joooj, to sa fakt ze tesiim..:D:D:D.. hadam to bude take zabavne ako totok..:D
aha, tak to ďakujem:-)...nebo jak to říkáte:-)
to si počkej na další-připravuju jich ještě pár a tam se to bude zajímavě rozvíjet:-)
ééé.. to znamená, že si to úplne vystihol, že je to úplne skveléé.. len slangovo-povedané..:))
děkuju, že zaujalo:-) ale jako bývalý punker se budu červenat :-D
P.S. co znamená ta tvá 3. věta ??
pronick ty si búúh!! :D:D:D:D.. ty si to uháádol!! :D:D:D:D ... si zabil nenormálne..:D:D:D:D..
pronick: sám di do prdele
Ještě řekni, kdo jsi, a bude vymalováno.
Od-halit, od-halit !
jako bezte do prdele s tymi avi, toto je dnes uz tretie
všem, kteří toto dílo nepochopili se omlouvám, stejně tak se omlouvám i za chyby, které jsem nejprve neměl čas odstranit a potom se mi to zdálo už jako nepodstatné
všem, kteří využili diskuzi pod tímto dílem k urážení kohokoliv (zejména papoucha, vzkazuju - běžte do p*dele
holly a všichni, které toto dílo pobavilo, jsem rád, že dílo alespoň trochu splnilo záměr:-)
Neuvěřitelně studené! Gratuluji.
tutů..
..pokusím se chaldně jako Dero: Přeřazuji!
:-)
Leč autor evidentně nedbá. Nezbývá, než povolat drábba.
autora jsem o přesun žádal již dříve
Mno, tak jsme se pobavili, a teď si trochu zapřesouváme do jinčí kategorie, což?
Není zač, Laktáči, rádo se stalo. Aspoň bude na Písmáku o jednoho hňupa míň... .-)
To, nad čím se tak pohoršuješ, milý laktace, ovšem písmáku propůjčuje jeho neopakovatelné kouzlo, a nebojím se to říci, fluidum.
Nemusíš se účastnit, pokud nechceš. Dokonce můžeš kárat zúčastněné, skvělé, ne ?
ty, vole , to je haluuuz...:D:D:D::D:D:D:D.. asi ete pol hodinu som sa šúlala na zemi od smiechu!! :D:D:D:D... Rabb..:D:D.. to ho papouch vytiahne z vrecka a začne strielat do Norska, Norsko vytiahne pancier a ubráni sa.. teda papouch vytiahne Octopa Syda ako nejakú protitankovú strelu ale... zatial nezaberaa.. mno.. veľa smiechu..:D..
Inu, dobré, více snad ni netřeba dodávat.
Moc pěkně řečeno, Norsko. Akorát vůbec nevím, o čem mluvíš. Ale je to pěkné.
ty nevíš co je vděčnost a já zas nevím, co je soucit
idiote
Avi od svojí pošahané diskuse jsi mi poslal. Dokonce jsi konečně sebral odvahu a přestal mě blokovat. Krásný posun.
jsi milý, ale avi jsem ti neposlal, nejsi od "p", a nechtěl jsem otravovat tolik lidí. promiň
To jsi řekl krásně, Norsko. Moc mě těší, že už mi doknce posíláš avi od vlastních diskusích, a že jsi mě přestal blokovat. To mi hodně pomáhá. Vyrovnat se. S pošukama.
No já se tedy s tím pomáháním rozhodně nepřetrhnu...
Narvahu, jsi směšný. Jsi dokonce tak směšný, že se ti už nikdo nesměje a spíše uvažuje, jak ti pomoci
pišta a papouch: masturbujete společně? a často?
pomerančová: proč si myslíš, že mám problém?
Masturbuje-li vůbec. Někteří zaostalí jedinci na tuto techniku odvodu přepětí ani nepřijdou... Pouze čekají, bude-li po ruce poluce. .-)
On Narvah asi málo masturbuje.
Narvahu, nevim co mas se sebou za problem, ale na me si nehoj, ok?
omg. pomerančová, rozsévačka pohody a bojovnice za nezměnu i zde. nádhera
jeřkovy voči, kristova noho, ani sem nechodte....
odčervení ti však pomůže jen z části. pak budeš dál.
Jsem zdrcen. Asi spolykám prášky na odčervení.
nepadla pišto, pochopils. ale potřebuješ si to ověřit. to paka dělaj
víš, pišto, ani mě nepřekvapuje, že takový pako jako ty se tady realizuje. docela mě rozesmívá, když tě tu vidím diskutovat. musí být fajn, že aspoň tady něco znamenáš. i když být pakem musí být těžký.
Koukám, že poznámka ohledně sémantiky nepadla na úrodnou půdu...
už odcházíš, pišto? bezva!
No, a takoví jsme tady všichni. Tak šup šup pryč odsud!
ne, já sem z těch, jež nemají rádi podkuřovače debilním adminům
Ty taky budeš z těch, jimž sémantika zní jako sprosté slovo, co?
to jistě nepopírá. ocáska adminům si dělal vždy
Což nikterak nepopírá mé předchozí tvrzení, ba naopak. Vejre.
už se mimochodem těším, až zas vlítneš na literu a začneš se tam chovat jako kárající táta. tuhletu tvou pózu mám moc rád. ocásek zmizí na jiný server a kompenzuje si tam roli rodiče, kterou v reálu již začal zastávat. opravdu legrační!
víš co je na spuštění písmáka naopak fajn, pišto? že zas můžeš dělat ocáska adminům.
Víte, co je nejhorší na opětovném spuštění Písmáka? Že se nám sem z Litery opět nastěhoval Narvah.
omg. číst rozhovor o nejdebilnějším adminovi písmáka fakt nedávám
ano, dabliku008, ale to se zlepší:-)
a takhle dneska vypadá Písmák? ;)
mě nesrazí bleskem-jsem jen přisluhovač:-), sle ty vypadáš na alternick, který neví, kdy mu skončila expirační doba:-)
blesk, nebo platba, nebo cokoliv, ale i kdyby se papouch stavěl na hlavu, tak Písmáka neodstaví:-)
oba jste tomu uvěřili, ale za výpadkem není paouch, ale opožděná platba :-)
Papouch by měl dostat ocenění, to byl fajný týden
papouchu!!! tak alespoň odpros, že sis s tím hrál a rozbil to!
Já to věděla, že to jde...publikovat dopředu...prozradila mi to Lakrov :-)))
Tak jaký bude mít papouch trest?! Se vám můj návrh nelíbí, či co?!
to jsou ti užvanění pindalové, co sežrali houno šalamovnouo, ale aby si prozkoumali možnosti písmáka na to nemají... :-P
Jsi hloupý, Marvine.. (neříkal to tu už někdo? .-)
Jak dlouho tu jsi, že netušíš, že datum publikace lze stanovit dopředně? (další velezáhada v trapu, co, vejre?)
A já jsem to Pištovi vnuknul
Smazal ho ovšem na můj příkaz, na to by se nemělo zapomínat.
Ano, smazal jsem písmák. Přiznávám.
PAPOUCH SMAZAL PÍSMÁK... a to jsem zvědavá na jak dlouho bude bloknutej... myslím, že by mu měli měsíc vynásobit počtem autorů - aby to bylo spravedlivý a celý to pak vynásobit počten dnů. Co byl Písmák smazanej! Přiznal se u Belgie,že to plánuje...jsem na to přišla...to jen abyste věděli kdo za to může a nesváděli to třeba na Lakrov :-))
Norsko jsem já, blbouni. A anžto papouch umí česky (ano, i moravák je schopen vzdělání!), tak tahle vcelku srandovní parodie pozbývá zdání autentičnosti.
Co k tomuto celému hašteření na Písmáku dodat? "Vy nás ale zásobujete, pane Karfík"... hi
podle prologu je to Armin a pišta to nerozdejchá až pravda vyjde najevo!
Ha! Omyl. Nejsem Norsko.
To je někdo úúplně jinej.
Já jsem Norsko 1
az to bude tak to bude...byli jsme i pred tim, budeme aj potem
a ty nevíš co s tipama, morgane
však ono se ti to brzo zkrátí, holečku
paneboze...uz nevite co roupama!
Belgie pronick není, Belgie jsem já
VT dobře... Tak ne!! Nejsem pronick!! (Alespoň prozatím, než vystřílíš všechny tipy, kdo je pronick... .-)
ano, jsem pronick. Nemá cenu to dál skrývat, chytrolín VT Žvanivín to odhalil.
Fuj! Belgie nejsem-právě kvůli ní a s tichým souhlasem papoucha jsem vzniknul
Romantik taky nejsem
kolonku pohlaví mám vyplněnou správně - i kdž jsem jen nick:-)
VT Marvin-podle mě nevíš:-)
chyby jsou způsobeny rychlostí napsání textu a z nervozity, když jsem měl rozhovor na pásce:-)
nejsem papouch(i když představa říct, že jsem je lákavá:-)
gdo je pronick? kam šel papouch?
jak to rikaj...dva se perou a treti se smeje ? ;)
jesteze tyhle prestrelky nejsou fatalni
jo norsko, ten pravy sa ozyva
Souhlas, rajo. Často ten pocit mívám
abych dodal:
jsem pasivní, ano ano.. kochám se totiž.. :-)
heh.. účelně nás tam hodil všechny, aby jsme to nemazali.. aha!
Vážení,
uvědomte si prosím, že -
- toto je bleskový přepis rozhovoru
- hrubky se vyskytují
pouze v papouchových odpovědích
Z toho je vidět, co je papouch za debila..
Hraje si na admina na literárním serveru a přitom sám neumí pravopis
Hnus!!!
VT Marvin nee:-)
děkuju za upozornění na chybu!
je to vtipný, ale měl bys to dopilovat!