Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro dceru a další 20-ti leté
06. 07. 2009
26
23
2822
Autor
jejdavilda
Myšlenkové exploze
v průhledném skeletu
sleduji zpovzdálí.
Jsou jako výbuchy
dávno vyhaslých hvězd
které se zdály být blízko
a přec musely urazit
mnoho světělných let
aby se k příjemci vůbec dostaly.
Přitom
všechno už tady bylo
a stačilo se jen poučit
z chyb předků.
Jenže jak se zdá
je to nemožné.
A tak i ty za pár desítek let
budeš úžasle sledovat
myšlenkové exploze
v průhledných skeletech svých dětí .
23 názorů
ta neprenosnost je velice dulezita..kazdy se svymi zkusensotmi vyviji v odlisneho jedince..jinak bychom si predavali kopie a to by asi bylo spatne!
Naivko - není nic těžšího, než předat své zkušenosti svým dětem. Občas to jde cizím - ale vlastní tě neberou. Říkal to můj táta, pochopil jsem to, až když jsem se o tom přesvědčil u syna - a i ten už to dneska ví. Je to součást generačního problému.
Napsal jsi to dobře...
aleš-novák
06. 07. 2009
aleš - máš pravdu, když mi dcera přišla z venku uřícená do fialova, s novým veletrhem na gatích, s kolenama zelenýma od trávy a s blátem až na hlavě, byla jsem šťastná jak blecha, že si užívá dětství tak, jak to je správné. Nedělala jsem z toho dramata, gatě jsem vyprala, skobu zašila barevnou nití do tvaru chaloupky nebo kytičky (děti jí ty obrázkové tepláky pak záviděly) a bylo to vyřízené. A je moc fajn, že už dnes, kdy jí je 21let, moc ráda vzpomíná na to, jak s kamarády lezla do zatrubněného potoka s tím, že tam možná uvidí i krysu, jak padala ze stromu a zůstala viset za gumu na gatích a ostatní ji zachraňovali... tak to má být, rozhodně má ty vzpomínky barevnější, než kdyby tu dobu strávila u playstationu nebo u zírání do bedny na stupidní rádobypohádky.
Květoň Zahájský
06. 07. 2009
nojo - ona ta zkušenost je fakt nepřenosná, každý si musí svůj čenich nabít sám ;-) *t
aleš-novák
06. 07. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
06. 07. 2009
za pár desítek let? dítě je zázrak už od narození a každodenní překvapení :-) tvé dceři všechno nejlepší a tobě za chvíli pošlu avi */