Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěž
04. 08. 2009
1
43
2073
Autor
Gunhead
Zdravím všechny psavce,
dostal jsem za úkol tady všechny upozornit na web www.rytiny.cz, kde právě probíhá první kolo soutěže pro autory povídek, básní a ilustrací.
Veškeré další info se dočtete tam...
Díky za pozornost a hezkej den přeju
43 názorů
Páté kolo skončilo, sborník opět úspěšně vydán. A šesté kolo se právě rozjíždí. Všichni jsou opět vítáni.
První kolo se jim celkem povedlo a vyšel jim dokonce i slibovaný tištěný sborník... :)
inž_Prase_Antonín
09. 08. 2009
proč ne, už jdu na to, Erben bude závidět, to si piš! Je to dobrý nápad a nevím, co pánům výše uvedeným vadí :_((( :-))
inž_Prase_Antonín
07. 08. 2009inž_Prase_Antonín
06. 08. 2009Pišta_Hufnágl
05. 08. 2009
Když tu povídku hodíš do konceptů, stane se nikde nepublikovanou. Pochybuju, že nějakej čenda bude pátrat v Derově databázi.
jsem si ty jejich pravidla otevřel,
Stojí tam něco jako: "všechna původní dosud nepublikovaná a jinde nesoutěžící česky psaná díla."
Takže by (podle mě) asi mělo jít buďto o čerstvě napsanej kousek, nebo o zatím v šuplíku ležící věc.
Každopádně se můžeš zeptat přímo organizátorů.
ok? :)
Marvin: tudle ?
Můžu poslat už zde uveřejněnou povídku, kterou jsem upravil na základě vlastní sebereflexe?
A k té kategorii.. "Soutěže" tu není, pravda.. já bych to dal spíš do Událostí, nebo ještě líp do Místa, internetové odkazy... Ale zase ... jinému se to určitě líbit nebude.. .-)
dyž to je težké, víš..
Já jsem docela proti tomu, aby sem kdekdo jen tak přišel, plácnul sem reklamu na kdejaký literární server s nějakou soutěží (a že jich je!) a pak už sem ani nepáchl.. (to je extrémní případ, ale děje se tu docela často).. Ty jsi na Písmáku už dlouho a sem-tam sem zobáček strčíš..
Jenže - co člověk, to názor, takže jiní si zase myslí, že to sem patří.. :-)
Marvin: bych řekl, že odpověď na tvou otázku je - můžeš to zkusit... :)
a rád bych se ohradil, že se nejedná o mou soutěž... Jsem jen náhodnej kolemjdoucí přicmrndávač, kterej byl požádán aby strčil svoje údy do jámy lvové písmákové... :)
Miroslawek
04. 08. 2009
příště se snaž třeba úplně stejně, protože vždycky tadyk někoho pobouříš.. :-)
Pišta_Hufnágl
04. 08. 2009
Rabb - pravda, mohl :)
papouch - jednak by mě zajímalo, kam to teda patří a druhak, jak upozornit na soutěž aby to nebyla reklama... :)
Miroslawek - řekl bych, že ten web není o obsahu, ale o účelu...
Pišta - ba
Pomerančová - ahoja :) já bych pro tě určitě hlasoval, mělas dát vědět...:) a díky...
Marvin - básně nemají, ale můžou být sci-fi, sice netradiční, ale třeba se z toho něco vyvrbí...
Každopádně všem díky za zájem a komentáře, příště se vynasnažím nikoho nepobouřit... :)
"To přece nemůže být pravda", hlesla Lothloriwen a z velkých stříbrných očí jí skanula slza.
"Kdy se zbavíme zlého Arwegerwena?" Udatný rytíř Pothwalawalan ji pohladil po dlouhých stříbrných vlasech. "My, lidé, vašeho čaroděje neznáme," řekl, "ale z tvé řeči na mě přišel hněv. Půjdu se svojí armádou," a vytahuje toulec, pohodil uhlově černou hřívou, "a Arwegerwena svrhneme." Pomyslel si, že Lothloriwen je neobyčejně krásná dívka; jenže může člověk milovat elfa?
...go.
Pomerančová
04. 08. 2009Pišta_Hufnágl
04. 08. 2009
Si sem aspoň mohl napsat, že to má bejt fantasy. Nějakou debilitu o elfech a skřítcích ti napíše každej, chce to trochu invence.
Miroslawek
04. 08. 2009
Jednak to nepatří do Srazy akce a druhak je to suchá a bohapustá reklama.
Tak nevím, mám? Nemám?