Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNová metoda při odminování
10. 07. 2009
0
26
2561
Autor
FAE BOMB
Jugoslávie
Cestička k domovu,
známě se vine,
z poslední války jsou,
mina na mině...
Hnijící mrtvoly,
kolem ní smrdí,
vražedná cestička,
každý to tvrdí...!
Jednotky UNPROFOR,
v zemi se nehrabou,
Rómové beztak to,
za chvíli rozkradou!!!
26 názorů
Co bych neudělal pro neznámou osobu... Je to dost vázaný na vázaný verše?
V Jugošce jsem byl jen jednou, jinak jsem ale zcestovalej. Cikáni vokradli tady. Miny jsem hledal v Bosně, ale bez minohledačky to nelze. To bych radši hledal jehlu v kupce sena. Na to stačej' akorát sirky a magnet... P.S.: Volný a jiný nemám rád, ale pokud ti to udělá radost, můžu i změnit...
A voni tě jako okradli v jugyně? A ty miny? Že žes na nějakou nešláp, měls štěstí, ó ano, jak by řekl Bíša, silné verše!
příště to hoď do volných či vázaných, ráda vklubím:)
A co se stane, když cikán řekne v bílý hospodě, že tam asi bouchla klimatizace, he?! Že všichni vypadaj' jako sněhuláci, he?! Nic se mu nestane. Rómové jsou nekulturní, agresivní a kradou!!!
aleš-novák
10. 07. 2009
A když je to bílá hospoda, tak by tam neměli lézt cikáni? Pochopil jsem tvojí logiku dobře?
aleš-novák
10. 07. 2009
Ostatně, ty mě taky pořád chytáš za slovo. Zkus přijít do ňáký cikánský hospody a říct, že tam asi bouchly kamna. Tvůj nepovedený vtip bude odměněn napadením, ublížením na zdraví, pokusem vraždy, možná i vraždou. Je to přiměřené?! Proč máš naše snědé bratry tak rád? To ti vážně ještě nic neudělali...?
aleš-novák
10. 07. 2009
JO, přemejšlet, jak to tehdy bylo... Hezké vyprávění... A když řeknu, že mi něco šlohli cikáni, tak se do mě pustíte, že jsem rasista, co?! Správně je asi občané ČR?
aleš-novák
10. 07. 2009aleš-novák
10. 07. 2009
N: S Rómama mám špatný zkušenosti. Pokud vás několikrát napadnou, případně vokradou... Vlastně bych vám to všem i přál. Je to takový vočkování proti cikánům. Pak už nebudete takoví "rómomilové"!!! Bez většího násilí zcizená peněženka a mobil. V peněžence doklady, v mobilu spousta kontaktů, který už asi nikdy nezískáte. Navíc z toho mobilu volaj' na všechny vaše čísla a dělaj si srandu z pro vás důležitejch lidí... Příklad: Zavolaj' vašemu šéfovi, že na něj serete, příbuznejm, že jste umřeli... Vod tý doby si důležitý čísla šifruju. H=home=číslo domů,atd. Preferuju mobil na kartu. Z mýho v pořadí druhýho ukradenýho telefonu se zloději vykecávali na 0609, prostě na ňákou sprosťárnu. Měl jsem tam naštěstí jen pár stovek, vo což jsem přišel...