Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePověra
12. 08. 2009
8
16
2998
Autor
Edvin1
Ležím na terase a koukám na nebe počmárané kondenzačními čarami. Blíží se čas dovolené, a mne zmáhá slabost. Loni jsem taky tak toužil, a místo sbaleného kufru zatloukli rakev, místo letu přes oceán jsem šlapal na hřbitov.
Stávám se pověrčivý.
Koho tentokrát povezem?
16 názorů
jejdavilda
20. 08. 2009
*, mám to podobně :-(((, obalená strachem, čekám stále nějaké špatné události, někdy jako bych žila jen napůl, je to špatně, já vím, ale co s tím
Jarmila Moosová Kuřitková
12. 08. 2009Adamova Eva
12. 08. 2009
Tohle vylití duše si Vaše milé ohlasy nezaslouží. A to jen minuty po sepsání textu!
Tak díky moc!
Váš
dědEd :-)
za určitou životní podobnost...za tu připomínku...
ze které je mi moc smutno...tě podpořím*
Marcela.K.
12. 08. 2009
Začne-li se stávat, že lidé v rodině umírají v den narozenin blízkých příbuzných, je ta pověrčivost umocněna vztahem k číslům. Za posledních dvacet let se to u nás stalo třikrát, z toho dvakrát za poslední rok. A za necelý měsíc budu mít narozeniny. Mám se těšit?
Asi to ode mě nezní jako útěcha; spíš jako trumfování, ale není to schválně.
Silné pocity jsou obtížně přenosné na ty, kdo je momentálně nemají, pomineme-li holywoodské, ne každému vyhovující, řešení. Tak ti přejeme, aby ti to s mořem přece jenom vyšlo.
Lidi, Vy nevíte, co se ve mně odehrává....
Mylenko, po šedesátce se člověku moc čekat nechce.