Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrasohled
15. 07. 2009
17
28
3257
Autor
Pacer
Budívá se úsvitem
a pohledem na Radobýl
a třetích hor středomoří
a ne jen zahnědlé sítko
vyčistí ranní šálek
od lístků čaje a lidské zloby
než vybrané paprsky
pustí mezi střípky paměti
do obrázků
bez stesku
sestaví pár slov a vět
snad k stáru mění se oči
k barvě při narození
a z pouhého vidění
je krasohled
28 názorů
Milly, jistě lze mít určitý názor na kvalitu děl obecně i jednotlivě. Nikomu neberu. Já si jen považuji pozitivního pohledu -atotímchtělbásníkříci :) Prostě mám radost, že třeba on a Veuvanka sem chodí se svými slovy. BTW - o starých lidech dost vím, včetně očí. Měj se žencká ! J.
Pacere, Jirko! .-) Oldjerryho jsem potkala v kritikách, koukla kdysi k němu na stránku, zjistila, že co píše, mě nebere- a tim to zhaslo. Jediný, co o něm vim, je fakt, že je to starší pán. ;-)
A když vařím čaj, tak taky přes sítko vodu přelívám- ale je to spíš prevence, aby do šálku nic nenapadalo- a ne jeho čištění.
Já si modrání nepovšimla..
Domů, do Podolí, do lékárny...
jéééé promiň!!
ale asi jsi neposlal BigBivojovi aviz
hned to napravím a dílo zařadím :))
kouzelná_květinka
16. 07. 2009
Tedy, teto e-Milly, to jsem od tebe nečekal:)Si jednak myslím, že Oldjerryho tu potkal každý, dále - šálek nemeje, ale při nalévání (my co vaříme čaj ne z pytlíku)použijeme sítko nebo jiný filtr, stejně jako na řadu lidí zde. Dále pak - starým lidem oči modrají a všichni novorozenci mají oči modré..a a tak. Ale bereš to, vidím, s úsměvek, tož tak do Hané :)
Já taky nepoznala. .-) Hele, nečte každej ty samý autory.. .-)) (napadla mě jen vesuvkanka, až na Prahu a na to, že není pánem..)
On vymejvá šálek přes sítko? Čaj se snad obvykle lije do šálku a ne z něj ven?? .o)
A degradace vidění! Vidí takhle jen lidi "k stáru"?
Tadle věc mi prostě nedá..
... a a a tak.
Ahoj bývalá elektrárno!:) Máš jistě pravdu ( i druhém komentáři)Chtěl jsem pána předtavit - v jeho myšlení a krajině. kterou miluji. Někdy je poděkování pozitivnímu člověku neobratné - budu se příště více snažit. Nicméně dík za tvoji trpělivost s mými poklesky! J.
Poslechi, Páčko, ta třetí by bohatě stačila.
Taky se stále častěji přistihnu zastaven, zahleděn, spokojen, nasávaje jak houba od třetihor suchá.
Nicméně
Budívá se úsvitem :-)
Budívá se pohledem na Radobýl :-)
Budívá se třetích hor středomoří 8-O :.(
To poslední ani krasohled nezkřoupne.
Přesto za tu čtvrtou tip
Oldjerry, jediným konkurentem by ti mohla být Jana - Vesuvanka, ovšem to je zatracená pražanda, byť středohoří miluje i maluje.
Ostatním děkuji za návštěvy a vyjádření. Kvalitní kritika od vynikajících autorů mne vždy potěší a posílí :)
trošku úpadek...
snad k stáru mění se oči
k barvě při rození
a z pouhého vidění
je krásohled