Co čekat od kritik k dílku, jež je zrozeno k pláči?
Některý vaše plky jsou fakt dost trapný, člověk se může jen smát tomu, co tady vymyslíte...
Panebože... Raději jdu od toho, je mi mdlo. :-)
jsem rád, že autor dotáhl nekrofilní směr, který je zřejmý od začátku, až ke zdárnému konci. Dílo nezaslouží odsudek, směle bych ho zařadil po bok Gellnera a jiných zhýralců.
Autor patrně chtěl popsat své zoufalství, že nebyl schopný najít živoucí partnerku k aktu tak podstatnému, jakým je ztráta panictví, a tak vzal zavděk i plesnivějící a téměř již tekutou umrlčinou. Toto dílko bych s čistým svědomím zařadila do žánru "smělý surrealismus", a to byl patrně i autorův záměr. Nicméně faktem zůstává, že slabším povahám bude po přečtení asi hodně špatně od žaludku, čili hlavním záměrem nejspíš byl boj proti přejídání se a obezitě.
(P)
V kategorii Blbůstky docela dobré, takhle nic moc.
Mulofil! A nefalšovannej!!!
Výborný, extraligový úlovek! Opět mé oblíbené vvv (vizuelněvázané verše) a obsah hodný, vhodný...sakryš, nevhodný nikam a vlastně k ničemu. Hnus velebnosti.
Tahle báseň bude snad i pro stupid ligu příliš velkým soustem. Třeba se některý z ligových kolegů vzmůže na podrobnější kritiku, já se v tom jaksi nemůžu rozebrat a podchytit cokoliv, co by se dalo hodnotit pozitivně.
P
jsem na pozorovatele nepomyslel :-$
Jo. A pak zase Pozorovatel a ostatní metrosexuálové vyšňoří se do televize, a sekce bude opět zahlcena přívalem idiotů...
Kam na ty nápady chodíš?
Možná by cesta z této svízelné situace stkvěla v systému registrace. Jeden každý, který by se chtěl registrovat, by musel zaslat ukázku svojí tvorby a podle toho by se (třeba sekce kritiků) rozhodla, zda dotyčnému umožní přístup na stránky.
U zvlášť nepovedených básní bychom pak Norska vyslali k dotyčnému domů, aby tomuto rozbil hubu.
Výrazně hovadné, jen co je pravda. Tady vidíte, že to všem dostupné základní vzdělání má i svá negativa. Naučí se "psát" leckerý moula.
jak jsi přišel na to, že bych tě volal ? posílal jsem ti snad avízo ?
Opravdu si myslíš, že je nutné mě volat ?
Pán na nebi : Opravdu si myslíš, že je nutné zakládat si alternick v duchu mojí kritiky ?
Možná přijde i panenka skákavá, uvidíme
panenko skákavá ...
ospravedlňujem sa za nejapný komentár
ale japnejší ma pri tomto pohľade nenapadá ...
Copak, milý tamzarriane. Nezdá se ti, že to přeháníš ? To už je dnes potřetí !
již se opakuji, ale mi to nedá. Kristova noho