Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo bezpečnosti práce
28. 07. 2009
28
32
1898
Autor
martinez
.
hořímnašla jsem si mistra jeho oboruhořím a snažím se udržovat dekorum(tak nějak jako vybuchlá sopka v Středomoří...)hoří můj světten, co jsem znávala... prázdný a studenýhoří mi svět a já to nezměním(lepší chvíli žár, pak popel, než věčně kámen a led...)hoří všechno, co kdy byloa já tančím kolem ohně radostněhoří všechno staré a všechny cíle mám teď nadostřel(první trefa byla na to, co se samo zamířilo...)budu hrát ber dej... vem kde vem(poznámka na okraj: nikdy neruš chlápka s modrým plamenem...).
32 názorů
kuš Víťo, ty aby sis nepřiložil... :oD
on zas Bivoj všecky avíznul?! já myslela že už se to odnaučil... :o)
no jo láska...ta dokáže zapálit i nemožné *
a co teprve když chytne stará stodola :)
ta předchozí je jen taková výpověď... jen sem ju sem dala k ostatním do hnízda :o)
včil mi došlo - já mám většinu děl poschovávaných ve sbírkách - co oko nevidí... toho je víc... mnohem víc - proto to tvý statečný prohlášení že přečteš všechno - :oD
aleš-novák
01. 08. 2009aleš-novák
01. 08. 2009aleš-novák
01. 08. 2009
VT Marvin: Vezmi jednu, dej dvě, vezmi všechno... taky si to pamatuju z dětství :o))))
díky vám tu všem :o)
a pro reinku: to byla hláška někde v televizi a mně se moc zalíbila, tož sem si ju zapsala a pak se mi k ní napsal ten zbytek :o)