Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAž do odvolání - zákaz líbání
Autor
Marcela.K.
Čekal v jídelně.
Umývala si ruce a zaslechla kroky. Když odcházela ze společenské místnosti, cítila v zádech jeho pohled.
Nemýlila se. Nerozsvěcela, protože sníh za okny stačil na orientaci v místnosti.
Teď viděla černý stín. Jeho silueta se odlepila od stolní desky a zastoupila jí cestu.
,,Kam spěcháš? Počkej.“ Chytil ji kolem pasu a ona se zastavila.
Byl o dost starší. Už pracoval a na hory ji a její sestru vezl s kamarádem svým vlastním autem.
Znala je ze zábav. On pro ni chodíval nejraději na ploužáky. To pak cítila, jak se mu potí dlaně. Vlastně to bylo docela nepříjemné a nějak zvlášť dobrý tanečník taky nebyl.
Ona tancovala ráda. Raději, než aby seděla u stolu a pila limonádu. Sestra si mohla dát už víno, ale jí stejně nijak zvlášť nechutnalo.
To vše ji prolétlo v té nekonečné chvíli hlavou. Bála se pohnout. Byla ale také zvědavá, co bude následovat.
Rukama si ji tiskl víc a víc k tělu. Naštěstí měla dlouhý svetr a tak nedokázala odhadnout, jestli je má zase zpocené. Mlčela.
Najednou ucítila jeho tvář u své, poznala z dechu, že pil víno…a pak!
Políbil ji na ústa. Zašimral ji jeho knírek, rty měl měkké a vlhké, snažil se dostat do jejich úst jazykem… Odtáhla hlavu, ale on ji chytil zezadu za krk a nepřestával líbat.
Když se konečně zastavil a pustil její hlavu, řekla :,, Budou nás hledat. Musíme dovnitř.“ Vysmekla se mu z ruky a rozběhla se po schodech za partou, jejíž smích byl slyšet až sem.
Nezbylo mu, než jít za ní.
Když vešla do místnosti, sjela ji sestra pohledem.
,,Kdes´byla?“ zeptala se.
,,Dole, na záchodě.“
V tom se ve dveřích objevil on. Sestra se na ni znova podívala a řekla.,,Jsi blbá?“
,,Nejsem!“ odsekla jí.
,,Asi seš!“
,,Nejsem! Zdrhla jsem mu!“ Obě se začaly smát.
Ve všeobecném veselí se jejich smích promísil s ostatními. Hráli společenské hry, bavili se, natahovali večer přes půlnoc...
V noci, když pak vedle sebe ležely ve spacáku, ji sestra vzala za ruku.
,,Tobě se líbí? Vždyť je děsnej!“
,,Nelíbí, pořád mě sleduje . Chtěl se líbat. Víš, tam před záchodem mě líbal. Teda bylo to pěkně hnusný!“
,,Vždycky to je hnusný, když ..“zarazila se. ,,No, když k němu nic necítíš, když ho nemáš ráda.“
,,Víš, ségra, já myslela, že s kterým se budu líbat, že si ho I vezmu. No, tohohle teda ani náhodou! Si myslí, že když má auto…“
,,Vždyť to jsou blbci oba. Představ si, že si koupí benzín a jen tak jezdí. Nikam nejedou , jen prý jedou. Fakt magoři!“
,,Víš, jak mi dal pusu, tak jsem si vzpomněla…“
,,Na co?“
,, Jak jsme byly malý holky a koupaly se spolu ve vaně a tys byla jako velryba a já ti seděla na tom nahatým zadku a pluly jsme na ostrov a pak jsi vyplázla jazyk a já se dotkla toho tvýho a byl jako hlemejžď….a hrozně jsme se tomu smály. Pamatuješ...? I maminka se tehdy moc smála…“
,,Mamka říkala, že tě mám hlídat a že mě máš poslouchat, takže milá, malá sestřičko, až do odvolání - zákaz líbání! A teď už se spí…“
Poslušně zavřela oči. Přehrávala si znova svůj první opravdový polibek.
Těšila se, jak holkám poví, že už se taky líbala a nebude jim lhát.
Klidně jim řekne, že to bylo pěkně hnusný, protože teď už to ví.