och odvazny plan..:)
jestli nekdy nekdo sestroji stroj casu, chci abys to byl ty:P*
a šlo by, že by to byly dvě miniatury spojený akrostichem? ;-)
Boží účelně.. :-)
..
díky
Víceméně souhlasím s "experimentátorem".
sestrojit stroj je podobné, jako skurvit kurvu...
to jediné mě zaujalo...
teda, je taková dosti drsná :-) pro mě žijící v iluzi, že vše je dobré tak, jak je. Ale kdysi jsem to cítila podobně. Oceňuju zajímavé formátování a pěkný styl.
někdo by ho určitě zneužil ke strašným věcem
je to moja vec, konkretne ja som nemal chut ani motivaciu ti pisat nieco dlhsie
okrem toho, toto je take typicke dielo, pri ktorom sa da tazko nieco viac povedat, nez klasicke fazicky
okrem toho, na to tu su kritici
no dobre
tak je to hlboko dobrý plán
Stačí? :))))
od hlubší kritiky by zde měli být převážně kritici, i když netvrdím, že zažitý systém hodnocení od spokojených čtenářů je dokonalý...ale stěžuj si na kritiky-mě to naštvalo u posledního díla, když jsem čekal až se do mě pustí kritici, když uvidí, že od čtenářů jsou jen pochvaly, ale kritici nikde!...
problém mám s obsahem, protože se 1. a 2.sloka logicky vylučují-když by nastala 2.,tak 1.nemá význam:-/
2.verš se mi nelíbí kvůli obratu "vycestuju"-nesedí mi tam a hlavně to ve mně vyvolá jinou asociaci...
zbytek je pro mě jen popisem s relativně zajímavou myšlenkou a průměrnějšími obraty
osobně bych použil "boží", ale jde o to, jestli to jako autor směřuješ přímo ke křesťanskému bohu(Bohu),nebo jestli myslíš boha jako odosobněný symbol...
a formální nedostatek, že máš v předposledním verši mezeru navíc
ale jinak zaujalo:-)
písmák a jeho uživatelé mne často udivují (nic proti někomu konkrétnímu).. řekl jsem si, po dlouhé době hodím něco do arény, ať zjistím, jak na tom jsem, proč by mne jednou za čas nemohl někdo rozcupovat, podat aspoň částečně konstruktivní kritiku.. tak tak udělám a vložím..
jenže, jaké je mé zjištění, když většina čtenářů ono "stojí o hlubší kritiku" přehlíží a pod dílo přihodí jen pár pochvalných slov..
..asik nejblíže měl k nějaké "rozsáhlejší" kritice měl Talu ben Kohelet.. čímž mu děkuji, že nebyl pouze spotřebitel, ale že se pokusil napsat o kapku víc než ostatní.
škoda, že jsem se od ostatních i těch neviditelných nedočkal nějakýho zajímavýho zjištění a názoru.. ale přes to vám děkuji, že se aspoň líbilo.
nairo.. s těmi dinosaury, mno, asik by na Zemi bylo líp.. ale možná taky hůře, jenže jak by to mohli pokazit víc než lidi, že? :-)
pacere, kdo ví, akrošťouch pozná.. :-)
Otroku, proč to nevrážíš do akroštychů?? :) Dobré.
První část obsahově nijak zvlášť originální, ale zajímavě podaná (dokud ti v hlavě nezhasne abnormálně debilní idea děsu), druhá ale graduje do zajímavě filosofické pointy. Inteligentní dinosaury bych tu viděl mnohem radši než nás :(
až pánbůh dopustí? :-))) */
Pro tebe stanu stanu se
hvězdou
a budu ti svítit
Pěkné T
...a nejsme tu my, ale inteligentní dinosauři...jako např.v: Na západ od ráje H.Harrison... ....a bůhví co... ..;)))*