Jo, to je koloběh života.
Věnoval jsi mi hodně času, mám z toho radost,
tohle je opravdu takové dětské.
Přečetl jsem si všechny kritiky a nevím co napsat, aby to tady už nebylo. Ale za mě veliký tip, krásné citlivé veršování. Taky vzpomínám a co bylo v dětství obrovské je dnes docela maličké...taky bych chtěl zpět...bezstarostnost dětství a pokud nějaký strachy, tak k mamce pod sukni pelášit...už to tak není...bohužel :(
Horáci, děkuji za zastavení i tip. Moc mile mě to překvapilo a potěšilo.
Milá,vzpomínková..snad ne příliš nostalgická...na nostalgiig je snad vždycky času dost.T
Taublo, děkuji, a že ses vydala tak daleko...:-)
krásné a pěkně vyjádřená atmosféra :-
T*
kolousku, i ja to citim:)
Děkuji. Hani, umíš potěšit a vyjádřit to tak, že cítím úplné souznění.
s vacsinou komentov naprosto suhlasim -krasna, zrozumitelna basen pisana srdcom, mnohym z nas pripomenula nadherny cas detstva, ked sme snivali uzasne sny a mama bola zarukou bezpecia...vsetko bolo akesi jednoduchsie, priamociarejsie, cistejsie...Tvoja dusa je stale mlada:)
A nielen dusa *****
Heh, to mě překvapuješ :-) Naslintat na papír verše, kterým "porozumí" jen promile čitatelů je k ničemu...Tohle je daleko výživnější :-)
Jsi vážně hodný, děkuji za to, ale píšu až moc naivně a jednoduše a docela mě to štve.:-)
Myslel jsem to jako z kvalitativní stránky.. Líbí se mi tvůj styl, lidského, srozumitelného veršování...
Jen si dělej srandu z babičky. To bych nikomu nepřála, natož tobě.
Takovými začátky chtěl bych končit svoji písmáckou kariéru :-)))
Starče (mladíče), vítám Tě u mých začátků a děkuji za tip.:-)
zzlatý, děkuji, já vím, rytmus je můj velký problém.
Milá veršovanka, tiež by som sa niekedy vrátila do časov bezstarostného detstva.
Člověk si přece trochu uleví.
Vypadá to, že máme i podobné životní zkušenosti.
Často mě to nutí napsat něco z mladých let, protože jinak se člověk vrátit nemůže.
Našel jsem další oázu klidu... *T
No, já myslím, že mám starou i duši.
Jaro Agnes, děkuji, jsi hodná. Jak člověk stárne...
hypertenze, jsem moc ráda, že je nás víc s takovým názorem. Potěšila mě tvá návštěva u mých začátků, i když jsem za tu dobu nijak nepokročila a píšu pořád stejně říkankově a jednoduše, jinak to prostě neumím. Děkuji.
Moc se mi to líbí, dávám tip, takovou poezii mám ráda, ne volné verše, které tady všichni vydávají a nemají patu ani hlavu.
synáčku, děkuji za pochvalu, moc si toho vážím.
Je kouzelná...*
P.S.: Dětství pryč není, zůstává stále v nás, jenom je mnohem těžší být (napořád)dítětem...
Renegátko, já děkuji, je moc jednoduchá, prostě dětská, jinak se, bohužel, vrátit, nejde.
Koloušku za tuhle báseň ti musím poděkovat vrátila mě do dětství.
Dave9562,děkuji,i za stejné přání.
Bosoro, děkuji, čím je člověk starší, tím víc vzpomíná.
Krásná báseň a hlavně mi něco strašně moc připomíná. Jsou to krásné vzpomínky Díky Tip*
Rozhodně to omyl nebude. :-)
Annalis, děkuji, pokud to není nějaký omyl, po takové době.
Hezký, uvidíme příště. Není to sice nic originálního, ale je to příjemné na čtení.:-)
javavia-děkuji, moc mě to potěšilo.
Milá, lehká a krásná básnička. Je psaná od srdce, a takové mají největší cenu.
Makoves - děkuji. Já jinak psát neumím.
Jsem ráda,že se Vám to líbilo a děkuji.
Děkuji maceše za vysvětlení i T.
Krásně srozumitelné.Žádné záhadné taje a verše,které musím stokrát přečíst a stejně nepochopím o co v nich jde.
Tohle je podle mě milá a příjemná poesie. (t)
Ale to je pěkné a strašné milé veršování! Potěšilo a vyvolalo krásné vzpomínky T****
to budou tuším ty, co se jim na Chodsku říká "vepřovice"... ale moje středočeská chaloupka je z kamene :-))
děti by se smály... a povídat vnoučeti o svém dětství, to už je docela beznadějné...
u nás se kotovicím říká bácíky...a máme z nich chaloupku :o)
dodám za kolouška, snad se nebude zlobit:
-v prologu jsou popsány "kotovice." U nás na Valašsku se tak říká cihlám, ze kterých je tu postavena nejedna stará chalupa.
první a čtvrtá je nejhezčí. Za ty dávám T***
je krásné vyrůstat ve snu o krásném světě, člověk se aspoň má kam vracet
I těch pět deka salámu bylo tenkrát tak nějak větší :o) Při čtení mi naskočila Princezna se zlatou hvězdou na čele, podobné veršovánky.
také čítankové veršovanie ... :)