Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHyperventilace
Výběr: Krytyk, Augustin_Šípek, Markéta
08. 09. 2009
20
33
6714
Autor
Miroslawek
|
33 názorů
Talu ben Kohelet
24. 09. 2009
Zde dám V skutečně a především z důvodu prostého - umožnit veřejnosti porovnání "vlastní tvorby" Mirosláwka s jeho bohatě navštíveným opojením fernetem. Myslím, že bude zajimavé číst názory - od Mylenky po bůhvíkoho.
Veeriiaann
18. 09. 2009Veeriiaann
18. 09. 2009Miroslawek
16. 09. 2009
asi jsem analfabet...jak jinak by mi to mohlo připadat jako na efekt poskládaný???
No jo... dvě dávky! Tak jim to teda nandej, bejby! A přestaň už samoúčelně chcát a mrdat. Fuj! Že se nestydíš takhle mrhat spermatem... a talentem!
vindal drámo
10. 09. 2009
superventilace!../*
..obsah muze nekomu vyhovovat-nekomu ne, ovsem zrucnost versovani je viditelna
treti sloka by v samostatnosti stacila, avsak by nezaujala tak, jako celek...
Zvonky, chrám, měsíc, svíce..jak obscénní! A jak koukám, nikomu to zde nevadí, fuj!
Dorá práce s rytmem: opakování jednoduchého, úderného riffu. Z frázování by měl určitě radost Charlie Parker. Stoptajm na konci skladby je nezvyklý ale zde zapadá do syžetů.
jako číta sa to fajn
ale
teda s tým devítiocasým patom si fakt neviem rady :)))
čo to?
můžu to číst pořád dokola a nerozumím ničemu
tak nevím; čte se krásně, mrdání i chcanky mají své místo, to spíš lištička mi už lezla krkem, ale stejně - nevím nic
*
experimentátor
08. 09. 2009
Ne znova, ten rytmus je skvělej, nebýt těch dvou, tří větiček, musel by to vzít každej. I s obsahem. Ale to už by nebyla ta správná hyperventilace:)
Prostě umíš.
promučená hodino!:D
a já si tak na začátku říkala že: hurá, vrátil se ke svým srozumitelným veršům...a pak ti brouci!
No jako fuj, tedy*:)
...hudbo zraj
přijď do království mého
rata a ratata
lištičko chloupky bohatá
něho s ohnivými články
malá a rohatá
záložko do čítanky
do bláta...
tohle mi zní, a hodně moc - zbytek beru jako nutné zlo :-)