Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrasohled
04. 07. 2009
24
31
3862
Autor
Noneta
Rozbitá sklíčka barevných snů
vytváří obrázky šedivých dnů.
zadržet chvíli
uchopit okamžik
zastavit čas
Barevné kamínky o překot běží
zbývají vzpomínky na růže svěží.
uchopit chvíli
zastavit okamžik
zadržet čas
Hledíme na sebe přes sklíčka malá,
že už se neznáme.... i to se stává.
zastavit chvíli
zadržet okamžik
uchopit čas
31 názorů
pupin : jooo přééesně,,,někdy právě ty nově vzniknuvší věci jsou krásnější než ty původní dokonale bezkazově celistvé :)
Emmma : kuji :)
k prologu ještě..i z rozbitých věcí může vzniknout krása - je nekonečno permutací možností kombinovat rozbité,pohozené, nahodile,systematicky,systematicky nahodile....bla bla bla
ano, i z abstraktních střípků lze skládat...chce to mocninu síly a leckdy motivace, z rukou milé osoby o to podnětněhší... :)
akurát mi tam drobet ruší ty barbavy - moc,moc,vm,že to grafická"kresba" krasohledu,ale i tak
jináč fajn
no snažila jsem se neplácat,,,jak díš,,,ledabyle,,, ale někteří to vidí jinak,,,,táákže dík za tvůj vhled a pohled :)
Jak mám kritizovat negativní jevy ve společnosti a přitom si nikoho nebrat na mušku? Si třeba přečti něco vo Mohamedovi. Na internetu to najdeš. Veřejně nebudu psát, co mi na něm přesně vadí. Ještě by za mnou přišel nějakej vopálenej chlápek v noční košili a s ručníkem na hlavě a zeptal by se, jak jsem to myslel...
Tak dobře, příště se pustim do někoho s odlišnou vírou, politickym přesvědčenim, sexuální orientací... :-)
jo to bude fajn... a když vynecháš ještě rasistický narážky tak to bude skoro dokonalý :)
To bych zas přestal skládat básničky. Ale aspoň se pokusim tu krev zase trošku ubrat... :-)
Barevný pesimismus a kolorované deprese... Super. Pokusím se aplikovat na svůj život...! :-)
Ještěrčí král
04. 07. 2009
tak to je to správné barevné podání **
Musím si dojít na oční, nějak mi přechází zrak! :))