Evidentně by se jich našlo víc takových. Hezký večer.
to bylo na jednoho zde dříve působícího mega básníka :-)
To vypadá, jako kdybys popisoval Básníka v pruhované košili s brýlemi. Ani si ten nick pořádně nepamatuji. Nedovolila bych si někoho takle konkrétně vyzvednout, ale on to o sobě sám píše, tak snad nepíšu o někom nic špatného, to bych nerada. ...***
Jo to mě pobavilo, je tu nějaké ztotožnění s postavou?;)
Jo to mě pobavilo, je tu nějaké ztotožnění s postavou?;)
diky diky :-)) mel jsem opravdu bajecne vzory :-)
S lehkostí leoparda a přesností odstřelovače velmi bravurně vykresleno...
Tip
gratuluji k umístění v soutěži :-))
já se svým veršem
kur domácí
dřevo kácí
jsem nic nevyhrál a od dalšího veršování upustil
Jeho tvorba se pronikavě zlepšuje v obdobích rozchodu a životních proher - Takhle nějak to mám i já, ale šálu nenosím, celaskon nepapám a vegetarián nejsem. Ocenění mám jen jedno a to ještě za dvacaté místo. Uff, jsem rád, že nejsem soutěživý básník.
Sebevražda celaskonem je v poho - celaskon není zcela skon :-)
Vtipné, čtivé, rázné, zajímalo by mě, kolik lidí po přečtení spáchá rituální sebevraždu celaskonem :-)
jsem taky svůj oblíbený autor :-))
Sebevražda celaskonem, :D dobrý. *t*
:-DDDD všechno možný - jen to ne :-))
Piraně na poušti??? No Vaudíku, ty se fakt nezdáš!!! :o)))))
http://www.novinky.cz/koktejl/179777-tajemna-ruka-na-fotografii-bytu-k-pronajmu-zpusobila-ve-finsku-zdeseni.html
ten puntik je asi meteorologickej balon nebo neco takovyho kulatyho a hodne vysoko
tady jsem na lovu pri tzv Projekt pirana
Ten bílej punťas může být ve výsledku cokoliv - z tohohle těžko soudit zrovna na jinoplanetníky, ovšem na té druhé fotce - to už je jiný kafe!!! :o))) Na lov těchhle pumprlíků klidně vyrazím - jen abychom se nedožili zklamání a nebyly to jen prototypy nějakých japonských robůtků chystaných pro dítka jako vánoční překvapení! :o)))
a tohle letelo Barcelonou
Tak to budu jedno velký voko!!! ;o)
mimous je samozrejme slangove oznaceni nas od FBI pro mimozemstany a jinoplanetany :-)
hned sem dam par fotek ufo, co jsem udelal :-)
což evokuje otázku, co myslíš termínem "mimouš" - honit se dá ledacos :-))))
- ale pátrat po ufounech, jo, to by mě bavilo! ;-)
jestli chceš do party, Scully, tak se tu vykašlu na práci a jdu s Tebou honit mimouše :-)
áááá, tak to se těším na nového Muldera... :o))))
Jak delam vsechno, tak casem urco budu :-)).
tajnůstkáři! Hele, nejsi ty takhle náhodou agent FBI? :o)
supr článek - ale o kom to je?? :o))
To jsme se tu všichni hezky sešli :o))))
o tom nepochybuji, nakonec, jsou za to neplacení
to je sprosté, takhle věřejně napadat kritiky :-)*
musim napsat taky neco o fejetonistech, aby se nezdalo, ze si delam legraci jen z ostatnich zanru :-))
:o))* Vždy si k Tobě ráda zajdu počíst a sakra vím proč :o))
aneb celosvětový rozruch v Komorní Lhotce
tsuki, Lauro - to je virtuální básník :-))
mám neodbytný pocit, že je to psané na míru jedné konkrétní osobě, tak či tak, sedí to jak prdel na hrnec i na dost jiných. škoda jen, že nemám dost chechtáků na hrabici celaskonu a vlastní náklad.)) *
To je vlastně dobrý nápad. Sezónní rýmou taky trpím!
Uzij si to - ja nekam vyrazim az najdu pas :-)
Vaudí Antonio, díky za pochopení mé starosti o tebe.
A teď už vzhůru po vlastech českých. Ať žije dovolená 2009 !!!
Opatruj se !!!
Yeziiinko - já bych si dal nick třeba Sezonní rýmař
Ferry - slibuju, že nenasednu s cizí muslimkou nikam :-)
... tady bych ale neměla zapomenout dodat, že nejvíce mě zde děsí právě nick Yeziiinka. Dokazuje věkovatost Písmáka i mého pobytu na něm. Dnes bych se jistě pojmenovala dospěle.
Crazy_dark_jezinka.
To je rozkošné! Zapomněls na nick. Bude to pravděpodobně vykoreneny_nepochopeny nebo crazy_dark_devil.
*
Víš, Vaudislave, s těmi muslimkami je to tak, že když jsem napsala, že jsi Dajánovitej, tak abysis nesedal do auta s někým jako byl Al Fayed junior. V tvém případě by to byla Al Fayedová.
:)
Bigu :-) to se musím kouknout
ale ono možná by stálo za to popsat Písmáka jako takového
Arniko, Ruperte - díky za návštěu
To je o mně. Hnusně pravdivý.
Akorát, že s mýma dílama si vytírá krakonoš....
zábavné...líbí se mi přesmyčka ...obléká se do značkového oblečení atd....
?ku - tady jsou nejdražší věci vypadající jako by je někdo vytáhl z popelnice a boty už předem okopaný a džíny děravý a kabáty záplatovaný
ale look je důležitej :-))
Obléká se do značkového oblečení určeného pro lidí pohrdající komerčním značkovým oblečením.
:))))) t.
to je papouch. on obchází nakladatelství, to on se vnucuje do myslí čtenářů svými příšernostmi
s muslimkama?? jak Te to napadlo?? :-) To mi opravdu nehrozi!
Ty jsi trochu Dajánovitej král našich srdcí. To máš nad diplóm. Raději si však nezačínej s muslimkami... :)))
Ferry, ale urcite nenosis basnickou salu i do sprchy :-)
uz mam cestne uznani z nejake souteze? - ja jsem skoro nic literniho nevyhral - nepocitam-li triko tady za uvodnik. Treba jen zavidim :-)
Ježišmarjá, já ráda Bukowski i čtvrtou cenovou.
Kolik jsi nás, autoříku zlořečený, takhle nechal zpytovat svědomí?!
t* :)
Ty, Vaude, s básněmi jsem skonči v roce 1983.
ja myslim, ze kazdy basnik najde jednou svou fanynku, ktera oceni originalitu ci banalitu verse, propadne pochvali uhledny shluk pismen
uz jen slovo "basnik" navozuje u divek romanticke predstavy, jak spolu ve zpomalenem zaberu bezi v rannim oparu rozkvetlou loukou - fejetonista nic takoveho nevyvolava
drz se basni!
A pak je ještě jedna kategorie, která se liší jenom tím, že nevyhrává ani ti lokální ceny a pubertální dívky po něm vůbec nevzdechnou. Nazval bych ji "Básník soutěživý, podskupina neúspěšný". Týká se i prózy. Mohl bych vyprávět.
papouch :-)
Prosecky - ta prvni veta je citat, protoze me to napadlo uz driv a teprve vcera jsem narazil na citat od Lece, ktery to spustil.
Grützi, Vaud! chápu to správně, že je to celé citát Stanislawa Jerzy-Lece? Z jakého roku je te překlad?
Milly - a proč ho jt nepoužívá? ;-P :)
D4N - ano, závidím - závidím Vaudovi, že umí psát super fejetony :-p
Janino6 - už jsem měl vymyšleného "kritika", ale asi to nechám chvilku vychladnout
ale povídkář se přímo nabízí (ikdyž je tam hodně paralela v některých věcech)
ČKD - jt je talentovanej básník, to nemůže být on :-))
aleši - já už jsem přestal počítat s kým se mám poprat - představuju si to, že na mě při srazu nastoupí drobní a neduživí básníčci a budou mě bušit pěstičkou někam pět cm nad koleno
Prima :-) Bude následovat i "Prozaik"?
zrovna včera mi jeden soutěživý autor vyhrožoval zabitím :o)
po přečtení fejetonku jsem došel k závěru, že bych měl zásadně změnit image.
skvélé, jsem také soutěživá...i když se této charakteristice v mnohém dost vymykám:-)
A na jt mně nešahejte!! (ten má talent)
Ještě, že nenosim básn. šálu ani klobouk a pubertální dívkym zanechávám (snad) chladnými.. .-) (jsem z obliga) Jo a hlavně jsem (prozatim ovšem) nic nevyhrála!! :-)) (oblíkam se samozřejmě originálně a neznačkově!)
-t-
"Zbožňují ho hlavně pubertální dívky, což mu dává pocit, že je fotogenický."
:D
Celaskon *
:-))))
to je
jt :-)) a mnoho dalších :-))
píp :>
pěkné... ale vzals mi vítr z plachet... zrovna jsem se chystal psát na podobné téma :-)
to je virtuální básník
ale zajímá mě, komu bys tenhle popis přiřadil :-)
Levi - kvíz?? Zkus to :-))
hehe, tohle je zcela trefná záležitost, navíc v drobných obměnách použitelná i na mimobásnický obory... *
ještě, že chodím nevkusně oblíkaný, chodím na pivo do nádražky a hospodskou konverzaci provozuju co nejjednodušeji, aby bylo víc sil na pití.
mohl bys k tomu ještě přiřadit kvíz.
přátelé a kamarádí - díky! Za vaši kritiku jsem doplnil diakritiku (+jako bonus jeden postřeh nakonec)
Květoni - o jménech jsem už psal, ale jestli máš nějaký nápad, tak si to rád přečtu!!
Oldjerry - humoristi si nekonkurujou, humoru není nikdy dost!
Celaskonu zdar!
Teda mně to připadá jako docela fajn kariéra (dokud vydrží sebeklam :-) V nouzi a duševní omezenosti je si člověk sám svým nejlepším přítelem ! *t
:)) Na Radiohead mi nesahej, jinak to je špičkový:))
Obleka se do znackoveho obleceni urceneho pro lidi pohrdajici komercnim znackovym oblecenim.
:-))
Došel mi celaskon! Letím pro další
:-)))****
* :-))týká se to jistě i básnířek soutěživých, kdyby snad ne, to by mne moooc mrzelo :-))
ha haaaaa!!!!
pravdu diiiz
ses borec, vystihnuto naprosto:)
Teď jsi mne tedy namíchl - nepiš o mně, jó ? Nebo se aspoň formálně dovol. Já ti to sice nedovolím, ale tobě to bude stejně jedno. Mně potom nezbyde, než aby mi to bylo taky jedno, maximálně dvojí, ale to už je zase jiná kapitola. A nečtu Bukowskiho a nečtu jiný básníky, než ty, co exhibují vedle mne, přede mnou, nade mnou a za mnou na Písmoni. Nečtu ani ty, co exhibují pode mnou. Ty jsi rarita, tebe čtu, asi proto, že se vymykáš - exhibuješ totiž daleko ode mne, což je mimo můj výčet. Buenos dias
Velmi výstižné! TIP jako hřib!
Spíš bych to zařadila do fejetonů. Je to dobré čtivo.
Ještě tam postrádám odstaveček o pseudonymech.
Ale jak tě znám, jistě se chystáš tomuto šťavnatému tématu věnovat samostatný článek.
Jdu do čtvrté cenové bez ubrusu a s mouchama.
Marvine, nedělej se že nevíš o co jde:P
*
beru to celé s nadhledem
a je to fajn čtení*
Zní to sice trochu kuřeočně, ale je to vtipný. A Němcová JE cool :)
*