Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV nesnázi
Výběr: Krytyk
05. 09. 2009
33
39
3654
Autor
Ferry
Kočku jsem dala k sousedům
a ve zmatené mysli zkratce
vyvětrat běžím celý dům
Jsem mimo jako médium
Kyanid o páté čpí sladce
v žaludku střela dum-dum
-dum
Vtom na své vlastní mucholapce
uvízlá trčím bez hnutí
"Hej (někdo chodí po zahrádce),
nepomůžete, prosím, babce,
co zvolna zraje pro důchod?"
Prý ne
prý zamčený
je
vchod
39 názorů
zblblýptáček
08. 09. 2009Ještěrčí král
08. 09. 2009Sebastiana
08. 09. 2009Arnika Plazivá
07. 09. 2009
Kočce Hekaté se u nás říká Ketyška. Fotku mám, ale poslat neumím. Polepším se však.
Všem moc děkuji za milá slova. Krytykovi za výběr, to je můj druhý v životě, tak jsem celá pryč.
Raduji se z rozmilých tipíků jako z dárků ke zlomenině nohy, kterou jsem si spáchala bezodkladně po napsání básničky V nesnázi. Jak píše Dadik, možná z předtuchy...
Moc hezké, to jsi celá ty, Ferrinko! Hekaté zahlíží asi ještě teď, že? Náš kocourek Dr. Knedlík (střešní a půdní rasa) také průvan nemusí ;-) ****
se nedivim,
kdyz mas v zaludku strelu dum-dum-dum..
ze pak vetras cely dům:-))
aleš-novák
06. 09. 2009Arnika Plazivá
06. 09. 2009jejdavilda
06. 09. 2009Sebastiana
05. 09. 2009Květoň Zahájský
05. 09. 2009
Já mám zase nacvičeno, ještě z doby, kdy jsem měla pesinku, otevřené dveře na dvůr, aby kráska mohla chodit dle libosti - a ona pusinka chlupatá, stejně mi nejraději ležela u nohy a šla ven jen se mnou... stále se mi po ní stýská...
Proseku, to je moje šlechtična kočka Hekaté, z chovné stanice Královna noci. Má rodokmen na čtyři stránky, takže je úplně degenerovaná. Žije jen ve výškách, tzn. na vršíčku prolézačky, na skříních, na hranách dveří atp. Skáče do nesmírné dálky a zdrhá jak Bolt...
Můrko, dík, zrovna tě čtu a říkám si, že jsme dnes nebyly nepodobného rozpoložení.
Oběma ĎĎĎĎ
Ne, v panice se mi zazdálo, že není co dýchat. Takže akce průvan. A otevřít okna, jež by mělo moje ruské modré pometlo v dosahu, by znamenalo, že bych už kočku nikdy více v kraji nespatřila...
U nás se žije jen o škvírkách....
:)
Uteklo ti mlíko, nebo větráš jen tak? K nám chodí kočky od sousedů samy, ani si vrátka neotevírají, teď už vím proč, panička jim dělá doma průvan :-))