Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMeditovat nad
23. 08. 2009
17
23
2571
Autor
berg
s velkou péčí pomočenou větví
o limitech kraje
kde rostly děti, dům
kde stárne
už tak stará fena
Apropó
bylo toho víc
večery, sex, žena
Jak říkám
bylo toho víc
23 názorů
IVO: to je moc hezký - Hrabala mám rád... hodně, a tenhle jeho výrok mi nějak utekl. Dík
return: asi chápu, co se mi snažíš říct, ale (jen a jen dle mého) poezie nemusí hledat východiska, jde spíš o sdělení pocitu, ne o jeho řešení v pointě. Věci, události, jevy se zacyklují, někdy stagnují a pak třeba následuje prudký zlom - ale tady mi nešlo o žádný bilancování... spíš naopak.
return-of-ca-2
24. 08. 2009
"Vždy, když tak močím, myslím na lidstvo. Bohové nám namočí do očí a jedeme." (Bohumil Hrabal)
*T
bergu - tak jsme si to hezky vysvětlili a výsledek je, že s tebou souhlasím : píšeš jak to cítíš a jsi svůj. To stačí. Já mám nějaký názor a ty jsi z těch, co mi stojí za pár slov. Toť vše, milý Wattsone...
Oldjerry: mně ta první řádka vlezla hned do hlavy a navíc mám (uznávám že sebezálibnou) slabost pro určitej zvuk textu... tak proto je to tak, jak je. ÷))
Janina6: jsem převelice poctěn a s falešnou skromností hledím do země na svou končetinu konající předozadní pohyb. ÷)))
VT Marvin: Sákryš, to nám ta debata o nutné a všední každodenní činnosti sklouzla až do výtvarna. ÷))
Janina: u mně je to tak 80% ironie a zbytek vážně. A to skoro u všech textů.
No... "fascinace naoko" nemusí mít ke skryté ironii tak daleko, Marvine :-) Já málokdy básníkům věřím, že něco myslej vážně :-)
VT Marvin: právě... a asi v tom nejsme sami. Jako malí kluci jsme se dokonce tímhle způsobem pokoušeli psát do sněhu. ÷))
Akorát holky mají smůlu, jim tahle kreativní činnost asi zůstane zapovězena. ÷)
No jo - já mám už ty stařecký normy : já už jsem spokojen, že mohu bez problému vychcat a větve mi k tomu netřeba (:-D
stačilo by mi bylo bývalo : zamyšleně močím (na uschlou větev) a tak dál už normálně jaksi jako dosud - abylo to top.
To vysvětlení mi sice nesedí, ale vše ostatní dává smysl. TIP
Oldjerry: velkou, právě při téhle činnosti dostal textík skelet. ÷))
Janina6: viz název kolekce. ÷))
Ostatní: obligátně - dík, ať už se líbilo víc, míň nebo vůbec. ÷))
Trochu váhám... cítím v tom skrytou ironii a nevím, jestli si ji nevymýšlím :-) Pokud tam je, líbí se mi to.
Připadám si jak blbec - nemohu přijít na to, jakou funkci tu má pochcaná větev. Jinak to má čtvrtý rozměr jak Möbiův pásek