Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seListíny
25. 09. 2001
12
0
2854
Autor
Merle
Listy líně sněží,
skákají z kaštanu,
běží mi myšlenky po tváři -
je odvanu.
Komáří nálety v kónické spirále
a málem...
málem jsem ti zavolal.
no, tos klidně mohl..:) být to před naším-za naším, hlavními vrátky.. u nás otvírá i padlej stín.. tsjó, když ne na zavolání, tak olistěním na hlavu ;)
Název je super! Příchutí nostalgický.. jak si tam ty smutky sám sebou zamyšleně přehrává. Ještě že tě popohnal komár.. nebo kolemjdoucí kaštan? ;)
Půvabně se mi to líbilo.. že od ucha k uchu -ani se donáškou pro vodu při džbánku neutrhlo. :)))
Nepálím si prsty cizímu trápení, naopak! sama mám památeční bouli. :)
t´ý brďo...ještě že NE...někdy je dobrý to číslo vymazat - pokkud ho neznáš zpaměti...to jseš pak v prdeli - pak už si musíš vymazat jedině hlavu
:c))) tak si budu muset umejt voči či co, prostě čtu, čtu a najednou jsem mimo a vidím jiná písmenka a básničky mají jiný náboj :c))) a ty kritiky taky (co třeba změnit první písmenko u slova hejno) :c))))
Merlíku, to víš žes' jí měl zavolat, každá - opakuji KAŽDÁ - na to čeká :c)
poslední řádek *
(já taky marně přemýšlím, čí číslo jsem si dnes uložila - a ani nenechal vzkaz)
mne sa to zase celkom páči :o) - potešilo ( ospravedlňujem sa za takýto nevyhranený názor :o))
Bezejmenny
25. 09. 2001Ostrovidka
25. 09. 2001
;-))) Musím se smát... Merlíku, slyšíš? Máš pokračovat ;-)))
Jestli chceš můj názor, brácho, no, tahle teda nic moc...
Možná ne "nic moc", Violátore, ale "něco dost" jistě ano. Závěr je nečekaný a dobrý. Tip.
Vio :)))) jojo... hň hň hň
ale máš pravdu, je to fakt slabota... přesto pochopitelné :)))