Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení soutěže "Slovo má" - měsíc červen
Autor
slovoma
Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíc červen:
2. místo – raja
3. místo - America
4. místo nebylo po dohodě porotců uděleno.
Všechny úvodníky budou zveřejněny na úvodní stránce tentokrát nikoliv pouze týden, nýbrž neurčité období (podle toho jak zrovna bude možnost se během dovolené dostávat k netu) a to do konce srpna. Ano, je to tak, příští kolo bude prázdninové a tudíž bude trvat dva měsíce.
POZOR!
Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport, věnuje vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč. Cena se uděluje až do konce roku 2009..
Vítězi gratuluji a všem ostatním autorům děkuji za své příspěvky, a to tak že velmi, protože odvážných stále ubývá. Nicméně stále věřím, že se jich ještě pár najde, a že bude koncem srpna opět co hodnotit.
Stále ale platí připomenutí, že jestli to takhle půjde dál a nebudu se moci spolehnout na Vás – autory na Písmáku – že Vám záleží na tom, jak vypadá jeho úvodní stránka a tudíž rádi využijete možnosti se o ni sami postarat, budu se muset spolehnout opět na vlastní výběr autorů, které o úvodníky laskavě požádám. Uzávěrka prázdninového kola je 20. srpna.
Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za prázdninové měsíce přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení.