Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...jako když vadne letní tráva
18. 09. 2009
18
23
1372
Autor
Marcela.K.
jako když listí opadává
jako když vadne letní tráva
a vítr oknem vlétne k nám
pohladí mě
však zmizí sám
jablka už se červenají
na květy co rozkvetly v máji
dnes jenom tiše vzpomínám
byla jsem tvoje?
byl to klam
na podzim v mlze slova zmizí
lodičku z kůry bílé břízy
do dlaní rychle schovávám
pořezal jsi mě
chceš být sám?
23 názorů
Dan Škareda
15. 10. 2009Marcela.K.
14. 10. 2009
Pani,
mně se to libi, co pišete.
Ja tomu sice vubec nerozumim, ale to nevadi. Mě se to stejně libi. Sama to někdy taky tak cejtim, ale ja bych nic takeho nenapsala. A vy jo. Kurňa, ja bysem to taky chtěla umět tak. Ale třeba jednou budu. A nebo ne. Kdo vi. Ale teď vas mam rada. A jednou vas možna sabiju. Anebo nepoznam. Ja nevim. Co je horši? Když ja vubec nic nevim. Odpusťte mi to. A nebo ne.
Uznávám, že je to dobré, ale není to moje kafe. Já už té lyriky mám plné tenisky. Na všech literárních serverech, které jsem kdy navštívil, je lyriky víc, než 50%, někde až 90%. Písmák je podle mne v tomto směru nejlepší.
Za způsob zpracování myšlenky *
Jako když vadne letní tráva
barví se listy ratolestí
lodičce nikdo nezamává
Snad nedváží lásku, štěstí…
***
Já myslím, že píšeš na úrovni.Jen v tom směle pokračuj, je to příjemné čtení.
Marcela.K.
17. 09. 2009
Dobrá tanečnice jsem nebyla nikdy, ale jako čtenář v tom místě zakopnu. Ovšem když se tím bavíš... :-))
Marcela.K.
17. 09. 2009
Poslední sloka se mi líbila nejvíc, po "tradiční" podzimní nostalgii přišly zajímavé, nečekané obrazy. Rytmicky škoda verše "na květy co rozkvetly v máji", zbytek hladce plyne, možná by stačila drobná úprava, aby k tomu "nárazu" nedocházelo. Jinak mi zní jako hudba, možná pro violoncello...
Má takovou podzimní vůni. Asi proto, že už začíná být zřetelná, když si člověk navečer otevře okno...