Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selákám Múzu...
23. 09. 2009
32
40
2040
Autor
martinez
.
...co je to ale za zvířeže je tak těžké... k nevířeuštvat ji nebo zastřelit?bez trofeje nebudu mít klidmožná že motýl... na špendlíkujedna z nás ale nemá klikuve sbírce mojí pořád chybílíbat by měla?! – plané slibya nebo ryba v podběráku?.jediné zrnko v moři mákuopojně sladká v makovicina všechnu bolest je lék spící...třeba je kytkou... do herbáře.posedlost po ní mi už neodpářešbudu ji hledat, prosit a lákatvyletím klidně až někam nad oblaka...čas ale letí a já jsem znavenáco takhle přestat dělat tu ramena?proč vlastně nemít to provždy už na hákua nechat si tebe, můj milý Múzáku?.
40 názorů
já se chodím bavit k Vaudovi na fejetony, ke Květoňovi na povídky a k Noemu1 na básničky veselý (doufám že se nesmazal eště protože tu dlóóóuho nevyvíjí žádnou činnost tvůrčí)
pak taky v legráckách jedou třeba aleš-novák a jejdavilda - ale to je většinou pro silnější nátury a někdy na výplach mozku :o)
Klidně, já budu jen ráda, co jsem koukala do Arény,teda, dvě věci mně jakž takž zaujaly, ale zbytek, oooo můůůj Bože..jen prozraď, z čí studánky chodíš pít, taky ti třeba dám tip na malou duševní svačinku..:)
až budeš chtít, tak ti prozradím, kam se tu chodím občerstvovat já - a esi čteš aj prózu, bude toho víc :o)
prima, na tu se určitě kouknu, je to takové osvěžení, oproti tomu, jak vážně se tu vesměs píše..takový fresh koktejl pro zdepkovanou duši :))
no, tadle vlastně patří do sbírky "...jen tak" - ta je plná blbůstek :o)
Čau! Ten podběrák znám, ten způsob vázaného verše taky, to je na jasný tip.*
naopak aleši, já vyhlašuju téma (byť cizí) skoro každý úterý - poslední dobou byly myslím jen 2 čestný vyjímky, keré si ho vyhlásily samy - takže to vyjde nastejno :oD
aleš-novák
24. 09. 2009Arnika Plazivá
23. 09. 2009aleš-novák
23. 09. 2009
mohla bych navázat na Květoně:
V době sviní chřipky
cicmati se s múzou
to už je skoro horor,
zavání to hrůzou!
Zanícené plicní sklípky,
u nosu fest nudli,
pak nepomůže žádný doktor,
abychom neskončili ztuhlí.
:o))))
*t
Květoň Zahájský
23. 09. 2009Květoň Zahájský
23. 09. 2009
avox, dybys statečně nevyhlásila téma sama, nedokopala bych se k ničemu - s chřipkou a chaosem kolem superstar by to úplně vypustila - ale musela sem tě "odměnit" (eště že to není trest :o)
a děkuju všem a přeju krásný den :o)
moc pěkně ses z toho vylhala
však zajisté tě zase líbala
jak bys napsala tahle slova
a ta dřívější a taky příští
čtu si tvé verše stále znova
radost z nich (pro mne) prýští :-)) */