Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřijde Vám tahle diskuse stupidní?
06. 08. 2009
2
188
5493
Autor
Narvah
Tahle diskuse se zabývá činností některých adminů na tomto serveru. Některým adminům, kteří tu působí více než deset let, připadají diskuse zakládané novými uživateli jako "stupidní". Některé uživatele dokonce nazývají "zkázou serveru". A mají pro to dokonce i "důkazy".
Témata diskusí, která se tu během deseti let již vyskytla, mažou bez mrknutí oka. To, že se uživatel lognul (vstoupil sem) teprve před měsícem nehraje roli. Naopak. Tím, že jsou zde někteří admini již "tak dlouho", roste jejich kompetence k tomu, aby diskuse, které tu už byly, bezpodmínečně smazali.
Písmák se stává serverem, na němž někteří admini získali pocit, že jsou nepostradatelní. Serverem, na němž někteří admini veřejně osočují uživatele z toho, že jsou pro server zkázou. Přijde Vám to v pořádku? (A tobě, Dasslere?)
------------------------
Na základě průběhu této diskuse jsem zaslal dasslerovi a Derovi zprávu s následujícím sdělením:
Uživatelé Pišta_Hufnágl a papouch mají privilegia psát do mé diskuse i přes to, že jsem je zařadil mezi "Neoblíbené".
Mohl bys mi, prosím, vysvětlit, proč?
Je k tomu nějaký důvod?
------------------------
vzak pro papoucha: papouch: založ si vlastní diskusi. dík
188 názorů
Pomerančová
08. 08. 2009
pišta nikdy neměl být kritikem. literatuře nerozumí. jediný, co kdy dokázal, bylo vysázet první číslo písmáckýho časopisu. nikdy nenapsal kritiku, která by autora někam posunula. vůbec nevím, proč dělá kritika. co udělal papouch pro písmák, to nevím. je schopen psát pouze blbůstky. literatuře nerozumí. zato se vyzná v tom, koho smazat či koho si zrovna ze své pozice vychutnat.
jen: opět mě udivuje, že si tu někdo, kdo zastává roli admina, dovoluje vyhánět někoho z tohoto serveru. tohle jsem opravdu nikde jinde neviděl. pouze tady, na písmáku.
ses dero nakazil, žel.. dobře ti.. vypadals, že to zvládáš.. nevadí.. být součástí má jistě něco do sebe..
Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009
mylenko, prosím tě, nedokazuj nám tady opět, jak jsi chytrá. víš, jak to končívá
Marcela.K.
07. 08. 2009
vidíš, a už jsi vtažen milý adonisi, ještě kdybyses tak uměl lépe zúčastnit. snad příště
Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009
(dělá si záznamy a doma sociologicky bádá. proto to maže, nejspíš na chleba, to víš, neúspěšný sociolg)
Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009Marcela.K.
07. 08. 2009
Říkejme mu třeba "mazací hlava". Stroje to neuráží a manželkám to vysvětlíme
Marcela.K.
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
Nebuď labuť ,milý Dero a pohleď spravedlivým okem.I neroušek má jeden hlas.Nic více,nic ale méně.Neroušek ví,že výše nerouškem kritizovaní mají zde své příznivce,tedy o případné změně by muselo rozhodnout spravedlivé hlasování.A i Dero jako velký Dero a admin si musel všimnout,že chování výše jmenovaných není vzorové.Neroušek mává Derovi.*****
neroušku, jsi éterická bytost a já se ti musím hluboce omluvit za svou přízemnost, ale zajímají mne pouze názory lidí z masa a kostí, protože přesně pro ty byl Písmák založen.
Dementorov nie je nikdy dost, snad to povie niekto za mna, Papuch, Sydian a spol, kym znovu dostanem blok.
Nerouškovi je Narvah sympatický.Musí souhlasit s tím,že chování Papoucha,Pišti Hufnágla a Octopusa Syda je někdy podivné a chovají se jak malí hajzlíci.A to by si neměli dovolovat ani jako řadoví uživatelé,natož ozdobeni hodnostmi jako admin či kritik.Poslední Papouchův trik:polarizace.Když se ti tu nelíbí,odejdi!A co jinak? Co takhle některé lidi sesadit z jejich funkcí?
***************************
Ani ve tvém, ani v nikoho dalším životě, milé Norsko.
Onehdá mi navrah sliboval jakousi pomstu, bo co, prý mi z toho nebude dobře.. Stále čekám, stále čekám, docela jsem se na to těšil, protože nedobře mi už dlouho nebylo.. A furt nic!
Myslím, že v mém životě nepředstavuje narvah nejmenší problém. horší by bylo, kdybych se já zlobil na narvaha. Nechutnalo by mi jídlo, ani pívo bych nepil, sral bych na kamarády a myslel jenom na pomstu. Hmmm, jak ta by byla sladká
Hovno víš ty, Norskej.
Autobusy a vlaky jezděj z Phy do Ovy co třičtvrtěhodinu. Kdybys _opravdu_ chtěl, tak bys dojel. Prostě sis sedl a ožral se a pak už se ti nechtělo. Vysral ses na nás. Žvaň si co chceš, nám je to jasné. Vysral ses na nás, hňupe.
Skončils. Je ti to jasné? Skončils.
škoda že jsem u toho nebyl. ale psal jsem ti, nedostal jsem se do autobusu, a ty dvě hodiny, které bych musel čekat na další, bych nedohonil. tak jsem chlastal s drámem, i když s ním to taky nebylo jednoduché. prostě
víš hovno
Narvahu, jen jsem ti vysvětlil, proč mohou papouch a Pišta přispívat do tvé diskuse. Nebudu s tebou již znovu diskutovat o několikrát probraném tématu. Pokud se ti tu nelíbí, nechoď sem, možnost volby máš.
Norsko, jak se ty, ty zrádče, pražáku, slibotechno a ožralý žvanipytle odvažuješ tady vůbec vystrčit špičku zobáku bez obav, že ti ho Hamba vyfackuje kladivem???
Víš ty vůbec, do jak horoucích pekel jsme tě prokleli???
Já si myslím, že admini, dero i majitel serveru jsou z narvaha posraní. jinak by toho hňupa už dávno
museli odsoudit k deseti ranám holí nebo k padesáti hodinám veřejně prospěšných prací na školních záchodcích
Dero: admini a kritici mají ono výsadní postavení aby uživatelům nadávali? je to tak? proto?
Narvahu, tuhle diskusi vedeš opravdu zvláštním způsobem. Přijde mi, žes jich za poslední čas založil již poměrně dost.
Smiř se s tím, že tvé názory tu zřejmě nikdo nesdílí, že vidíš věci, které ve skutečnosti nejsou ani z poloviny tak horké, jak nám je představuješ.
K tvému dotazu: Pištu nemůžeš zablokovat, protože je členem Sekce kritiků a ty u tohoto díla stojíš o hlubší kritiku. Papoucha nemůžeš zablokovat, protože je admin. Admini mají na Písmáku výsadní postavení a uživatelské restrikce na ně nemají vliv.
aleš-novák
07. 08. 2009
7 smrtelných hříchů na netu
soustředil bych se na bod 1, 2 a 6.
Ano, tato diskusia je velmi stupidna.
Mam podozrenie, resp. ked je tato diskusia stupidna, tak aj autor je stupidny.
Ja myslim, ze tema by sa mala zmazat.
To bolo k tematu diskusie.
aleš-novák
07. 08. 2009
Já se tě ptám, jestli to, že někdo napsal dosud jen 4 kritiky je důvod k blokaci!?
A jako admin tě žádám o vysvětlení, proč jsi blokoval nick Elevelin, když dotyčný k se k tématu vyjádřil a neslušný nebyl??!?!
Ty tady proti něčemu brojíš a sám se budeš chovat jako hovado??
papouch: ty jsi blokovaný, přesto sem píšeš. respektuj, prosím, téma. chceš-li něco říci, mluv k tématu. pokud chceš diskutovat o něčem jiném, založ si na to vlastní diskusi. děkuji
Mimochodem: poslední blokovaný/á - Elevelin - napsal/a za své působení na Písmáku 4 kritiky. Všechny do této diskuse.
Aha, čili pouze s těmi, kdo s tebou souhlasí. Kdo souhlasit nebude, toho zablokuješ. Nepřipadá ti to padlé na hlavu?
Narvahu, něco ti poradím - abys zablokoval Pištovo tlačítko [ignorovat blokaci], tak musíš použít tzv. dvojblok, zkus to, uvidíš, že to pomůže..
papouch: doufám, že s někým, kdo se bude schopen vyjádřit k tématu diskuse.
Kristova_noha
07. 08. 2009
nejsem tu sice dlouho a moc často sem nechodím, ale tohle mi nepřijde jako smysluplná diskuze, ale jako útok na jednoho písmáka, se kterým ses pravděpodobně nepohodl. mýlím se?
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009Kristova_noha
07. 08. 2009Kristova_noha
07. 08. 2009
musel som si spravit alternick, aby som ti povedal, aky si ty dement Narvahu
ale ako vazne toto je uz prilis, vyhladaj pomoc
zpráva dasslerovi - doufám, že odpoví. tohle už je opravdu příliš.
----------------------------------
Milý Dasslere,
už delší dobu mám pocit, že na tomto serveru nefungují některé záležitosti tak, jak by měly - viz. moje poslední diskuse. Uživatelé Pišta_Hufnágl a papouch mají privilegia psát do mé diskuse i přes to, že jsem je zařadil mezi "Neoblíbené".
Mohl bys mi, prosím, vysvětlit, proč?
Je k tomu nějaký důvod?
Děkuji, n.
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
Chudák dassler..
A hlavně, ty makeši, pošli avízo těm zablokovaným!!
ty seš fakt magůrek..
díky za avi, milý narvahu. posílám ti ho zpátky neporušené a v původním obalu
:-)
Hm. Doufám že se k tomuto Dassler vyjádří. Přijde mi to hodně podivné. Píši mu zprávu. Avi všem
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
Huráá, mám taky blok!
Pišto, a já mám navíc tlačítko [Smazat Písmáka], heč!
Však už jsem ho tuhle použil... Chudák dassler to tenkrát vzal na sebe a vymlouval se na nějaké nezaplacené účty...
Jak je možné, Dasslere, že uživatele Pištu nelze blokovat? Má snad nějaká zvláštní privilegia? Proč?
papouch, Armin, Sydian: blok
nechte, prosím, vyjádřit k tématu diskuse i ostatní uživatele. děkuji
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
narvahu, jsi břídil, křivák a navíc nejsi duševně zdráv. Nedělej ze sebe velkýho machra, nemáš na to.
Jsem rád, že sem, Pišto, píšeš. Demonstruješ tak, že na tomto serveru není pár věcí v pořádku.
Jak je možné, Dasslere, že uživatele Pištu nelze blokovat? Má snad nějaká zvláštní privilegia? Proč?
Armin Tamzarrian
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
Fuk, Pišta, Norsko: blok všem třem. případně budu blokovat i vaše alternicky.
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
existuje pouze funkce ignorovat blbce, hufnágle. ale máš pravdu v tom, že je neviditelná
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
teraz mas pocit moci, ked nas jedinym smahom tuknutia do klavesnice mozes bloknut
ten pocit je taky silny, ze staci povedat slovo, trebars kedluben, a uz sa ti vlasy stavaju dupkom hore
prajem teda este vela plodnych nametov na plodne diskusie
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
tak ještě jednou: odsuňte se jinam a tam si vykládejte. dík
po vašich dalších sděleních, které se nebudou týkat tématu diskuse, vás budu blokovat. dejte, prosím, prostor i ostatním, aby se k tématu diskuse vyjádřili. děkuji.
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
no ja si spominam, ako mi pod jednu disusiu papouch napisal nejake cislo, tusim 8960? bolo to pod uz zmazanym nickom.
celkom som sa na tom pobavil neskor a ano, pride mi to v poriadku.
v neporiadku mi pride tvoj psychicky stav, Narvahu
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
buřeň: Rostliny ohrožující člověka tím, že konkurují těm druhům, které mají pro člověka potravní hodnotu, dřeva, ...; např. oplétají své úponky kolem stonků hospodářských a jiných plodin. (priroda.cz)
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
jelikož nemá nikdo nic k tématu diskuse, bylo by asi nejlepší, kdybyses smazal. a to dřív, než přijde lakrov
předchozí zmínka platí i pro tebe. pokud nemáš nic k tématu diskuse, jdi se, prosím, bavit jinam. díky
narvah: ty mě zničíš :-D:-D:-D od tebe to sedí jak pr**l na hrnec, hehehe
Mýlíš se Pišto, nemáteli je 7.p.mn.č. podst.jm. nemátel
a nesnaž se mi tu tvrdit, že nevíš, kdo je nemátel!
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
márve.. "Ty fotbalový kecy už mě štvou...".. dyť ty seš jeden z těch největších kecálistů tady.. :-))
Pišta_Hufnágl
07. 08. 2009
Jedna z nejstupidnějších. Na stejné úrovni, jakobych veřejně dal hlasovat o tvém blbství, či jak bych to nazval.
Kamil Sikora
07. 08. 2009
Já se dneska teda bavím - tam mě napadlo - nezrušíme písmák? Že bychom si to odhlasovali :-))