Slovo sračka nepoužívám :D To jsem nepsal já =) Ale jinak je zdejší poezie... dost průser
Já tam byl a tvá díla viděl... jenže já poezii moc nerozumím a tak si myslím, že bych ti nic přínosného nenapsal :-$
Já už si to nepamatuji, ale bylo to asi to, co píšu skoro každému :D Ale jestli tě to potěší, mrknu na tvá díla =)
A na písmáku si tak nějak vespolek tykáme ;)
Rozzuřený autor je luucienkaa, tedy než se smazala =)
Jo, píše, už na to upozorňoval garth, mám ten dojem =)
Teoreticky by to i stačilo, ale o tohle jsem se musel podělit =)
normálny výjav z písmackého života... :)
Alébrž má jiný význam, tvé použití ve větě "alebrž aniž byste napsal něco povzbuzujícího" je mylné =)
Ono je mnohdy těžké, najít na básni něco pozitivního =) Ale mohu tě ujistit, že občas napíši i pozitivní kritiku =)
alébrž jsem ještě nikdy neslyšela, ale abyste už píšu taky.
já s Vašima bodama souhlasím, i když nesouhlasím s tím, že kritizujete jen negativně, alebrž aniž byste napsal něco povzbuzujícího.
Tohle je trochu jiná osobní korenpondence =) Jinak bych jí nezveřejnil =)
Na písmáku jsi dva týdny, za tak krátkou dobu ses nestačila obeznámit se zdejšími poměry ;-)
promiň ale nejsem :D ani nevím kdo to byl, ale publikovatzde osobní poštu někoho jiného je prostě ubohé a trapné.....
Annye: Že ty jsi Lucienka? :D
No, jak jsi sám řekl, není to vhodné takto zveřejňovat soukromou poštu. Stát se to mně, beru to jako hrubý a nepřijatelný osobní útok. I když se dá argumentovat tím, že cokoliv na Internetu není již soukromé, tak lidé dost rozlišují, co jsou ochotni napsat veřejně, a co v relativním soukromí sdělit jedné osobě.
Ale -- jako sup -- docela chápu, proč jsi to udělal, a rád jsem si to přečet... ;)
(tip)
Možná, že kdybys vycensoroval její skutečné ID, tak bys jí jako autorku úplně nezabil: Zaujalo mne to úžasně sluníčkové IDčko, ale zjistil jsem, že už tu vůbec není, tak se teď cítím ochuzen. ;) Kolik že jí to vlastně bylo? Třeba by z toho vyrostla.
díky, že ses stavil =) vracet se nemusíš =)
tak ona je smazaná už holka jedna
vzteklý autor...dobrý dobrý...před chvílí sem tu čet poměrně rozsáhlou diskuzi založenou prikurtovat k topeni a osukat (nevíte někdo kdo to je?) kde se rozebíraj jakýsi inerní písmácký bojůvky mezi zdejšíma...a musim říct že tyhle diskuse mě oslovujou mnohem víc než drtivá většina věcí tu uveřejněnejch...jakejsi vývoj zřejmě...no to nic
tohle mě bavilo du se podívat na tu Luucienkuu :)..asi se fakt dneska nudim
:-) vtipné... i když to vlastně není až tak dílko. podobné rozhovory jsem tady zažil už tolikrát.
Nerošek má samé dospělácké kecy...
A to neroušek chtěl, abych to smazal :-)
Já si početl, za moc to nestálo...
Aha, já myslela, že si počtu, jak píše :)
Hledala jsem tuto autorku a nenanašla.
obávám se, že je to tu naprosto normální. *
Písmák je nejzajímavější místo na internetu, které znám.
Peace :-)
Heh, písmák vypadá zajímavě.. :-)
T.
Kritika pro kritika? Žijeme v bláznivém světě!:D
Ale Garthe, tady přece nejde o hrubku ve zprávě... Ale jo, máš pravdu, měl jsem si dát pozor :-)
Přesně o to asi šlo Lucience... :-) Kdyby mi někdo opravoval chyby ve zprávě a sám přitom seknul hrubku....:D
Nic. Jen mi připomínáš jednoho gentlemana, který mě podobnými rozumy zásoboval půl roku :-) A mě to fakt nebavilo...
A já jsem se tě na to ptal ?
Nepíše se "mě je jedno", alébrž "mně je jedno".
fakt se to asi nedělá zveřejňovat korespodenci, ale tohle je dost dobrý ...tip
Nemyslím si, že zveřejňovat osobní korespondenci je vhodné, ale v tomto případě jsem neodolal :-)
Yop, Simpsons rulezzz :-)
já myslím, že to mělo zůstat soukromou věcí mezi Tebou a kritizovanou autorkou... Ale co už. Rozhodně mě zaujal Tvůj nick. :-)
Rovněž nechápu důvod zveřejnění vlastně osobní korespondence...
proč to tu dáváš? Budem tu všichni zviditelňovat kritiky a reakce na ně? Co kdybys něco napsal?
mi už i bez kritiky nestojí
ale jinak počin dobrý