Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMužské ráno
25. 09. 2009
4
9
3819
Autor
Sršáň
Mužské ráno
Čůrám ranní moč
a neptám se proč
já nezbedný měl sen
tekutina chtěla ven
9 názorů
Ano, před sexem se doporučuje napít se, je důležité, aby se po ejakulaci vyčistila močová trubice :)
aleš-novák
02. 10. 2009
Mohou za to erotické sny?
Každý muž, alespoň pokud je zdravý, prožívá několikrát během noci a především v ranních hodinách poměrně silnou erekci. Mnozí si jistě myslí, že jde pouze o nějaký erotický sen, který se odehrává při spaní. Ovšem to by se mu musel zdát snad každý den což je, řekněme si to na rovinu, nepravděpodobné.
Ranní fáze REM obvykle trvá 15 až 20 minut a je dosti pravděpodobné, že se muž v této fázi probudí s erekcí. Teorií co způsobuje bezesné topoření penisu bylo víc, ale nejčastější názor odhaloval, že za vším stojí plný močový měchýř.
AlexandraDeRent
29. 09. 2009aleš-novák
25. 09. 2009
díky. Ale....myslím že se neposunu nikam a ani na to nemám ambice, stejně lidi poezii nečtou a já ji psát neumím, ...kategorii Blbůstky nehodlám opustit...maximálně něco pro děti..
když se nechám vést rytmem, automaticky doplňuji "já nezbedný mělA sen", a hned je z toho ženské ráno...