Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo zázemí
18. 08. 2009
7
12
711
Autor
Arlette
zas přijdou divná rána
kaštany se vkutálejí
i do nejzazšího kouta
myšlenek na slunovrat
co dá se
než schoulit se do zázemí
medu
12 názorů
Pečené kaštany s medem a k tomu punč z portského, sedl bych si a zamyslel bych se, Arlette, co se mě vlastně ptáš. Některé odstředivé pohyby bych urychlil. Jiné planety se už vzdálily mimo mou gravitaci a ty bych chtěl vrátit. Možná bych je už nepoznal a ty nové ...? ...?
Arnika Plazivá
18. 08. 2009
Je to škoda, Arlette, je. Ale nemůžeme si pomoci, stejně se pokoušíme pořád znovu, i když víme, že neuspějeme ...
Přání nás, básníků, jsou natolik slabá, že nedokážou zastavit pohyb zemské osy, ba většinou nedokážou zastavit vůbec žádný odstředivý pohyb, Arlette.
Ano, taky mám podzim moc ráda. Jen bych si letos přála, aby léto nepospíchalo pryč...
Nejkrásnější období je přece jenom podzim a ta rána v oparu, kdy slyšíš kočár a dech koní, ale nic nevidíš, jenom v dáli se někde oblačnost protrhla a několim paprsků padlo na mokrou zhnědlou trávu, jen okamžik ...