Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha patriota
Autor
aleš-novák
Na zprávy se koukám téměř pravidelně, i když naděje, že bych se dověděl něco nového, je malá...
Ale například včera...
V reportáži o přesunu České poštovny, která byla dřív na Sněžce, jsem se dověděl, že dnes se dá tato roubenka najít nedaleko jihočeské Jistebnice. To mě docela překvapilo, protože moc dobře vím, že Česká poštovna se dnes nachází ve sportovním areálu Monínec nedaleko středočeské obce Sedlec-Prčice. Však tam občas jezdíme lyžovat...
Je fakt, že od Sedlece je Javorová skála asi pět kilometrů, téměř na vrchol hory vede nedávno otevřená sedačková lanovka. Zatímco od Jistebnice je to kolem devíti kilometrů. A zrovna někde mezi jsou hranice dvou krajů. Dolní stanice lanovky je zcela jistě v kraji středočeském, s horní si nejsem stoprocentně jistý.
Vyložil jsem si reportáž tak, že buď
a) ČT nechtěla (nebo nemohla?) dělat reklamu sportovnímu areálu Monínec (což já možná můžu...www.moninec.cz), přestože o spuštění lanovky bez problémů vysílala...
nebo
b) ČT nemá ráda Davida Ratha (aktuální středočeský hejtman, pozn.aut.), tak raději přisoudila poštovnu jihočechům.
nebo do třetice
c) že by to bylo tím, že na Monínec jezdí občas lyžovat prezident? :o)