoru je opravdu mistrovsky kousek, ktery bude po zasluze ocenen kritiou jako prukopnicky cin
Ovšem marvínka musím pochválit, stále se zlepšuje od té doby co upustil od podivných grafických hříček ( sice byly úspěšné, ale mně neobohatily)
to je od tebe šlechetné, to jsem nevěděl.
A na tu cestu se dej, ty to dokážeš, ty na to máš, jsme s tebou
zřejmě jsi nepochopil cimrmanovský úkrok stranou, kterého jsem se ve vašem zájmu dopustil, abych vám uvolnil místo :o)
abych se přiznal, sám bych rád směřoval někam do "školy čistého humoru bez vtipu"...ale bude to dlouhá cesta.
nakonec podívejte se na ty nádherné texty K. Plíhala, vždyť je to podobné
já mím dilema, jste všichni 3 v podstatě hyeny bo mě skoro netipujete. Aleš se od tohoto stylu navíc odklonil a píše nějaké prapodivné úvahy což mu nijak neprospělo a rozvoji české lidové tvořivosti už vůbec.
Tímto potvrzuji, že se mi to líbí*
asi máš na mysli k.o.u.l.e.áry ? :o)
Díky Marvine. Zloduchem mě ještě nikdo nenazval. Jsem na ten titul hrdý.
Ještě bych chtěl, aby se o mně v kuloárech hovořilo jako o "Fantomu Opísmáku".
Prosímtě, jaké hrocení, leda závistivé popichování, jež shovívavě přehlédni.
Dílko vyvřelé z nitra květoucího je zas z těch, co se urodí jednou za móóóc let. Spěchám s bodíkem:
t*
pro autora není větší radostí, než když se jím inspirují jiní...:o)
Začíná se to zajímavě hrotit.
A už je to tady.
Ne, že by pochválil, že se nechám tak hezky inspirovat géniem.
Hned že vykrádám.
Nech to na Jejdovi, ať sám provede ohledání místa činu, co se mu ztratilo.
:-)))
tohle není styl jejdavildy, to je styl můj :o)
Přátelé, díky za kritiky.
Společně s kvartetem tetovaných tet se tetelím blahem.
jeste mi tam chybi neco jako
tetoval tater tety
nebo
tater tet se utet
úžasný kus! (samozřejmě mám na mysli autora :o)
ano - to jsem mel na mysli
vratime se mezi basniky, kam prirozenim patrime
tý jo, tomu se říká mezi absolutisty "triple" :o)
dobrý výkon :o) a tykaly-li si ty tety?
...a srnec tam v houští hrúzou paroh spouští... :)
Kristovalevášlachooooo - to je zvěrstvo!!! :o)))))) *t (nebo tetřevstvo tetstvo?)