Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení soutěže "Slovo má" za měsíce červenec a srpen
Autor
slovoma
Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíce červenec a srpen:
2. místo – Zuzulinka
3. místo - cristalina
4. místo nebylo uděleno neb se na to všichni vykašlali a nikdo neměl chuť soutěžit, takže nebylo čemu místo udílet.
Všechny úvodníky budou zveřejněny na úvodní stránce opět nikoliv pouze týden, nýbrž neurčité období a to do konce září.
POZOR!
Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport, věnuje vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč. Cena se uděluje až do konce roku 2009..
Vítězi gratuluji a všem ostatním autorům děkuji za své příspěvky. Jak moc, to ani slovy nedokážu vyjádřit, prostě moc. Tím, že je čím dál tím méně příspěvků do soutěže, soutěž spěje ke konci a zřejmě koncem roku skončí úplně. Pak bude opět na mně - vybírat si jednotlivé autory a žádat je o laskavost. A nechtějte vědět, kdo jsou mí oblíbenci ;-) Pořád ale věřím tomu, že soutěž potrvá i nadále v příštím roce, protože stále - možná marně - doufám, že Vám osud hlavní stránky není lhostejný. :-)
Uzávěrka dalšího kola je 20. září.
Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za prázdninové měsíce přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení. Těším se na ně!