Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMŠ v SSSR
10. 07. 2009
1
8
1735
Autor
FAE BOMB
Zločin a trest
Váňa nechtěl "na kutě",
teďka spí ve Vorkutě.
Vasil spapal vodovky,
čekají ho Solovky!
Však je přejde smích,
v těch sibiřských gulazích!!!
8 názorů
Írán je každopádně bez potratů. Za to je trest šutrem po makovici... To jen tak na doplnění...
Štěpa z Hřibska
10. 07. 2009
Rusko je, tušim, první na světě v počtu umělejch potratů. Prej tam jsou i ženský, který tenhle "zákrok" podstoupily víc, jak desetkrát... Ta věc je z pohledu státu nežádoucí, s ohledem na vymírání populace. Z hlediska zdavotního je to taky špatný- možná neplodnost, inkontinence, častá infekce, deprese, zvýšené riziko smrti v důsledku komplikací. Náboženství do toho míchat nebudu. Potrat= marš do pekla! Takže asi máš pravdu...
Štěpa z Hřibska
10. 07. 2009
Pravděpodobně jseš starší a pamatuješ víc. Padesát mi neni a v Rusku jsem taky nebyl... Jen doufám, že ta moje nadsázka vo dost převyšuje skutečnost. I když třeba takový čínský sirotčince...
Štěpa z Hřibska
10. 07. 2009
Nejsem přítelem gulagů, ani koncentráků. Zesměšňování je nicméně taky jeden ze způsobů boje proti negativním věcem. Zejména proti těm, proti kterým nelze nic jiného dělat, nebo jsou už minulostí, která se však může kdykoliv zopakovat...