Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senalaďte si Blaník (2)
14. 08. 2009
0
23
4258
Autor
aleš-novák
Včera večer jsem tu napsal upoutávku na rozhlasový rozhovor,
který avizuje naše aktuální divadelní představení .
Protože se mě někteří ptají, proč jsem to tak rychle smazal,
chtěl bych vás upozornit na www.periskop-pribram.cz ,
kde je v kulturní rubrice tento rozhovor v rozšířené verzi
k přečtení.
Což můžete brát i jako pozvánku na sobotní večer :o)
23 názorů
aleš-novák
24. 08. 2009aleš-novák
24. 08. 2009aleš-novák
16. 08. 2009
Tááák - jste blázni všichni tady, protože dík vám se budu smát ještě ze spánku, do něhož bych se ráda právě ponořila (pro Vauda: nikoliv ovšem stylem "Z kopca na kole a po cuni do vody"). Taky jsem chvíli bloudila po opilcích a přívalových vodách, až mi došlo nasadit na to ten triatlon a nakonec jsem se přece jen k avizovanému článečku dobrala. Aleši, k láhvi na plasty byste měli dát cedulku, aby na každou kartu její původní majitel uvedl i PIN, jinak si z nich můžete pak po domácku leda tak lisovat kelímky...
nebudu líčít své pátrání v periskopu, neuměla bych to tak pěkně, jako Vaud s Květoněm, ale doplním pro zvídavé adresu, kam občas nakukuji: http://www.divadelkozavodou.com/index.html
aleš-novák
14. 08. 2009
ale zalistoval jsem si Perirektoskopem a treba kategorie High jump se u nas driv na vsi jmenovala
"Z kopca na kole a po cuni do vody"
aleš-novák
14. 08. 2009
no, ono Te to prejde az prijde kontrola z uradu, ze zamestnavas nacerno deti a jeste cely vydelek shrabnes!
aleš-novák
14. 08. 2009Květoň Zahájský
14. 08. 2009aleš-novák
14. 08. 2009
Pred chvili jsem telefonoval s jednou agenturou v Praze a bylo to superrustikalni, tak me nejaky Periskop nerozhazi :-) To jsem se dovolal zpatky v case :-)
aleš-novák
14. 08. 2009
hned jsem se vrhl na stejne clanky jako Kveton - Opilci osedlali traktor, Novokninsky maraton a navinarskou pecku s nazvem Kose na psi vykaly - takze spravne mela Kvetonova nabidka znit - Co kdybychom si vykaly, mistre?
Jestli chcete, tak zadejte tema a my vam k tomu s Kvetonem dopiseme vtipne dialogy :-)