Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatební večírek
23. 08. 2009
1
50
3437
Autor
martinez
.
přilítla mi tahle sms s prosbou o "vyvěšení":.Svatební večírek - Café Práh, Brnosobota 29.8.2009 cca od 18 hod.hudba na 95% Black Unicorn + Kvarteto FórObčerstvení sladké, nějaké chlebíčky + přípitekútratu každý sám (pokud si nezorganizujete nějakou sbírku).samozřejmě je to písmácká svatba ale v tý sms nebyl pokyn esi prozradit čí...takže vyhlašuju soutěž – kdo to první napráská za mne :o)
.
50 názorů
Tajemná ctitelka
31. 08. 2009
pista rules ;-)
kristyna> to se mas cim chlubit teda
novomanzelum samozrejme vsechno nejlepsi
Tajemná ctitelka
28. 08. 2009Pišta_Hufnágl
28. 08. 2009Armin Tamzarrian
28. 08. 2009Pišta_Hufnágl
28. 08. 2009Armin Tamzarrian
27. 08. 2009Pišta_Hufnágl
27. 08. 2009
to je teda nablblost... proč to kurnik oznamuje martinez???
(avi novomanželům)
manželství je jako oblehaný hrad!
kdo je uvnitř chce ven a kdo je venku chce dovnitř...
Gratulim se (hlavne k naveste) a slivovici od pacosu na dalku pripijim (jak rika moje francouzska maminka) "cenichovi". Dej vedet, az bude do noci zpivat nejaky kojboj nebo kojgirl! To abych si mohl pripit znovu! :-)
já myslím že byste aspoň hoďku dvě zvládly... s eliščinou asistencí... ne? :o)
Jenomže ta naše družička má teprve pět let. Sice už taky skládá básně, ale na večírky to zatím nevypadá:o)))
nebyla by to jediná družička - eliška - akšile chodí na všecky srazy :o)
To by bylo krásné, takový sraz... jenomže budu mít s sebou družičku, pro tu by to nebylo. Ale stejně si to užijem :o)
díky gratulantům a úsměv k diskuzi. na žádného kontratenora si nepamatuji.
chodili sme spolu ve spainu. zpívali sme spolu ve sboru. s ní fakt chodím. nekecám. nebo se tak aspoň tvářila když jela dom
no jejda - tomu úplně rozumím - já taky chodím s hodně lidma - a na pohlaví, věk ani barvu pleti moc nehledím - chodíme na kafe, na pivo, do kina, na procházku, na návštěvu, do obchodu... no nachodím se :o)
taky gratulka!
neznám santi ani ženicha, ale takovýhle rozhodnutí se musí podporovat.. :-)
moc jim to přeju - sám se taky nějakou dobu rozhoupávám, takže jste mě ještě víc nalomili, dětičky :-)
to je ale nerozum, že? ;)
gratuluju a držím palce, aby to chvíli vydrželo.. i po svatbě :)
Květoň Zahájský
24. 08. 2009Něžný_debil
24. 08. 2009Květoň Zahájský
24. 08. 2009Armin Tamzarrian
24. 08. 2009Armin Tamzarrian
23. 08. 2009
no čekala sem kdo bude první protestovat - mně je to vcelku jedno - já su jen zprostředkovatel - ale myslím že událost to je nepopiratelně, týká se písmáka a bude tu viset jen týden... pokud bude zabírat místo něčemu veledůležitýmu, změním to - esi to změní někdo jinej, kdo uzná za vhodný, nenadělám s tím asi nic - ale ráda si poslechnu zas tvý důvody, dochtore :o)