nevím, jestli to je nedokončené - spíš často to přeženu s pointou...jinak děkuji, že jsem se k ní díky tobě vrátil:-)
Při vší úctě a skromnosti: mohla to být dobrá báseň, soudě podle toho, co z ní prosvítá. Někdy mocná slova nemají dost síly na to, aby přinesla slabé, jednoduché a pravdivé poselství. Což jsi měl určitě v úmyslu a co je z toho zjevné nebo spíše zjevené. Píšu to s respektem a těším se na další sluneční deprese, které budu moci sdílet s tebou naplno!
*!
Vidíš, a jeden by přitom čekal, že různé činnosti vyžadují různé postupy. Inu, jiný kraj, jiný mrav, nejspíš. Zdá se, že diskuse tím postrádá na smyslu.
o to první se pokouším ale to druhé, no, nevím, znáš to - zvyk je železná košile a když jednám s lidmi, tak nemůžu nic vrátit/škrtnout, a úplně stejně přistupuju k tvorbě...
V první řadě se zbav přesvědčení, že čtenáře zajímá, kterak a na co jsi zvyklý. Čtenář přistupuje k textu nezatížen balastem těch "vysvětlivek" (jak už jsem se ti snažil naznačit) a jejich množením pranic nevylepšíš.
Jinými slovy, když něco vypadá jako kachna a kdáká jako kachna, je to pro mě kachna bez ohledu na fakt, žes měl v úmyslu vytvořit zebru.
díky za kritiku - i částečná pochvala je super:-)
to s tou snahou o "velikost" slov a díla je trochu problémovější, protože jsem zvyklý se tak vyjadřovat a vlastně i myslet...
P.S. Je pravda, že nikdy nevím, jak začít, protože mě ty slovní obraty napaddají až tak od půlky díla...
ale to s tou písní je kruté:-)
Velká slova nedělají velkou poezii, a na tomhle textu je to až bolestně vidět. Bolestně proto, že jednomu přijde až líto, kterak první tři čtvrtiny básně svou upocenou chtěností vypadat "velice" kazí jednoduchý a možná právě proto výborný zbytek. Za sebe mohu říct, že kdyby tu stálo pouze posledních šest řádků, neřeknu ani popel. Resp. řeknu - pochvalný. Předložený mišmaš je ale v dané podobě zklamáním.
P.S. Nemohu si pomoci, začátek textu mi neodbytně evokuje šlágr Tomi Paciho - Vsákneš se do mě jako déšť.... tralala :)
já jsem se v prvním verši vpil:-) což vzhledem ke stavu psotmoderní odcizené doby není tak špatné:-)
to kolik to dostane tipů mi je jedno, ale když to dílo někoho potěší - třeba mě:-) - tak na tom mi záleží...
tak to slyším od tebe poprvé, že nerozumíš poezii(ne, že bych ji rozuměl, ale vysvětluje to některé tvé kritiky:-)...
díky Dave...P.S za chvíli dám nové dílo, tak když budeš mít zájem(jedná se o "skrytou reklamu":-)
opožděně děkuju za odezvu (musel jsem pracovat)...jen jsem čekal, že se do hodnocení pustí i oficiální kritici, ale oni nikde:-(
srabi!:-)
jsem poslední descendent z rodu atreova...nemám co vytknout. *
konec s šibenicí, to se mi vždy zamlouvalo. *t*
nebeč. Takové jenykovské. Tip
dík:-)..jen teď je to takové tíživější